Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 November 2009

SATU MALAYSIA BERDOA SAMA



KUCING PUN TURUT BERDOA - JANGAN KAN MANUSIA




NIK AZIZ PERTAHAN ISU DOANYA, TIDAK SALAH DARIPADA ASPEK ISLAM - mStar

Nik Abdul Aziz Nik Mat tetap mempertahankan bahawa tidak salah daripada segi agama Islam jika mendoakan seseorang itu dilaknat Tuhan jika mereka mempunyai niat jahat terhadap seseorang lain.

Menteri Besar Kelantan itu berkata beliau sanggup berhadapan dengan ulama yang membidas serta mengkritik kenyataannya itu dan mengingatkan beliau bahawa perbuatan sedemikian adalah haram di sisi Islam.

Jumaat lepas, Nik Abdul Aziz berkata beliau akan berdoa kepada Allah supaya memusnahkan masa depan Najib Razak dan Umno jika kerajaan pusat enggan memberi royalti minyak kepada Kelantan, yang disifatkan sebagai sesuatu yang tidak betul.

KAH KAH KAH…

woit… INI BARU BETUL… kah kah kah..

woit… BUKAN NIK AZIZ SAHAJA YANG BERDOA… kah kah kah..

kah kah kah… SATU MALAYSIA PUN SAMA…. kah kah kah..

kah kah kah…. SATU MALAYSIA PUN AKAN BERDOA…. kah kah kah…

kah kah kah... LEBIH CEPAT KAMBUS LEBIH MOLEK... kah kah kah




18 ulasan:

Ariji berkata...

haha

kucing tu memang kiut...

Sudin berkata...

Pergi mampus harussani....!!!
Pergi mampus dan jahanam Sultan Azlan dan Nazrin......!!!

Kah,kah,kah.....amar makruf nahi mungkar......woit...harussani! ulamak syaitan bejat....loteri kebajikan masyarakat tu haram ka halal....???.......kah,kah,kah....
nak bodek pun tengok le tempat dulu..

Cukai kepala,cukai tanah,cukai pintu,cukai letak kereta yang Azlan telan tu halal ke haram..?
Woit mangkuk harussani!...sila jawab....!!!!!

Tanpa Nama berkata...

kak..kak..kak..

aku suka dengan gambar kucing berdoa tu! Betul, mari doakan agar BN terus mampus.

-kuda hitam-

Tanpa Nama berkata...

aiiiik.... kata nik aziz tu ulamak sesat, kalau sesat dan tak betul doanya mana Allah nak makbulkan, yang gerombolan takut sangat tu kenapa??? mana ulamak gerombolan yang x sesat tu, doa la pulak tolak bala supaya bini bik mama selamat!!!! kita lawan berdoa, ada berani ka...

HajiKepalaLembu berkata...

jom kita doa ramai-ramai. MOGA NAJIB CEPAT LARI BALIK SULAWESI

Orang Lama berkata...

Nik Aziz doakan aku akan aminkan.. Aminnnnnnn.

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Itu kucing berdoa pasal minah dia dah kena tibai. Wa dengo....ada puak gerombolan kalo tiang lampu di pakaikan skirt pon mrk tibai. Kah kah kah!!!!

noora berkata...

Setuju dengan Tanpa Nama 08:32. Kenapa pulak marah TGNA. Hak dia la nak doa apa pun. Kalau beliau bawa aliran yang salah tentu Allah tak makbulkan doanya. Tak payah takut takut...kecualilah depa sebenarnya mengakui bahawa TGNA itu di pihak yang benar, yang betul dan menjalani hidup (dan memerintah negeri) menggunakan cara yang dikehendaki Allah dan dengan itu besar kemungkinannya doa beliau mustajab. Kalau dibaca disebalik yang tersurat...nampaknya macam mereka takut doa TGNA diterima Allah....almaknanya....itu satu bentuk pengakuan bahawa apa yang mereka buat selama ini adalah salah!.... BERANI KERANA BENAR, TAKUT KERANA SALAH!

Tanpa Nama berkata...

SEMUA ANAK MUDA MALAYSIA BERDOA SAMA DENGAN NIK AZIZ,MOGA SANG TUHAN MENGURNIAKANNYA

puteh berkata...

Oooo..pokcik najib
ko kata royalti ngan wang ehsan tu sama?

kepala hotak kau.....

nnti kalau musang buat reban ayam senang la kan...kan.

aben berkata...

amin..

dinpaka berkata...

pelik umno ni apa tah lagi lebai sauk lidah pendek.. dari dulu lagi duk mengata TGNA sesat, abis tu yang takut sangat pada doa orang sesat tu kenapa?.. takut di makbulkan Allah swt ke? bodoh tonggong bokbong....

Kalau takut sangat engkau doa lah pulak..doa tolak bala.. Bukan doa hantar BALA kat India tu..

Pesan lah kat najib tu, jangan takut dengan doa TGNA tu kalu engkau tak ada niat buruk..

BALA dari india pun kecut perut ini kan pula bala dari Allah s.w.t.

mosabit berkata...

yer la..apa barang?..kata TGNA tu ulamak sesat....

buat apa risau doa dia tu.....nasib baik dia tak doakan lidah ko panjang...

kah kah kah kah kah kah ....

AAAmiiinnnnnnnn.......yarabbal'alaminnnn.....

broooo... berkata...

aminnnnnnnn....

betoi gak kata tampa nama 08:32 tu...

kalau dah sure confirm TGNA tu ulamak politik je, nape lu org nk kalut hah?

Tanpa Nama berkata...

Yang baik didoakan baik.
Yang tak baik didoakan kehancurannya.

Yang baik kena sokong.
Yang baik kena doakan hancus cepat.

Setan, iblis, yang tak adil, yang menipu, yang rasuah, yang cilok duit rakyat, yang susahkan rakyat,yang bunuh rakyat, yang bom rakyat, yang ugut rakyat,yang lidah bercabang, yang kaki pompuan, yang bawak lari duit, yang tak nak sebut arak haram, yang tak nak sebut judi haram, yang tak nak sebut benda haram itu haram,yang kaki bodek najis,yang tak bagi royalti, yang tak baik tu, biarlah cepat hancurnya.

Yang tak baik tu biarlah diganti dengan yang baik. Setidak-tidaknya yang lebih baik.

Tanpa Nama berkata...

tu kucing hang ka isham? hahahaha berapa lama hang training dia buat style macam tu...

a bene placito berkata...

kucing anda ke hisham? cute bebenor.
mereka melatah kerana terasa..itu saja..kalau tak terasa dgn doa nik aziz dorg wat bodoh je.

Anak Melayu berkata...

to Sudin,
nko nih kan bercakap guna kepala hotak ker bercakap guna kepala lutut?
buat malu jadi org melayu mengutuk raja sediri, ko pegi berambus duk bangladesh la lagi baik, idup ko sejak dari kecik sampai ko pandai menaip tuh sebab nikmat idup aman di tanah melayu. Kalau nak cari penyokong pun tak perlu sama2 terjun ke lubang tahi.