Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 November 2009

LAGI KOTAK PUTERA RAJA SAUDI DI TEMUI



FADIHA AL-SALWA SEDANG MENGHERET KOTAK AL-KONDOMI




KOTAK PUTERA AL-KONDOMI DI TEMUI

AL-FARAJ – 6 Nov – Sebuah kotak milik Putera Raja Saudi telah ditemui oleh Fadiha al-Salwa terapung didalam tasik Al-kumbahan wal-tipuri. Tasik ini memang terkenal sebagai tempat percutian dan peranginan yang eklusif untuk orang kaya dan orang kayap kayap.

Tasik Al-kumbahan ini juga dianggap amat baik terutama untuk perempuan-perempuan gemok yang ingin merehatkan tubuh badan. Air dari tasik ini dikatakan boleh melangsingkan badan.

Salwa yang berumur enam tahun telah menemui kotak ini ketika dia bercuti di tasik ini. Dia melihat kotak ini terapung-apung. Awalnya Salwa menyangka yang terapung ini mungkin saekor anak badak. Apabila dihampiri maka baru di ketahui ianya sebuah kotak.

Apabila diselidiki maka barulah diketahui bahawa kotak ini dimilik oleh Al-Malik Sheikh al-kondomi salah dari ratusan putera raja Saudi. Salwa telah memulangkan kotak Sheikh al-kondomi.

Sumber dari Istana telah memberitakan Sheikh al-kondomi akan memberikan hadiah dua juta dan tiga dolar kerana kejujuran Salwa. Tiga dolar adalah lebih sedikit dari hadiah yang telah diberikan oleh abangnya Sheikh al-dildo kepada seorang perempuan gemok yang juga telah menemui sebuah kotak al-dildo beberapa minggu dahulu. ( Ajensi Berita)




21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

KAH KAH KAH...woit..
Nampaknya kotak tu lagi besar drp budak tu, entah apa la dalam kotak tu ya....Kelakat lah bro!
OK la lebih 3 ringgit drp budak gemok tu

Tanpa Nama berkata...

Apo kejadah ee si Rosmah buek atas bot ngan Saud?

mat sabung berkata...

1 Malaysia akan didodoi dgn hikayat retorika penemuan kotak misteri!!

Sukj berkata...

kah kah kah kah..kah kah kah...kah kah

PADA MULANYA SALWA INGAT KOTAK INI MENGANDUNGI 'KANAK2 PINTAR' YANG HANYUT

RUPA-RUPANYA KOTAK INI MENGANDUNGI 'MAK BADAK PINTAR' YANG CUBA NAK MENIPU MELAYU

kah kah kah kah...BILA NAK JADI SENATOR?? kah kah kah kah..kah kah..

Sukj berkata...

Oitt RM7 juta nilai 'jujur'...atau..RM7 juta nilai 'Shopping'?

Ampooon...tolong la jangan pekena Melayu lagi

Ampuuuuun....jangan la nak menipu melayu lagi...dah la umat melayu rami yang bahlol...kah kah kah kah

Tanpa Name berkata...

kah kah kah... TERMAKANG UMPANG!

HOT! TERBARU!


blogger gerombolan kena kelentong berita palsu tentang dr pornthip ka kah kah!

www.notthenation.com/pages/news/getnews.php?id=834


unspinners asyik menge-spin, akhirnya terkene spin sendiri! kah kah kah

http://theunspinners.blogspot.com/2009/11/mystery-dr-porno-arrested-2nd.html


Padan muka... mat gedebab parpukari pun kena! kah kah kah

http://parpukari.blogspot.com/2009/11/nizar-laknatullah-akhirnya-dr-porntip.html


dll...

http://alizul2.blogspot.com/2009/11/dr-pornthip-arrested.html

http://penembak-tepat.blogspot.com/2009/11/edisi-gempak-dr-pornthip-ditangkap-di.html

http://forum.mykmu.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32230&postdays=0&postorder=asc&start=0

http://www.mymassa.com/?p=552&cpage=1

http://www.pisau.net/2009/11/prs-spin-dr-arrestedno-more-porn-for.html



Sila Googel "Dr. Pornthip Arrested" untuk dapat epic lol!

woiT! itu'lah! masa sekolah, masa kolej, tak mau belajar! join gerombolan, nak dapat duit senang!

