Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 November 2009

BUKU YANG AKAN MELEDAK PENIPUAN SAEKOR MAMAK



HAIRUUP MELAYU !





KESAH TIPU HELAH SEORANG EEE


Barry Wain penulis : Mahathir Muhamad in Turbulent Time membocorkan bahawa:

Madey membuat perjanjian rashia pada tahun 1984 dengan Amerika. Perjanjian ini membenarkan tentera Amerika berlatih di pusat latihan hutan di Johor.

Madey juga membuat perjanjian rashia untuk membenarkan kapal terbang C-130 Amerika berhenti di Kuala Lumpur. Juga kapal laut Amerika mendapat tempat bengkel untuk diperbaiki.

Mahathir, despite his nationalistic rants, signed a secret security agreement with the United States in 1984 that gave the Americans access to a jungle warfare training school in Johor and allowed them to set up a small-ship repair facility at Lumut and a plant in Kuala Lumpur to repair C-130 Hercules transport aircraft.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… CAKAP BERDEKAH DEKAH…. BUNTUT MAMAK INI MEREKAH…. kah kah kah..

kah kah kah… WIRA DUNIA KETIGA…. POOOORAH…. kah kah kah..

kah kah kah…. HABIS ORANG MELAYU KENA KELENTONG… kah kah kah..

kah kah kah… SERATUS BILION EEEE INI SUDAH SEBAT… kah kah kah…

kah kah kah….HABIS GEROMBOLAN SATU REBAN KENA TIPU….kah kah kah…

nota:
bilalah orang melayu nak sedar
rahim tambi chik rogol budah bawah umur
isa samad terbukti rasuah
najib razak terlibat kes bunuh altantuya
semua diangkat dan dinobat
bila orang melayu nak sedar
bila dah tinggal kerbau saekor kah kah kah





26 ulasan:

Johan berkata...

Sukom 98 rugi bape??..takkan tahu sebab laporan audit tak keluar2 pun..

wastages dan aktiviti 'forward trading' masa 90an rugi bape?..ni kita takkan tahu sebab akaun2 dan laporan audit Petronas malaon atas kat Petronas dan PM je tahu..

MSC dan Cyberjaya yg dah jadi sarang binatang liar dan semak-samun rugi bape?..

Keylee Daud berkata...

wah ini baru..tak dapat beli off the edge di gedung buku tersohor di kb,kena tengok kedai kedai akhbar tepi jalan nanti :)

Tanpa Nama berkata...

hmnn mnn....

kekwn dapat tak rasakan apa yg dia rasa..??

dah lama perap tetiba pecah lubang..

kes pulak tu bkn "kecil anak"..

tu baru boleh kita panggil pengkhianat...

kalau kat luar dah lama kena "shooter"

tapi yg menariknya member aku dari BN kata ia xkan mengubah apa2..sebab diorg dah biasa sgt kena "sembur ludah rakyat"...so, bagi diorg hal2 camni celah gigi jer nak satle..cam ada 1 semangat yg boleh bt diorg jadi "telinga badak"...harap abg isham boleh huraikan maksud saya...tentang semangat mereka..apa yg bt puak2 ala ninja nie boleh ngadap bala nie dgn tenang...

so, dapat lah kita kongsi bersama...

sekian...jedatderhaka

Johan berkata...

sampai bila melayu2 bodoh nak agungkan mahafiraun ni??..

woit mamat tu bukan hero anti-neoimperialis,dia cuma sorg tin-pot diktator yang bantu kroni2 kapitalis nasional melingkupkan negara!..

Ayam Kambing berkata...

Melayu takkan sedar selagi Melayu makan orang tolong suap, berak orang tolong basuhkan.

Tanpa Nama berkata...

mengumpat sudah..
menyumpah pun sudah..

kini tiba buah kemelayuan
membuka langkah memberi salam..
yg ke depan kita pertahankan
yang mengundur mari kita talkinkan..

yg kuning kita pertahankan
yg hijau kita jadikan pegangan
yg merah benteng pertahanan..

kalian jeling kami pandang
kalian mara kami ngadap
kalian beri kami terima
kalian hunus kami tepis
kalian hulur kami tolak
kalian jabat kami genggam
kalian senyum kami balas

dan apa yg perlu kalian ingat,
selagi nyawa di kadung badan....

LAWAN TETAP LAWAN

selamat hari raya...jebat

Tanpa Nama berkata...

