Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 28 November 2009

KENAPA ORANG CHINA TAK BUAT KERJA BANGANG INI ?



PROJEK MEMBODOHKAN ORANG MELAYU





MEMBUAT KERJA BANGANG




ORANG MELAYU DI SURUH BUAT KERJA BODOH !




DON MAHU CIPTA REKOD DUNIA
- melayau

Minat terhadap laut dan kesungguhan melakukan kajian telah memberi ilham kepada Don Hussin untuk menggerakkan misi yang bakal mencatatkan rekod dunia.

Beliau yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Vesta Technasco Sdn. Bhd., merupakan penggerak kepada misi yang membabitkan 12 komando dalam penjelajahan sejauh 1,600 kilometer menggunakan bot amfibia.

Lebih menarik, misi yang dikenali sebagai Ekspedisi Le Tour 1Malaysia Sealegs 2009 bakal memberi makna sebenar erti 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Misi itu akan bermula pada 28 November ini di Pengkalan Kubor, Kelantan dan berakhir di Langkawi pada 1 Disember.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… SUDAH BERMULA…DULU MALAYSIA BOLEEEH… kah kah kah..

kah kah kah…. KETUPAT TERBESAR… kah kah kah…

kah kah kah…. SATAY TERHANGUS…. kah kah kah

kah kah kah… BENDERA TERKOYAK…. kah kah kah….

woit… SEKARANG SATU MALAYSIA PULAAAAK… kah kah kah…

kah kah kah… BODEK BODEK … JANGAN TAK BODEEEEK… kah kah kah

nota:
cuba tanya kenapa orang china dan india
tak buat kerja bangang ini ?




20 ulasan:

nami o fish berkata...

Dewan Bahasa Petaka tak check ke dari pelusuk nusantara mana perkataan "Le Tour" ni muncul?

nami o fish berkata...

apa salahnya perkataan "pengembaraan" takkan nak ekspedisi plak.

baca buku salleh ben joned la pasal transformasi bahasa..hahaha..

tak lama lagi orang akan cakap "bermasturbasi" hahaha!

alifreyes or berkata...

mmg bodh buat mende mende nie..

Tanpa Nama berkata...

Cina dan India tak buat kerja bangang kerana mereka tak bangang.

HajiKepalaLembu berkata...

ingatkah dah tak ada mahzab bangang ni. rupanya ada lagi. nasib dorang tak buat KORBAN LEMBU TERBANYAK SEMPENA RAYA KORBAN

sham berkata...

huh...huh...knp tanya org cina dan india tak buat keje bodoh ni,,,sbbnya
.....krn melayu suker dibodohkan....kah kah.......

Kamal Zharif bin Kamaludin berkata...

hmm,, teruk2 orang melayu

Tanpa Nama berkata...

Gotu besa, takdok ko? Jib mongol?

نيك حافيظول berkata...

kah kah kah kah kah.. melayu kalau bab-bab macam nie memang no wahid..

apa kabar yg dikir barat dalam train dr singapura ke tumpat? apa agenda seterusnya.. tgh brain otak untuk pecahkan rekod lagi ke kah kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

kompom!! datok don hussein selepas ni

Tanpa Nama berkata...

kan elok komando 12 ekor tu dihantar masuk hutan kejar pembalak haram yg berleluasa curi balak harta rakyat 1malaysia, takpun kawal sempadan tanpa henti selama 1600 jam.bangangnya diorang ni...banyak lagi komando lembu ni boleh buat utk kebajikan rakyat. malang sungguh

Tanpa Nama berkata...

salam bang isham

tergelak aku baca..ingat lagi lemang terpanjang di dunia..kah..kah..memanglah terpanjang didunia sebab negara lain 1) takde lemang 2)diaorang tak makan lemang 3)diaorang makan piza dan burger 4)diaorang takde buluh 5)diaorang tak ada pulut, santan,daun pisang 6)diaorang tak suka buat kerja bangang. Masa tu slogan dia semua boleh..kalau ada sesiapa yang lebih sikit terus dapat dato'. Ada dato yang belayar keliling dunia, dato berenang,dato squash, dato badminton...ha..haa...kalau ada pertandingan siapa anunya terpanjang dan ada sorang mangkuk malaysia yang dapat hadiah tu mesti jadi dato anunya terpanjang didunia..kah..kah...buat malu masuk guiness book of record. keh..keh

Orang Lama berkata...

Kesiannya mat komando tu, pegawainya mudah nar di perbodohkan atau mmg komando tu bodoh.. banyak kerja yg berfekdah lagi boleh di lakukan. Woi.. training dah cukup ker?

Tanpa Nama berkata...

orang melayu nie....kulit jer lebih...isi kosong. Penagih dadah terbanyak....melayu, buang anak luar nikah terbanyak...melayu, pengunjung kedai nombor ekor terbanyak....melayu, kaki botol terbanyak....melayu, sumbang mahram terbanyak....melayu, kaki rempit....melayu, kaki ponteng.....melayu, pneghuni penjara terbanyak.....melayu.....bangga betul aku jadi orang melayu malaysia....semuanya dalam carta utama hahahaha...

Tanpa Nama berkata...

Yang besar-besar tu dibuat sebagai satu cara nak membodek dan melalaikan/ melupakan masalah sebenar negara.

Yang besar-besar ini jugalah yang akan melenyapkan berita terkini seperti Mat UBM N9 dgn RM10 jutanya, Mamak dengan penipuan bernilai bilionnya, Gopal dengan bala yang sudah muncul semula, Teoh yang kena bongkar balik kuboq, SPERMA yang semakin mengantuk, BTN dengan lagu anak kecil main apinya, pendidikan yang kena sembelih peruntukannya, majalah sekolah UBN yang makin mengharukan, bik moma dengan penjumpaan kotex nya dan sebagainya.

Berita besar-besar ni akan membunuh berita sensasi dengan cara menipu fikiran rakyat.

Kesimpulannya: kita jugak NGANGAAAA!

Tanpa Nama berkata...

Gaji seciput jangan harapla cina & india nak buat kerja tu.

Melayu ada la. Gaji ciput tak apa asal bergaya.

Mat Hasssan Nul Gampang (UBN9) dah sapu semuanya, kita nganggaaaa!

Poooodah! Huek Ptuiii!

mosabit berkata...

apa kata kita buat pertandingan payu dara terbesar 1 masia?....
dah tentu pemenangnya ialah.......

kah kah kah kah kah kah ......

Johan berkata...

pertandingan cari orang2 paling bodoh kat dunia takde ke?kahkahkah..

Johan berkata...

munkee bernama Don Hussein ni godfather ke?kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

keh keh....gotu besa??? bakpo takdoknyo...