Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 7 November 2009

JANTAN DATANG HAID



JAIS - BILA NAK PERGI TANGKAP AMOI PAKAI MINISKIRT DAN KASUT DALAM MASJID INI?





AJK MASJID PERTAHAN TINDAKAN JEMPUT DR XAVIER BERUCAP – malaysiakini

Seorang ahli jawatankuasa Masjid Taman Sri Andalas mempertahankan tindakan menjemput exco kerajaan Selangor, Dr Xavier Jayakumar berucap di satu majlis berbuka puasa di situ, Ogos lalu.

Mohamad Tarmizi Ismail berkata, setakat ini tidak ada arahan rasmi daripada Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang melarang masjid-masjid di negeri itu dimasuki oleh orang bukan Islam.

Beliau diminta mengulas kenyataan Pengarah Jais, Mohamed Khusrin Munawi untuk mengambil tindakan terhadap jawatankuasa majlis itu kerana membenarkan Dr Xavier, yang juga ADUN PKR bagi Seri Andalas, berucap di dewan utama masjid itu.

Kehadiran Dr Xavier di masjid tersebut dibantah oleh pergerakan Pemuda Umno Kota Raja yang menghantar memorandum kepada Jais memintanya menyiasat tindakan jawatankuasa masjid itu.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BUKAN ISLAM MASUK MASJID… MACAM PEREMPUAN DATANG HAID…. kah kah kah…

kah kah kah… KESIAN… RENDAH SUNGGUH STATUS PEREMPAUN DALAM ISLAM…. kah kah kah..

woit… CHINA YANG BUAT MASJID TU MACAM MANA?... kah kah kah..

woit… INDIA YANG PASANG ALAT HAWA DINGIN TU MACAM MANA?.. kah kah kah..

woit… PEREKA MASJID YANG BUKAN ISLAM TU MACAM MANA?... kah kah kah…

kah kah kah..ADAKAH MEREKA SEMUANYA DATANG HAID... kah kah kah..

kah kah kah… INI MESTI ADA RANCANGAN NAK RUNTUHKAN MASJID LAMA YANG DIBUAT OLEH KONTREKTOR CINA… kah kah kah…

kah kah kah… NAK BUAT MASJID BARU… UNTUK KONTREKTOR KELAS F…kah kah kah…



10 ulasan:

Khun Pana aka johanssm berkata...

Masjib di shah alam tu di buat oleh cina . yang supervise ialah mat salleh .
Saya maseh ingat Thambi yang tolong angkut ayat-ayat pasang pada dinding dengan kren .
Makna nya jais sembahyang dalam haid.

kesemua perabut, komputer , software , hardware semua nya dibekal oleh orang nescafee (kafir).
jais pulak minum makan koka kola dan kfc.
Jais makan dan minum haid tiap hari..

hahaha..
Apa ponya auta ponya fatwa fatwi tu.
Haid pon ciptaan allah ...
Dari jais jadi Jakun

seliparjepun berkata...

SALAM...

TANYA PADA ULAMAK..!

LembuKenyang berkata...

uk!uk!ak!ak! isham..idea hang memang betul2 pukimak la...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! memang best dan tepat tekaan hang...uk!uk!ak!ak!

uk!uk!ak!ak! aku sendiri menjadi bongok dan tak terlintas memikir kontrekter kelas f tu...uk!uk!ak!ak!

jawa klang berkata...

perempuan melayu/islam masuk masjid ikut rombongan akad nikah langsung tak bertudung,baju dan kain ketat terbelah...dibiarkan je
bila pelancung asing non muslim nak lawat masjid dipaksa pakai jubah dan tudung pulak...
kah..kah..kah..
ini mazhab imam ahmad JAIS kut...

Tok Uban berkata...

Orang Umno ni memang bodoh, bangang...masa umno perentah dulu, jangan harap nak datang masjid,bila AJK masjid jemput...bagi alasan metinglah, sibuklah...tapi cuba cakap kat orang umno tu...ok..malam ni jumpa aku kat pub ke,kelab malam ke, rumah urut ke...gerenti bolehnya...kalau janji kol 8 mlm...kol 6 ptg dah ada kat situ...sudahlah umno...lu jangan tunjuk baiklah...

Confidentialist berkata...

aduhai. tak cukup dengan isu lesen mengajar ilmu agama, ditimbulkan pula isu bukan islam ditegah memasuki masjid. ceteknya mentaliti seorang pengarah jais. orang-orang yang macam inilah yang sebenarnya menjatuhkan maruah dan imej islam sendiri. memalukan!

Tanpa Nama berkata...

Bila badan ugama jadi badut sarkis politikus, ginilah jadi nya....kelakau!

Sudin berkata...

Akibat dari menipu hari-hari habis terbarai cirit dan yang berak dalam seluar.....berak tengah jalan......

kerja-kerja kotor khir toyol......

JAIS makan gaji dengan toyol.....

Rajagopal memelihara raja toyol....

keluar fatwa.... hendaklah taat akan pemerintah......

taat kepala toya kepala hangguk kamu....!!!!

Hinggakan soal pungutan zakat pun dah jadi rosak oleh toyol jawa ni.... negeri lain selain selangor dia hantar surat minta bayar zakat di selangor.......
gua sedang cari surat tu....di alamatkan pada arwah emak yang dah lama meninggal.....tiap-tiap tahun ada saja surat sampai bertanyakan sudah menjelaskan zakat atau belum.......ni mesti kerja anak-anak toyol jawa/banjar di selangor.........

Apa ke jadahnya raja-raja gopal ni....?
tak cukup-cukup kutip cukai kepala....
menteri besar,mufti,ulamak jadi barua raja.....taatlah kamu akan pemerintah yang melanun dan merompak.......


Satu pandangan :

Ada hati nak bayar zakat.......?
apa hal pulak loan kereta dan loan rumah......?
hutang kad kredit.....?

yang membeli rumah dan kereta dengan cara pinjaman bukankah di panggil berhutang.....?
orang berhutang ada hati nak bayar zakat.......?

Mengolah persetujuan kerja-kerja setan menteri,ulama iblis dan raja-raja yang duduk mengangkang celah kangkang bini.....hari-hari kutip cukai...!!!

Ugama AKU mudah...datang IBLIS menyusahkan.

Mudah bagaimana ?
makan rasuah tak boleh,
makan bunga/riba tak boleh,
interest pinjaman tak boleh...

Bank islam,tabung haji kepala bana apa...?
bagi pinjam 10ringgit, mintak balik 10ringgit 2 kupang.....

komisen kapal selam boleh ?
boleh...!
apasal boleh...?
melayu dah bodoh lebih dari 50 tahun........!!!!!

Fa-T berkata...

mmac mana msjid negara orng bukan islam bleh masuk... opss.. kawasan wilayah.. JAIS haram masuk...

petai raja petai berkata...

Bro TT, tu masjid putra kat putrajaya ... tiap hari ada pelancung dr luar yg masuk .. depa siap sediakan jubah lagi .. tapi xpernah dengar pulak ada yg repot polis pasal ada darah haid terjurai kat lantai. kat masjid negara pun sama ... dah berpuluh tahun lagi ... dah berapa banyak darah haid berjurai jurai kat lantai masjid ni...

Senang cakap ... katalah umno komplin pasal diaorang tak dapat nak kempen dlm masjid ... jadi timbul isu darah haid ni.

Nak menipu jugak ... takkan mufti bodoh macam ni ... suruh mat ezam lah jadi mufti atau mungkin bagi jer kat orang yg repot tu... Banggang tak habis habis