Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 November 2009

APA PULA PANDANGAN BEKAS MUFTI PERLIS



KALAU JANTAN TEGANG - BOLEH MASUK ?





MERAH TAK BOLEH MASUK




ASRI KUTUK JAIS MELARANG BUKAN ISLAM MASUK MASJID - malaysian insider

Controversial former Perlis mufti Dr Mohd Asri Zainul Abidin continued his campaign against his persecutors, the Selangor Islamic Affairs Department (Jais), by calling the agency extremists for not allowing non-Muslims to enter mosques in the state.

He had previously said that Jais should do away with "authorisation" letters for preachers as it goes against the freedom of expression, even within Islam.

This time he picked on Jais director Mohamed Khusrin Munawi who told Utusan Malaysia that non-Muslims cannot enter mosques as "they are like women with menstruation" after an alleged ceramah by Selangor executive councillor Dr Xavier Jeyakumar in a Klang mosque.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… KALAU BENDERA BANGLADESH TAK BOLEH MASUK MASJID KE?… kah kah kah..

kah kah kah… ADA JAGA KAT PINTU MASJID?... kah kah kah…

kah kah kah… KALAU BENDERA SRI LANGKA …MACAM MANA.. DAH NGANG BOLEH MASUK. kah kah kah…




12 ulasan:

jab sp berkata...

Pengarah JAIS ni kena keluak lihat dunia sekeliling.Jangan duduk dalam kelambu Selangor saja.Kalau tak biasa sampai Masjid Umaiyah Syria atau Masjid ternama lain didunia Arab pun ,teropong tengok di Masjid Negara pun jadilah.
Atau pentadbir dua masjid diatas lebih bodoh dari pengarah JAIS ni pasai bagi orang bukan Islam masuk buat lawatan.

mannmusa berkata...

budak mana? yg jadi pengarah ja is tu...

Tanpa Nama berkata...

Masjid adalah rumah Allah,dipelihara kesuciannya. Wanita ISLAM yang ada haid pun diharamkan berada di dalamnya, apatah lagi orang yang bukan Islam. Yang pasti masjid bukanlah tempat untuk dilawati, ianya tempat beribadat untuk orang Islam, Kalau orang bukan Islam nak melawat, melawat la tempat lain....

le_bai_lamos berkata...

pengarah JAIS ni ngaji kat mana??? camne non-muslim nak mendekati Islam kalo ada larangan camni...mangkok hayun nye monyet!!! ni mesti anak murid hasan ali.....

Tanpa Nama berkata...

pengarah mat jais ni pernah pergi masjid negara tak? atau masjid shah alam? Takkan spesis katak juga, tapi jenis bawah tempurong punya?Ini jenis gulugan ugama yang jadikan ugama bahan gurauan kerna terlalulu kuat mau bodek!

Tanpa Nama berkata...

mlm minggu nih tak p bukit jalil ker?

time gol kibar bendera pakatan rakyat...

bwk spanduk 'bubar dun perak''royalti!bukan wang ehsan''mansuh isa''keadilan untuk beng hock''mana bonus?''kerajaan perpaduan?no way'.....

tapi jgn lupa pakai baju kuning laaa....

anwar fan berkata...

apa bunya bangan la si kusyrin ni... si kusyran... ntah apa nama si mangkuk hayun ni... bodoh thp babun..

dia ni mengaji kat mana? bangan geram aku, semlm aku baru tgk kat you tube QUEEN ELIZABETH masuk masjid kat UK dgr bacaan quran, Pak hisyan cuba komen skit...

mendidih aku dgr komen tahap babun.. t[ jadi pengarah JAIS.. makan taik ke..?

bodoh, mangkuk hayun

Tanpa Nama berkata...

babun.........??????setelah sekian lama merdeka baru aku tahu ada babun yang menyamar di beberapa tempat berkaitan dengan Islam kat Malaysia nie! sekarang dah keluaq sekor.....nak promote diri kot.....ada ape-ape ke...? pasai bola....aku anak Selangor tapi pasai team dah bungkus...aku sokong Kelantan....GOMO KELATE...GOMO...tapi aku tak merase cuti la......ape kata Tok Guru....salammmm.......

Lemon tree berkata...

Apek yg masuk masjid pasang P.A sistem tu macam mana pulak.

Tanpa Nama berkata...

//Masjid adalah rumah Allah,dipelihara kesuciannya. Wanita ISLAM yang ada haid pun diharamkan berada di dalamnya, apatah lagi orang yang bukan Islam. Yang pasti masjid bukanlah tempat untuk dilawati, ianya tempat beribadat untuk orang Islam, Kalau orang bukan Islam nak melawat, melawat la tempat lain....//

Ah,ini lagi red arsed babun..mesjid sahajakah rumah peliharaan Allah?lain lain siapa kontrol..Najib kah?

azmie berkata...

anon 15:49, pi ngaji lagi. tak habis tu

Tanpa Nama berkata...

kepada tanpa nama 15.49..lu ape punye babun daaa...lu nampaknya sanagat tak ngaji dan guna akal sikit pun dan bodoh cam sesetengah org ameno guna agama untuk kepetingan survival polik tipu melayu sepanjang 50 tahun