Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 November 2009

HUBAYA! HUBAYA ! – DENGAR ! DENGAR !



TOPENG MENUTUP RASUAH YANG MENAKUTKAN





JAWATANKUASA MASJID KENA TINDAKAN
- melayau

Ahli jawatankuasa sebuah masjid di Taman Sri Andalas, Klang akan dikenakan tindakan undang-undang kerana membenarkan Ahli Undangan Negeri (ADUN) Seri Andalas, Dr. Xavier Jayakumar berucap di dewan utama masjid itu bulan lalu.

Pengarah Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) Mohamed Khusrin Munawi (gambar) menegaskan, orang bukan Islam tidak boleh memasuki masjid kerana mereka dikategorikan sama seperti wanita didatangi haid.

"Orang bukan Islam dibenarkan datang dan melawat masjid tetapi tidak boleh masuk dewan utama solat, lebih-lebih lagi berucap di tempat kita bersolat.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI FATWA MANA NI? …kah kah kah..

kah kah kah….BUNYI MACAM FATWA AL-MALIKUL SEMBAB … kah kah kah…

woit… INI FATWA AGAMA YANG TELAH DIGEROMBOLANKAN… kah kah kah…



9 ulasan:

mtgbertam berkata...

Bro, apsal muka pengarah jais ni mcm ketua umno je

Enche' Eyezoodean berkata...

ni mana diorang belajar ni?

bikir berkata...

Bebekalkan warisan lapuk zaman dulu kini..? Sedangkan 1 Malaysia tahu...DUNIA KINI TANPA SEMPADAN..cuma JAIS masih berotak terikat dengan tatacara penjajah...!

MahadeyBersiong berkata...

Kuil Yahudi disewakan untuk Solat Taraweh

Kita di Malingsia ni tak ubah seperti di Arab, membusukkan Islam!

Johan berkata...

Karl Marx kirim salam kat kita semua,dia ckp "kan gua da ckp dulu" kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

bodoh sebodoh bodohnya dalam dunia, sial bangang jais, lihat zaman rasulullah , masjid adalah lebih dari dewan parlimen, ini malaysia nak masuk pun tak boleh , kimak, macam mana non muslim nak percaya kat islam, bangang, patutnya kena perangi jais tu. WOI! semua jom perangi jais! sesat lagi menyesatkan

Tanpa Nama berkata...

Bubarkan sahaja Jais tu, Menteri Ugama tu pun sama, apa kelayakan dia? Bodek Mat Monggol dan tambahan sejak jadi jeneral pandai main golf. Hahahahhaaha Jamil Khir takut dengan bekas mufti......

Tanpa Nama berkata...

babi punya kusrin!! tau la ko tu UMNO totok!
jangan Islam kena ikut UMNO pulak!!

memang malang la mak ayah ko lahir dan besarkan ko!!!

azmie berkata...

masjid putrajaya apa cerita?