Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 27 November 2009

MELAYU KENA TIPU LAGI



BTN ALAT TIPU MELAYU




BTN TIDAK BERNIAT JAHAT - MUHYIDDIN - mstar

Muhyiddin Yassin berkata kursus Biro Tata Negara (BTN) tidak bermotifkan doktrinasi politik sebaliknya ia menerapkan semangat kenegaraan dan perpaduan masyarakat selaras dengan konsep 1Malaysia.

"Kursus BTN tidak bertujuan untuk membawa pesertapeserta kepada Umno dan Barisan Nasional. Ia tidak mempunyai niat yang jahat, ia mempunyai tujuan-tujuan yang baik," katanya kepada pemberita di Pagoh dekat sini pada majlis penyerahan lembu untuk dikorban sempena sambutan Hari Raya Aidiladha esok.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas keputusan kerajaan Selangor melarang kakitangannya dan pelajar institusi pengajian tinggi milik kerajaan negeri itu daripada menghadiri kursus BTN berkuatkuasa serta-merta dengan alasan kononnya kursus BTN adalah satu proses doktrinasi oleh kerajaan Barisan Nasional.

Muhyiddin berkata kerajaan negeri Selangor dan Menteri Besar i Abdul Khalid Ibrahim telah diberi gambaran yang salah tentang BTN.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BILA PULAK BTN INI ADA KONSEP SATU MALAYSIA… kah kah kah…

kah kah kah… SATU MALAYSIA BARU DI BUBUH OLEH ISTERI ROSMAH… kah kah kah…

woit… JANGAN LAH NAK TIPU MELAYU… kah kah kah…

kah kah kah… BTN INI CARA GEROMBOLAN MENYEBARKAN FAHAMAN PERKAUAM…. kah kah kah..

kah kah kah… BTN KATA CHINA MUSUH ORANG MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… BTN KATA NEGARA KAYA TAPI HARTA MILIK CHINA… kah kah kah…

woit… TAPI BTN TAK CAKAP MADEY SONGLAP 100 BILION… kah kah kah…

woit… TAPI BTN TAK CAKAP …. NAJIB AMBIL KOMISEM KAPAL SELAM LIMA RATUS JUTA … kah kah kah kah…

woit… BTN TAK CAKAP… TANAH ORANG MELAYU HABIS KENA LELONG KERANA GEROMBOLAN YANG JUAL KAN… kah kah kah..

woit… BTN TAK CAKAP PULAK… NAJIB TERLIBAT MEMBUNUH ALTANTUYA… kah kah kah..




16 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hmm nn..
BTN??

muyhiddin..muyhiddin..yg ko nak pi jadi hero BN tutup bangkai gajah dgn tuala mandi bt apa dowl....??

1 malaysia dah tau BTN tu terapkan nilai2 racist...

kami paham tan sri keja kuat..kami akui dgn kenyataan tan sri..dah lah..tan sri apply la cuti..A/L tan sri kan banyak lagi...tahun lepas py pun ada lagi...
pi vacation..paris ke, itali ke, jerman ker..kalau tan sri bercuti ke iraq lagi bagus...dgr sana la ni musim salji...boleh tan sri main ski...dulu bapak saye citer masa sekolah bile cikgu ty tan sri..bile besar nak jadi apa, tan sri cakap nak jadi pemain ski yg terkemuka...tapi sayang hajat tinggal hajat..kan tan sri...

hmm nnn...

nnti bile tan sri bercuti..ambil peluang utk berfikir..luangkan masa utk menghayati apa yg tan sri telah beri pada kami...cuba tan sri bayangkan muka2 mak bapak tan sri....klu mereka masih hidup dapatkah mereka menepis sumpah seranah dari rakyat kerna melahirkan anak cacat otak seperti tan sri..??

kalu bodoh jgn lah tunjuk sgt yg kita bodoh...takut nnti ada yg meletak tan sri sama taraf dgn lembu...

saya tak nak la jadi bahan lawak ketawa dgn kwn2 dari singapore, indonesia sebab ada pemimpin yg bangang mcm tan sri..

so, kami mat2 rempit kl minta tan sri angkat kaki...start moto..blah....bkn apa...takut nnti btl kosong "maharaja" singgah kat kepala...sebab kami dah meluat...
semak...

Tanpa Nama berkata...

sesiapa yang pernah hadir kursus BTN akan tahu agenda kerajaan. Konon nya melayu hilang kuasa dan blah blah.
ini taktik pukimak haram jadah.

CTM>> berkata...

salam saudara!
Anak saya ada sertai dan sempat menyelit lagu(bawa pulang).....yang diasuh nyanyi,senikatanya diberi dalam sekeping kertas....!

Memang melayu tipu melayu...betul punya kong kalikong......aaaaaaaaaarr!

Tanpa Nama berkata...

