Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 November 2009

LEBAI SAUH BERDOA MINTA LIDAH PANJANG



LEBAI SAUH SEDANG BERDOA





DOA MOHON HAPUSKAN PM TIDAK MASUK AKAL : HISHAMUDIN
– berita hairan

Tindakan Nik Aziz Nik Mat yang mendoakan supaya Allah menghapuskan masa depan Najib Razak dan Umno jika Kerajaan Pusat enggan memberikan royalti minyak kepada Kelantan disifatkan sebagai tidak masuk akal.

Hishammuddin Hussein, berkata perbuatan itu sebenarnya menggambarkan kelemahan dalam pemerintahan Nik Aziz sekaligus menunjukkan perpecahan kritikal di dalam PAS.

"Kita di dalam Umno bukan mahu mendoakan Pas berpecah tetapi kita bersyukur kerana apa yang Pas tuduh, akhirnya perkara itu terkena tempias kepada mereka (Pas) sendiri.

KAH KAH KAH…


kah kah kah… TAK MASUK AKAL MACAM MANA?... kah kah kah….

kah kah kah….KALAU DOA UNTUK RAJA GOPAL MASUK AKAL?.... kah kah kah..

kah kah kah…. KALAU DOA RAJA GOPAL YANG KAKI JUDI …MASUK AKAL?... kah kah kah…

woit… MACAM MANA DOAKAN NAJIB DAN GEROMBOLAN HANCUR MENGGAMBARKAN PAS LEMAH… kah kah kah..

kah kah kah… INI YANG TAK MASUK AKAL…kah kah kah..

woit… LEBAI SAUH PERGILAH SAMBUNG LIDAH…. KALAU TIDAK ISTERI CARI JANTAN LAIN… kah kah kah…




15 ulasan:

Sudin berkata...

Anak cucu Onn,
Anak Razak,
jadi lanun ahli gerombolan Umno/Bn lagi tak masuk akal.....kah,kah,kah....parti anak beranak....
lepas ni anak Mahafiraun auta keling pulak......lagi memang tak masuk akal....!!!kah,kah,kah....

Woit...lidah kontot!...bukan setakat Najib bahkan seluruh ahli gerombolan lanun Umno/bn didoakan cepat masuk kubur...!
Pergi jahanam Umno/Bn...!!!!!!!
Membunuh Altantuya tu halal ke haram.....?
Padam rekod imigresen tu halal?
Najib liwat bontot Altantuya bersama Razak Baginda halal ?

Tanpa Nama berkata...

woi.... yang paksa rakyat doakan rajagopal dalam kutbah jumaat tu apa hal??? jangan2 rakyat sebok sembahyang dia sebok baring celah kang2...... cilakak betul

نيك حافيظول berkata...

kah kah kah kah.

apa kena mengena doa ini dengan perpecahan pas?

serupa jugak kalau kita cakap begini - cikgu rotan anak murid kerana timbul perpecahan dikalangan guru2. bukankah bodoh kalau begini, persoalan yg tiada kaitan langsung.

dia sendiri patut berdoa minta akal dipanjangkan sedikit, jangan asyik nak cakap benda2 yg bodoh ajer kah kah kah kah

cicitHJHASSANu berkata...

salam tuan

konon nak jadi hero cam tok onn dia nak bela org ganu...porah cit kui kui

Tanpa Nama berkata...

hehehe...nampak tin beer kat genggaman bro. lidah kontot tu..terkenang pula zaman i muda-muda dulu...kalau tak silap tahun 70an dulu tin Carlsberg atau Stout masih warna putih merah..

HajiKepalaLembu berkata...

aduiiiiiii.......

Orang Lama berkata...

Maaf, aku tak pernbah doakan rajagopal, lepas smbayang jumaat aku terus belah, benci dengan doa yang mcm tu. Aku rasa 50% jemaah mcm tu. Nampak sgt bodeknya pada doa tu. Kenapa masa sebut nama Nabi dan sahabat tak angkat tangan? bila sebut nama rajaghopal dan keluarganya terus angkat tangan menadah kelangit? Siapa sebenarnya lebih besar? Siapa pun anda fikir lah skrg? Fikir..Fikir..Fikir.. Itu yg membuat aku tak nak berdoa.

BoyDontUcry berkata...

Hai kawan-kawan,
Jangan lupa baca Doa Bala untuk Najib? >> http://tinyurl.com/yk7dn8k
T.Q.

mtgbertam berkata...

Mufti da dpt Tan Sri, Dr lagi... takkan mufti kangkong kot ??

1 juta masyukkkkkkkkk

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Peduli apa lidah aku kontot...Aku dah kaya!!!! Sekrg aku dah tak pakai lidah lagi semenjak telah di perkenalkan dgn dildo!!! Kah kah kah!!!

le_bai_lamos berkata...

bukan bini dia yg carik jantan lain bhai...DIA yg carik jantan lain...kah kah kah kah kah

Johan berkata...

Tanpa Nama berkata...
hehehe...nampak tin beer kat genggaman bro. lidah kontot tu..terkenang pula zaman i muda-muda dulu...kalau tak silap tahun 70an dulu tin Carlsberg atau Stout masih warna putih merah..

2009 November 30 09:50


dia pegang Anchor lah..pasal tu Lebai Sauh(anchor) kahkahkah..


ala,dua2 Gerombolan dengan Pas pun sama je..asyik2 nak tunjuk sape lebih Islam..balik2 nak jadi "jurucakap" Allah..

Tanpa Nama berkata...

hey TT...mana hang tahu yang Lebai Sauh tu lindahnya pendek ???

kah..kah...kah....

mosabit berkata...

lebai sauh ni kalau sembahyang mayat mesti rokok punya....

kah kah kah kah kah kah.....

Mat Lendir berkata...

Mamat tu pegang 1 tin Carlsberg!
Keturunan melayu carlsberg ler tu!
Ketuanan Melayu Carlsberg!
Konsep 1Carlsberg!

Kahakkk Ptuiii!