Gerobolan ini tibai harta rakyat bukan di darat saja tapi didasar laut lagi banyak!. Pada tahun 1980 dan awal 1990 ramai pencari harta karun berlumba-lumba dari luar negara didatangkan oleh gerombolan untuk mencari emas dari kapal-kapal yang tenggelam di lautan Cina selatan dan Selat Melaka pada masa silam Negara ini dibawah jajahan Prtugis, Belanda dan juga Syarikat Hindia timur. sehingga memaksa kerajaan Malaysia menubuhkan Jawatankuasa khas untuk mengekang pencari harta karun dengan meminda akata antik 1976 kepada National heritage act 2005.

Cerita yang paling menarik cerita harta karun kapal Diana yang telah tenggelam di selat Melakapada Mac 1817 semasa pelayaran dari Canton Cina ke Kalkuta, India. 1991 sebuah syarikat salvage British telah masuk kontrak untuk salvagekan Diana. Sebanyak USD 10 juta barangan porcelein telah berjaya di keluarkan oleh syarikat MHS untuk lelelongan di Belanda. Tetapi dikatakan kerajaan telah simpan kebanyakan barangan yang berharga tinggi. perjanjian asal adalah 70% untuk MHS dan 30% untuk Kerajaan Malaysia. Tetapi cuma 40% diberikan kepada MHS dari hasil lelongan di belanda. kebanyakan barangan antik dan berharga yang dikeluarkan dari kapal itu telah dihak milikan oleh kerajaan. MHS telah mengambil tindakan undang-undang terhadap kerajaan Malysia dan kalah di mahkamah Malaysia. Adalah khabar-khabar angin mengatakan barangan itu telah memperkayakan ketua Menteri Melaka pada masa itu dan gerombolan di Melaka. Ramai pembesar-pembesar mendapat hadiah porcelin cina antik. Tetapi yang heran Pengurus Besar Musium Melaka (PERZM) Dr. Aziz telah dituduh dengan pecah amanah di mahkamah pada 2005 kenapa ya?. Telah diugut?. Beliau juga merupakan Ahli jawatankuasa salvage kapal Diana!.

Ini yang diketahui rakyat yang kapal karam yang bawa emas bertan-tan itu apa ceritanya. Maka kalau dah kaya mereka tak simpan duit kat bank tetapi simpan di bullian bank switzerland. Cuma pakai sijil dan no.kod saja. Boleh digunakan tujuh generasi. Kalau simpan kat bank T.T sudah tahu..ini Jamesbond tak tahu. Harta bekas presiden marcos sehingga kini tak tahu berapakah jumlahnya?. Harta sukarno lagi tak tahu...yang Mamak Kedah ini lagi tak tahu...tibai!selagi boleh! selagi Melayu menyokong untuk tibai!. Cuma orang kampung dapat daging korban sekilo hari ini...bersyukur...jangan tak bersyukur dan doakan supaya pemimpin UMNo murah rezeki..buat doa khas untuk mereka mejadi kaya raya di mesjid-mesjid. Mana tahu di PR 13 nanti dapat RM300 seorang untuk mengundi UMNO/BN.

Tanpa Nama berkata...

kah,....kah....kah....kah, demi katuanan melayu akan ku jilat tahi-tahi yang melekat....selagi semangat Hang Tuah yang jadi pegangan maka begitulah sikap orang melayu...Melayu memang tak hilang dari dunia, sehinggalah kiamat tiba....akupun heran mengapa Hang Tuah yang diagungkan sedangkan diikutkan sejarah, ada sultan Melaka yang berjiwa rakyat..nie makhluk yang lurus bendul dengan sultan di utamakan. Alahai melayu,....tak lama lagi akan melayu...layu...layu...seperti daun jatuh dari dahannya...

Tanpa Nama berkata...

100B si eeee sudah sebat, melayu apa cite? Cina? India semua serupa rakayat malaysia semua kena liwat sama si haramjadah eeee!
Aku ada nampak banyak C130 terbang sana sini, satu ketika bersusun kat Sg Besi lebih kurang 10 atau 12 biji! Dalam kata huh hebat Malaysia ada banyak 'charlie' rupa cilaka chow chibai kena tipu! US punya!
Cilako punya eeee..musibatun!

jab sp berkata...

Selamat Hari Raya Korban.
Korbankan Melayu demi Mahadir
Korban Melayu demi Rosmah

Tanpa Nama berkata...

Hairanlah orang Melayu dibelenggu dengan rasa tidak upaya melihat sesuatu itu dengan ojektif, misalnya pemimpinnya yang hebat klentong memainkan perasaan tak selamat orang Melayu tetapi amalannya mereka adalah perogol, pembunuh atau perompak mereka masih sayangkan pemimpin demikian. Mungkin orang Melayu sudah termakan dengan ajaran songsang BTN atau agama yang jumud.Letih nak menyedarkan mereka. Mereka samalah seperti Peguam Negara, Ketua Hakim, Ketua Polis, dah tahun sesorang pemimpin itu songsang(tiada kredibiliti) masih tak ambil tindakan. TT kena banyak keja menyedarkan mereka. Orang Melayu pakar berdoa, bersolat, tapi kurang kesedaran politik yang mengajar mereka menentang kebatilan dan kezaliman.

