Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 6 November 2009

PENYAKIT TIDUR SAMBIL BERDIRI TELAH BERJANGKIT



MANGSA LALAT TSE TSE DI KUALA LUMPUR




MANGSA LALAT TSE TSE DI AFRIKA



HADI UMPAMA PAK LAH VERSI PAS – malaysia kini

Kepemimpinan Presiden PAS Abdul Hadi Awang dianggap sangat lesu sehingga beliau boleh diumpamakan "Pak Lah versi PAS", kata ahli akademik Prof Dr Abdul Aziz Bari hari ini.

Abdullah Ahmad Badawi dianggap seorang pemimpin lemah, tidak tegas, lembab dalam pelaksanaan dasar dan dipersalahkan atas kemerosotan teruk BN sehingga dipaksa melepaskan jawatan presiden Umno dan perdana menteri.

Dr Abdul Aziz berkata, kekalahan bertubi-tubi PAS di Terengganu – negeri Abdul Hadi sendiri – pada pilihan raya umum 2004, selepas menawannya pada 1999, dan tahun lepas serta kemerosotan dalam beberapa pilihan raya kecil menyebabkan beliau meyakini bahawa kritikan tersebut mempunyai asas.

"Kemudian di Bagan Pinang, maaflah, sudah banyak sangat (kalah). Kali ini mungkin betul, bila sudah ada orang sebut, kita ada versi Pak Lah dalam PAS sendiri," katanya.

KAH KAH KAH…

woit… INI BERITA PELIK…. kah kah kah…

kah kah kah… LALAT TSE TSE TELAH MASUK KE DALAM PAS…kah kah kah…

kah kah kah… SIAPA DI GIGIT LALAT INI AKAN NGANTUK… kah kah kah…

kah kah kah… MENGUAP SIANG MALAM…. kah kah kah…

woit... LALAT TSE TSE INI TAK KIRA WALA'..ATAU TAK WALA' ... SEMUA DIA BAHAM..kah kah kah..

nota:
hari raya haji bila?
dengar khabar pas nak korban kan dua ekor lembu
atau atau tiga ekor. mana yang betul?

doktor haiwan kena siasat dulu.
pastikan lembu lembu ini buukanlembu ngantuk.
nanti benyakit ngantuyk ini berjangkit.
ramai orang tertidur sambil berdiri kah kah kah





11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hari nie.. ada lagi yg guna trik terjumpa itu .. terjumpa ini... kalau budak2 pun terjumpa duit dia kebas.. inikan pula harta raja.. sapa nak percaya ... kalau masuk paper esok .. mari kita 1malaysia ketawakan dia ..

LembuKenyang berkata...

haha...aku ingat elok dia balik ngajar pondok lagi baguih...memang macam biol jer dia ngan nasha sudah buat PAS macam taik...

ko tengok pok nik, dia memang bergetah gila babi bila ada isu dalam pas...lain2 macam pukimak jer nak bawak PAS ke era baru...

Husam Musa pun macam Tikus...ada apa masalah dalam PAS, sumer menikus macam pukimak...suker betul gerombolan layan mat2 lembik dalam PAS ni..kalo yang agresif pulak, dia rasa suci macam sabun pulak...buat itu dosa besar, buat ini dosa besar.. Allah tak terima amalan..tapi anak bini mak bapak dia kalau buat, senang saja dia jawab..itu kene bertaubatlah..kendian yakinlah Allah akan terima taubatnya..mentaliti sengal ini memang macam pukimak lama dah dalam Islam Malaysia...

alifbata berkata...

ini yang tak cerdiknya pemimpin PAS.Dah tau Dr Aziz punca ribut,dijemputnya pula bagi ceramah.terbuka pula tu.aku pun sebenarnya sokong apa yang dr aziz cakap,tapi dah kes kata nak settle,bincang macam nak pecah rak,kan nak hidupkan balik kot.seeloknya kalau nak dengar apa dr aziz cakap,buat secara tertutup dan mulut benar benar TUTUP.

Sivakumar berkata...

Tukartiub harus meletak video kat posting ini pasal Dr. Abdl Aziz Bari cerita pasal Presiden PAS Hj. Hadi Awang ini takde imej, ada banyak kroni mengelilingi beliau!

Tengok video ini... klik sini

Video Dr. Aziz Bari: Hadi umpama 'Pak Lah versi PAS'.

chekamala berkata...

ade ke menantu dia jadi lelaki menganggur paling kaya? kalo takde..

rugi.....

Tanpa Nama berkata...

agenda nk jatuhkn tgha. xkn brjaya.. puak2 aziz bari nk kucar-kacir jemaah pas akan disanggah oleh keseluruhan ahli pas nanti..

Tanpa Nama berkata...

agenda nk jatuhkn tgha. xkn brjaya.. puak2 aziz bari nk kucar-kacir jemaah pas akan disanggah oleh keseluruhan ahli pas nanti..

Tanpa Nama berkata...

Aku kenal lah Tok Guru Haji Hadi. Dia bukan macam yang diperkatakan oleh Aziz Bari tu.

LembuKenyang berkata...

uk!uk!ak!ak! Tanpa Nama 2009 November 7 02:50, Tanpa Nama 2009 November 6 23:55, Tanpa Nama 2009 November 6 23:54...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! apa ko punyer tido la Tanpa Nama...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak!ko celik mata luas2...tok guru ko tu memang hebat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! tapi dia aku nampak, memang lembik dan perlu diganti...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! memang dia bagus...tapi bukan untuk semua orang...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! kita mau yang lagi aggressiiiiiffff....uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! ko tengok pok nik...dia belasah memang guna aura baik punyer...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! kita tak mau pemimpin penakut dan terlalu memilih perkataan untuk berkecek...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! ini set yang tok guru hang takder...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! itu hari aku bitau, dia elok balik ngajar pondok jer...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! ada ramai lagi ustat pondok lagi power pada dia...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! dia orang ni takder ruang dalam PAS nak teruskan agenda Islam dan Pakatan Rakyat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! memang inilah agenda untuk ditamatkan pemimpin2 PAS yang lembik...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! skrg bukan zaman jibril datang bagi wahyu lagi...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! ko nak tunggu apa lagi...tunggu mampos baru nak paham...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! aku tak mau mcm tu..selagi aku idup, aku mau jugak tengok gerombolan tumbang dan PR ada satu dreamteam yang best untuk menggondolkan kepala rakyat 1Malaysia yang sudah bercampuraduk dengan akai pukimak ni...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! ko nak bernasyid lagi...pergi main jauh-jauh...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! aku tampar kang....skrg bukan masa nak bernasyid2 lagi...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! aku sudah bosan...skrg masa bertindak dengan tepat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! nak bernasyid dan tidor...baik ko blah..uk!uk!ak!ak!

Johan berkata...

adakah perut boroi satu petanda dijgkati penyakit ni?kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

nama pun dah lembu. memang lembu pun. ulasan kau elok letak kat jubor lembu jer.