Ni orang pasti join MLM piramid janji bagi duit mudah, kah kah kah.

woit, sudahlah. Sunway tu suda' ada piramid! kah kah kah

woit, SATIRA itu bukan sejenis Kereta Potong! kah kah kah

woi, pernah baca The Onion ke? kah kah kah

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...tunggulah 2-3 hari lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...akan terbarailah apa cerita sebenarnya...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...orang gerombolan ini memang istimewa...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...Allah memang ciptakan mereka ini buduh tahap pukimak punyer...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku telah lama paham benda ni...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sikit hari lagi, ada la makhluk gerombolan jugak yang akan baraikan cerita...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang lawak sunggh la ikhlas mengalahkan nabi muhammad...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...aku tak tau la apa Allah nak bagi syurga apa jenis lagi kat dia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang haibat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...mungkin dapat tidor di sidratul muntaha selamanya kot...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takdak level lagi depa ni nak bersedekah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sampai tiada sebarang tindakan dari malaikat lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...merompaklah sesuka hati...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...menipulah sesuka hati...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...maka pahala makin bertambah2 sayugianya...uk!uk!ak!ak!...

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...ko baca betul......uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...siap boleh bitau aka mengarahkan sprm lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...takdak apa2 connection ka?...uk!uk!ak!ak!...

نيك حافيظول berkata...

Ya ampoooooooooonnnn...

ada lagi citer pasal kotak Kah Kah Kah Kah

Woit! Al Malikul Sembab punya kotak tak ada cerita ka Kah Kah Kah Kah.

Mampuh la kita... kalau dibudayakan selalu dengan citer kotak nie kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hahahahahahaha...

Tanpa Nama berkata...

akhirnya hang tulis juga cita ni...aku tau mesti lawak gila punya...KAHKAHKAHKAHKAH

Tanpa Nama berkata...

Aku ingatkan dia jumpa lampu Aladdin.Bila gosok keluar Altantuya.Aku rasa dah tak leh nak kutip duit negara kot sampai kotak pun dikutip.Lepas tu dia jual dengan Raja Saudi.Ish bila aku baca hikayat ni aku rasa loglag sungguh tukang ceritanya.Tak masuk akai langsung.Macam cerita Labu dan Labi.Bila sedar ja rupanya mimpi.kah..kah...kah...Budak 3 tahun pun pandai reka cerita ni.Aku rasa la inilah balasan yang diberikan kepada orang yang menganiaya manusia lain.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah....aku tak tau nak tulis apa, tau ketawa jeeeeee

Keliwontron berkata...

Sumber dari Al -Faraj tu yg mahal tu..gila lucah Bang Isham ...kah kah kah ...

ntah2 7 juta tu duit Balqis dulu 9 juta ...kebas 2 juta sedekah 7 juta ....

Cash kat Bank Al-Radji kot cawangan Pekan

Crew yacht punya la ramai selalunya berbelas2 orang , masa house keeping cleaning takkan mereka tak jumpa ..mak badak juga yg jumpa ....

Baik aku tengok cerita Ultraman Cosmos lawan dengan Cicak Raksaksa boleh berdiri lagi best siot kurang tensen

wan berkata...

sebenarnya dia jumpa lampu ajaib Alladin kat sana lepas tu dia hadiah kat raja sana jadi raja tu pun bagi lah hadiah kat dia diatas pemberian lampu ajaid

Tanpa Nama berkata...

Dua2 Kotak itu sama saiz'lah

Kotak gemuk nampak kecil aja. Letak kotak sebelah badak air tentulah nampak macam kotak kecil...illusion kamera'lah

Tanpa Nama berkata...

kahkahkahakahkaha...lawak lamak lawak!!!!!!!!!!!!!!!

zeqzeq berkata...

ada leh jawab berapa juta US dalam kotak itu??
US10 ??

Tanpa Nama berkata...

Itu luit tok alab bangi tu alala luit komicien jelo poin jeloo wan persent utk bili kapal ballu yang lulu sulah tibakar,manyak kali woo lii Lumut woitttttt.....

tangkat berkata...

budak gemuk tu tak jumpa ahmad albab sekali ke..kalu jumpa lagi banyak budak gemuk tu boleh sumbangkan wang untuk bla,bla,bla kat malaysia ...kah,kah.kah,,uwekkkkkk puiii

Tanpa Nama berkata...

mane dapat gambar budak tu? bleh x kirimkan ke zack_ksp@yahoo.com. TY