Tanpa Nama berkata...

oh dialah sebenarnya ejen asing, pengkhianat melayu....hahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Cilako, sial, haramjadah pun malaon kimak care mere gadi, pundek, cunik, chow chibai, lansai, lancau bo kuak, kanine, bagero, malakas, fucking shithead bastard, bloody pirate, stinking cesspool maggot, baboon begotten nincompoop, bloody faggot, yellow stinking eeee!
And yet the bloody bugger asked where the 284B Petronas revenue gone to?

Tanpa Nama berkata...

come come..all of us line up,and piss & sh!t on F*kin pariah Kaka pundek mawaneh malayali chunni kutty..after pissing n shittin,hook this anjing pariah up and sebat dia !!

Tanpa Nama berkata...

RAKYAT MALAYSIA MESTI HALANG HISHAMUDDIN DAN MUKRIZ DARI MENDAPAT TEMPAT UNTUK MENJADI PERDANA MENTERI..KERANA ITULAH PERANCANGAN PEMIMPIN AMENO..2 ORG INI AKAN MENGHANCURKAN MALAYSIA...

Tanpa Nama berkata...

Tun Dr. Mahathir....

Setiap kebaikan yang dilakukan terhadap Negara Malaysia, aku sokong dan aku akan pertahankan maruah Tun Dr. Mahathir sebagai pejuang, pemimpin dan ikon sepanjang perkhidmatannya sebagai ahli politik.

Setiap kejahatan yang dilakukan oleh Tun Dr. Mahathir terhadap rakyat dan Negara Malaysia, aku akan menyokong orang yang membenci Tun.....hebahkan segala kejahatannya agar dia tidak dipandang mulia malah dia mesti dihukum diatas kesalahan yang dilakukannya.

Tanpa Nama berkata...

aku tetap sokongv madey sampai dia mati. sebab dia la aku dapat mengaji sampai universiti. sebab dia la aku dapat keja dan boleh hidup mewah. sebab dia la aku blh belajar utk tipu orang. sebab dia la aku tau 'lepas pucuk macam onar dlm hutan'...dia banyak mengajar aku menjadi manusia berhati waja, manusia yang kritis, manusia yang tau bezakan wang dan simpati...aku mau senang, bukan mau susah. aku bagi orang sikit, aku ambil banyak dari orang lain, itu pun madeyn yang ajar...apa lagi yang orang malaysia tidak blh belajar dari madey...dia guru terbaik untuk semua orang...

Tanpa Nama berkata...

Ini balua soolah chooli 1/10th of a trillion lingg malarsia oh..waah..ini misti masyuk malarsia punya ginis lekod..cikalang,ini cilakoi mau kasi lia punya anak botak jali pm o..dengan calita kota siputi anak dia mulukku mau mashok gilanggang..

Saiful berkata...

dak aaaihhh tu pun dipanggil pm terbaik..piraah..punda mane..dari dulu lagi ayah gue dok ajaq ..mamak ni tak elok mana..kaki rembat..la segala penangan..angan2 dia ..kita dok tanggung..puiiii madey..

Ahmad Chin berkata...

hIshammudin raIs @ TT...
aku nak muda islam...aku kadang2 rasa malu bila melayu memperlihatkan kelemahan diorang

kah..kah..kah..

aku ada blog
anakmudadiary.blogspot.com

aku tak nak jd anak muda GPMS,,terikat pada sistem..pemerintah kata A..A lah depa..bikin malu sak..

kadang2 tergolak duk tgok ini anak malayau sanang kkono tipu!!..

harap kau jadi mentor ku..dan lawatlah ke blog aku tinggalkan komen..

Johan berkata...

respon kpd: Tanpa Nama
2009 November 27 04:50

sebab tu negeri Melaka tak habis2 nak buat projek tambak laut sejak zaman Rahim Tamby Chik..bukan setakat tolong kroni dan dapat kickbacks,dorg nak cari harta karun yg trdampar kat dasar laut..

Gua balik kampung ni terkejut gua,pantai depan kampung kat Klebang dah kena tambak habis..benda macam ni,begitu cepat buat..