Dengan orang2 awam yg tak pernah pergi BTN memangla dia boleh kelentong. Lagipun kan ramai Melayu yg bodoh, tentulah percaya.

Saya yg dah pernah pergi ke BTN beberapa tahun lepas, mengesahkan yg dakwaan PR bahawa BTN merupakan proses doktrinasi BN yang menimbulkan fenomena perkauman tu BETUL BELAKA. Betul sebetul-betulnya..

jab sp berkata...

Hoi Mahayudin,Hoi Khalid Nordin
orang lain hang bolih kelentong tapi orang ni yang biasa jadi penyelaras btn,hang jangan tipu.
btn tempat Melayu tipu Melayu.dalam dewan Melayu ditanam semangat Melayu,darah mesti Melayu,seluar dalam mesti Melayu tapi diluar pula Melayu tipu Melayu

HajiKepalaLembu berkata...

BTN ni apa. BATANG TENGAH NAIK ke? atau Bini Tua Najib.hohoho..aduhh,..tak habis2 nak menipu. aku baru thun lepas join BTN. aduhhh..dulu Islam Hadhari. karang ni anwar agen yahudi lah agen amerika lah. tak hapa hapa sukatan BTN ni.

Tanpa Nama berkata...

macam bodoh la muhyidin nie. aku dulu pernah kena paksa ikut BTN time aku masih lagi form 5. memang racist nie. dia maki2 orang sabah dan sarawak. babi betul. pastu agung2kan UMNO. sakit hati aku dulu time ikut BTN. sial pengetua aku. jahat sangat. sepatutnya kenalah hormat sesama manusia tak kira sabah/sarawak/semenanjung... eee... jahatnya BTN.. aku masih berdendam lagi dengan BTN nie.. eeeeeeeeeee...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......benci BTN...........sakit HATI........

Tanpa Nama berkata...

Bila orang politik bercakap "Kursus BTN tidak bertujuan untuk membawa peserta peserta kepada Umno dan Barisan Nasional. Ia tidak mempunyai niat yang jahat, ia mempunyai tujuan-tujuan yang baik....."

Maknanya BTN itu memang benar-benar bertujuan untuk membawa peserta kepada UMNO dan ia memang mempunyai niat yang jahat...

Kalau tak percaya tanyalah pada Hassan Ali exco Selangor.

mosabit berkata...

aku pun pernah jadi fasitator BTN sekitar 80an....sampai sekarang aku tengok sama jer modulnya........takder modal lain...ank kecil main api memanjang.......
kah kah kah kah kah kah ....

BTN = Biro Tipu Negara.....

Tanpa Nama berkata...

BTN mmg satu alat utk sebarkan perkauman..tak dinafikan depa nk org2 melayu rasa terancam dgn bangsa laen.aku penah attend n aku tau ape agenda depa..anak kecil maen api konon..rase bodoh je join mende tu..ptut mansuh kan BTN tu lama lg..bodoh punye kerajaan UMNO bt mende xde faedah..yg pling best depa siap bgtau,sape ade sijil penyertaan BTN boleh senang dpt keja kerajaan tp aku smpai la ni xdpt pn.apply bgai nk rak..kroni depa je yg dpt..hamlaunawecaucibai!

abae zu berkata...

anak kecil main api ...........

Tanpa Nama berkata...

bodoh, anak kecil sekarang dah tak main api


anak kecik suka main konek sekarang , tak caye gi tanya JJ


BODOH NAK MAMPOS PUNYA NORDIN KARDI , BABI.... MACAM ANAK MUDA BODOH SANGAT , PALAT!

Tanpa Nama berkata...

woit… BTN TAK CAKAP PULAK… NAJIB TERLIBAT MEMBUNUH ALTANTUYA… kah kah kah..

What is this? This is vicious, dastardly efforts of the opposition to discredit the Hon. Revolver Prime Minister Dato Serimuka Najib(C4) Altantuya!

Tanpa Nama berkata...

hai tukaq tiub....
hang baguih la pasal sokong anuar sama rata...! Lani sokong tutup btn oleh DAP..lepas nie kalau DAP perintah malaysia..arahan tutup pondok pulak sebab alasan tempat terorrist islam...Tunggu dan lihat saja....

Tanpa Nama berkata...

Yang aku musykil ni, apa kaitan BTN dengan digree kita?

Apasal kalau tak pergi BTN, kita tak boleh dapat digree?

Tak payah kuliah/ tak lulus exam tapi pergi BTN aje, boleh dapat digree ke?

Baik Buat Universiti BTN.
Nurdeen Kardeee boleh jadi TNC

NGOK betul Gopal dan grombolan UBN nih!

Ahmad Chin berkata...

oit jangan kutuk nurdeenn kardeee...itu tnc gua tue...gua bekup beso dia....

manyak tipu...nak belajar niaga jgn masuk uum....nudeenn kadeee manyak tipu ma...

tapi kisian...anakmuda masii......buduh....