Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 November 2009

HADIAH JAMBATAN UNTUK DAPAT PROJEK



INI KES BUNUH BUKAN KES HADIAH RASUAH





SIASATAN AWAK PAKATAN RAKYAT – JAMBATAN GANTUNG DIBUAT SECARA HARAM
– malaysian insider

The collapsed suspension bridge in Kuala Dipang that caused the deaths of three schoolchildren recently had been an illegal structure, Pakatan Rakyat’s ad hoc task force revealed today.

Task force member Teja assemblyman Chang Lih Kang told a press conference this afternoon that no application had ever been sent to the Kampar district council to seek approval before the bridge was built.

The bridge, he added, was worth about RM40,000 and had been constructed by a private company based in Kuala Lumpur as a contribution to the district education office.

KAH KAH KAH…

woit… BARU BOCOR CERITA… kah kah kah..

kah kah kah… RUPA RUPANYA… JAMBATAN INI HADIAH…kah kah kah..

kah kah kah… INI PELABURAN AWAL… kah kah kah…

kah kah kah…. HADIAHKAN JAMBATAN DULU…. KEMUDIAN MINTA PROJEK…. kah kah kah…

kah kah kah… SYARIKAT DI KUALA LUMPUR INI APA NAMANYA?... kah kah kah..

woit… SATU MALAYSIA NAK TAHU NAMA SYARIKAT INI… kah kah kah..

kah kah kah… INI BUKAN HADIAH RASUAH… INI KES BUNUH….kah kah kah…



9 ulasan:

seliparjepun berkata...

SALAM..

INI PROJEK SUMBANG SUMBANG...UNTUK DAPAT PROJEK LAGI BESAR..!!INI SUDAH BAGUS...ANGKARA SIAPA INI..? NANTI BOLE DAPAT PROJEK 40 JUTA JUTA...UNTUNG BERKOYAN KOYAN..! DALAM JABATAN ADA KRONI, KRONI INI JABATAN YANG PUNYA...

FIKIRLA SENDIDI...HANCUSSS...!!

Tanpa Nama berkata...

punya lar lama diowg nk putar citer ni.. nk kelentong rakyat 1 Msia.. smpai susah sgt nk jumpa kontrektor, sponsor, supplior, buildor, dan sumo taik2 yg terlibat.. haha
haiisshhh.. memanjang kono kelepet yo..


hoben jang hoben!!!

-budak itm.

LembuKenyang berkata...

uk!uk!ak!ak! huhu..nak kantoi dah...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! kita tengok, lama mana dia nak melebong...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! jangan risau, orang gerombolan ni, bukannya akai panjang sangat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! sabaq sat...nanti akan dibaraikan sendiri...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! orang pakatan boleh rehat sambil main biji telor jer...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! kan orang gerombolan ni bukannya berakai sangat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! sabaq sat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! kalau kita tau cepat2 pun...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! bukan ada apa2 tindakan pun...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! akan ada suruh dan jaya..suruh dan jaya akan ditubukan...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! supaya rakyat dapat dihalang sebarang informasi...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! dan akhirnya pening hilang akal...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! dan akhirnya semuanya selamat...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! punyerlah buduh rakyat 1malaysia..tak boleh buat apa2...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! HAPPY ENDING...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! yey..yey...yey...uk!uk!ak!ak!

Sudin berkata...

Dah kemaruk sangat dengan slogan 1Malaysia ni........!!!!!!!

budak-budak gi PLKN mati Ibrahim Ali....
pergi PLKN budak perempuan kena rogol...Lee Lam Thye hujung bulan ambil gaji......

Ketua gerombolan yang suka rompak hak cipta ni patut kena sekeh kepala.....

apa nak heran...???
altantuya lagi boleh dibom sampai berkecai......
mati ibrahim ali,rogol entot-entot
kan ada contoh......
Mat monggol ketua segalanya....
apa lagi ahli-ahli yang lain....meraba bontot,rogol budak bawah umur macam rahim thambi cik...lim guan eng tak pasal-pasal masuk jail....

razak baginda liwat altantuya,past pada najib liwat dan rogol...macam R&R pulak dah.......

ni kem 1malingsia pulak dah.....

kalau ada anak raja gopal ka,anak YB bn ka,anak menteri ka yang mampus.....dah lama bontot kontrektor ni kena jubur dengan besi panas........

ni yang mati anak orang miskin....
habis cerita pun saman 1 bilion.....bayar tutup kes.....nyawa boleh dibeli oleh puak lanun gerombolan Umno/bn ni...

punca.....puncanya....
puncanya ?
duit,duit,duit,
burit,burit,burit,
bomoh,bomoh,bomoh......

Tanpa Nama berkata...

Sudah roboh baru hadiah. Kalau tiada masalah ;pasti syarikat kroni membuat tuntutan. Bukan sedikit hari ini projek-projek melalui pendidikan/ sekolah-sekolah yang dibuat dahulu, kalau ada peruntukan baru dituntut. Ini kontraktor kroni.

LembuKenyang berkata...

uk!uk!ak!ak! Hadiah tu cuma untuk mengolah ehsan dari rakyat...uk!uk!ak!ak!...

uk!uk!ak!ak!...takkan orang berbuat bakti pun, nak kena saman jugak...uk!uk!ak!ak!...

uk!uk!ak!ak!...jangan bimbang...lama2 akan reda cerita dan happy ending saja...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

Inilah jadinya kalau wat keje tanpa tauliah! Tau tau lah!

Tanpa Nama berkata...

1Jawatankuasa sedang menyiasat punca jambatan boleh runtuh. 1Jawatankuasa ini akan dipantau oleh 1Jawatankuasa Induk yang akan dipengerusikan oleh bekas Menteri Kerja Raya, Dato' Seri S Samy Vellu. 1Malaysia baru yakin.

Keliwontron berkata...

Ntah2 sepanduk ' satu lagi projek Barisan Nasional ' telah di buang cepat2 ....
Kesian2 kanak2 Malaysia , cuba yg lemas tu anak menteri habis Agong , Raja Gopal dan cicitnya akan turun utk sama2 berkabung2 , mati kontraktor tu kena belasah dengan special branch ...
Kalau rakyat marhain mati , biasalah jambatan percuma /hadiah takda cop Sirim , what do you expect ?! bagi hadiah kain kapan saja la ....1Malaysia , rakyat didahulukan mati , pencapaian cerita kemudian