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,
Kalu nak tahu siapa ikon Madey? Dialah diktator Korea Selatan yang bernama Presiden Park Chung Hee yg mati ditembak dlm corp de tat akhir tahun 1970-an dulu. Madey nak jadi macam Chung Hee w/pun dicerca oleh rakyat tapi kunun berjasa kepada negara krn Park Chung Hee dianggap bapa pemodenan Korea. Pd zamannya muncul konglomerat spt Samsung,Hyundai, Daiwoo dll.Chung Hee memang berjaya memajukan Korea tapi dengan cara kuku besi, biar apa org kata yg penting ekonomi negara maju. Sebab itulah Madey mula naik takhta dulu mempromosi Dasar Pandang ke Timur!!Nak pandang Sifu dia di Korea! Tak caya? tanya Madey Kutty bin M Iskandaer Kutty. Cuma satu je Madey tak nak ikut Park Chung Hee iaitu mati kena TEMBAK! kah kah kah

Sudin berkata...

Di akhir hayatnya maka pengakuan terpacul bahawa penasihat saya adalah Henry Alfred Kessinger.......
Perlukan nasihat apa nama..... kessinger bagaimana mematikan Reformasi dan Anwar Ibrahim......kah,kah,kah.
Baling batu sembunyi tangan adalah darah daging Mahafiraun.
Sedangkan diri sendiri ejen Yahudi menuduh orang lain pula.....kah,kah,kah...Mahafiraun,Mahafiraun........

Mahafiraun akan menerima nasibnya persis Nicolae Andruţă Ceauşescu-Romania seandainya kuasa rakyat menjadi realiti.

Mampus kau Mahafiraun ! Masanya akan tiba jua....kah,kah,kah....

Tanpa Nama berkata...

kutuk sebab benci mahathir bukan sayang dek negara pastu nak bising kenapa melayu tak sedar. cakap pulak condescending macam dia bagus sangat (talk down). dia sorang saja maha sedar, fikrah unggul. pirrahh!

mahathir benar Amerika training jungle warfare kat johor. so what? amerika mai menuntut ilmu perang dengan kita. eiii malunya, mana nak sorok muka.

dah tentu kita bagi something ada timbal balasnya. sesuatu expertise amerika dalam bab ketenteraan yang diberi pada kita.

apakah kau harapkan mahathir lantang tak setuju sesuatu tindakan amerika maka kita jangan berdagang pun dengan dia. takkan naif sampai macam makcik felda kot kau ni jang!

apakah kau begitu cetek pengetahuan sampai sebelum keluarnya buku ni yang kau tak pernah dengar askar amerika pernah belajar jungle warfare dengan anggota tentera kita yang digelar 'whispering death'?

ayat klise 'kah kah kah' tu takkan dapat menipu aku yang kau sebenarnya menulis bukan dengan humor tapi sebenarnya amarah dan mungkin dendam lama. apa pun gaya tulisan kau dalam MT memang hebat. cuma pembacanya saja yang kategori pemakan babi maka seni bahasanya tidak dapat dihargai sepenuhnya.

FC

Tanpa Nama berkata...

To FC UBN.

Soalnya duit yang Mamak ni tibai bukan sikit. banyak tuh! Hang 7 keturunan cari dan kumpul, haram tak kan dapat nya!

kahkahkah tu bukan ditulis dengan amarah. Tapi dengan klise/ sindiran untuk yang mahu mengerti.

Baik manapun seseorang tuh, kalau 10% buat taik, tak baik jadinya. Apatah lagi kalau 50% lagi jasanya diselubungi taik!

Aku bagi contoh:
Baik kerana gopal suruh rakyat berjimat cermat.
Tapi dalam baik tu, Gopal buat taik kerana berbelanja besar menyertai F1.
Jepun yang ada tekno buat enjin F1 pun berhenti. Gopal yang enjin motor pun tak tau buat, nak masuk
F1
?

Contoh kedua:
Gopal suruh kereta 15 tahun ke atas kepuspakom kalau nak renew roadtax.
Gopal batalkan cadangan itu kerana rakyat tak setuju.
Gopal suruh majalah sekolah Gopal cakap bahawa Gopal batalkan cadangannya kerana prihatin pada rakyat.
Ni macam buat masalah sendiri, selesaikan sendiri dan suruh rakyat puji sebab prihatin pulak.

Gila punya Mamak. Gila punya Gopal. macam ni FC kata baik.

hueekkk ptuiii!

Tanpa Nama berkata...

org yg sokong UBN mmg bodoh piang.x sedar2.dah x boleh buat apa dgn org bodoh mcm ni.lembu pun lagi pandai .dah terang yg songlap la,yg bunuh la,tapi sokong juga..sebab apa?sebab BODOH!