Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 30 November 2009

NAK JADI BODOH TAK ADA YANG LARANG



MODUL BTN AKAN DIPERTAHANKAN
-melayau

Biro Tata Negara (BTN) tidak akan tunduk dengan serangan pembangkang kerana modul kursus Jari (Jasmani, Rohani, Emosi dan Intelek) yang dipraktikkan sejak sekian lama terbukti berjaya memupuk semangat patriotik dan nasionalisme di kalangan rakyat.

Ketua Penerangan UMNO, Ahmad Maslan ketika mendedahkan modul itu berkata, tiada asas untuk pembangkang menyerang dan menuduh BTN sebagai salah satu sebab penghalang kepada pembentukan satu negara bangsa Malaysia.

''Modul yang kita guna adalah secara integrasi dan bersepadu. Modul ini telah kekal sejak sekian lama, tetapi ia tidak statik sebaliknya sentiasa melalui proses penambahbaikan agar sesuai dengan cabaran semasa.

''Kita akan mengekalkan modul ini tetapi pengisian akan sentiasa berubah mengikut dasar utama kerajaan pada masa-masa tertentu.

KAH KAH KAH…

woit… PERGI MAMPUSLAAA…PERTAHANKAN LAAA… kah kah kah..

kah kah kah… BUKAN MODUL YANG DILAWAN… kah kah kah…

woit…. KERAJAAN PAKATAN TAK NAK HANTAR PELAJAR… kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA NAK MODUL TU… PERGI MAMPUSLAA…kah kah kah..

kah kah kah… YANG PENTING … PELAJAR DARI NEGERI PAKATAN TIDAK DATANG…. kah kah kah..

kah kah kah… SIAPA YANG NAK DATANG DAN NAK JADI BODOH… TAK ADA SIAPA NAK LARANG…. kah kah kah…



14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

salam bang isham

tergelak tengok gambar kucing tu cute betul. bukan kucing bang isham ke? nak komen pasal modul BTN.Sebenarnya org yg jadi pengajar dan fasilitator kat BTN tu semua pelawak.Kawan saya baru pergi BTN(siapa yg dpt biasiswa utk pergi luar negara kena hadir BTN).Dia cerita betul2 depa pelawak. Pasal diaorang tanya kamu percaya tak kes liwat Anwar. Depa semua kata percaya...hah..ha(dia kata aku gelak sampai nak sakit perut tapi takut tak dpt pergi oversea pulak.jadi kontrol la gelak tu). Dia bagitau 100% depa kat situ tak percaya dan tak ambik pot apa yg penceramah bagi tau. Bila balik bilik je, semua buat gelak besar-besaran betapa bodohnya org2 kat BTN tu. So kalau ada sedara mara jd penceramah ke fasilitator ka, habagla kat depa kesian kat hampa, dok jadi pencacai umno buat apa..pi meniaga daging ke, sayog ke, lagi mulia..hahh...ha...

Tanpa Nama berkata...

PERGI MAMPUSLAH BTN...
PERTAHANLAH IDEOLOGI DAN FAHAMAN RASIS AWAK TU... PENCERAMAH-PENCERAMAH BTN SEMUANYA TAK SEDAR DIRI, PESERTA BTN MEMANDANG SINIS TERHADAP SEMUA UCAPAN AWAK... SUDAHLAH BODOH ... BANGANG PULA, LEPAS TU NAK MEMBANGANGKAN ORANG LAIN PULA...

Tanpa Nama berkata...

ko myalak mcm babi pun tak guna.. BTN tetap dilaksanakan.

HajiKepalaLembu berkata...

BTN...huhhuhu...mengarut

Tanpa Nama berkata...

salam bro isham
pas ni mesti mesti kerajaan kena kan syarat ada krusus btn baru boloeh kerja..ini semua nak perlingkup kan org melayu............belah btn apa barang ...ingat bagus ka....

Tanpa Nama berkata...

Bro TT,

Kenapa jadi bodoh???? Kesian!!!!
Masuk tender kerajaan yg kontrol harga....CINA!!!! Pergi kerja kilang...yg kontrol.....CINA!!!! Buat kontrak bangunan & jalan...melayu dapat kontrek, pembekal CINA!!!!! Kesimpulannya, Melayu tetap macam ni!!!! Orang melayu tetap tak akan berubah selagi gerombolan & cukong2 berkuasa. Ketuanan MELAYU sebenonya ketuanan melayu & cukung. fifty fifty mannnnn!!!!

Tanpa Nama berkata...

salam

nak tambah sikit. orang yg baru dapt jadi PTD pun kena pi BTN. Yg lawaknya anak kawan saya baru balik BTN. Dia kata ..lah mak nak tau..orang yg jadi penceramah tu cakap macam2 pasal pembangkang dan Anwar Ibrahim. Kitaorang tengok kat penceramah tu sambil kesiankan depa..kenapalah depa bodoh sangat..setahap bodoh piang.

Tanpa Nama berkata...

Pak Sham...

banjingan gerombolan yg suko bonar dgn btn ni...

satu persatu program gerombolan akan pupus..kakakka...

mmg somak, rabak, rusak, merapu....Najiblah pengkhianat bangsa melayu-ayat nilah yg patut masuk dlm silibus patriotik btn tu...

Tanpa Nama berkata...

Hahaha....kekadang tu puok2 ni lebih cukong kalo kat luar...Semua ni oppurtunis!!! Ckp lain, dibuat lain!!! Berlakon pandai....kalo bleh bagi award, puok2 ni bleh dapat grammy award sebagai pelakon terbaik. Melayu, tak akan serik2 menipu melayu. Yg untung melayu eeeee, pandai mengambil peluang kebodohan melayu yg macam aku ni!!! Apesal nak main api ?, Better main bom, terus hancur berkecai tak payah seksa2 nak mati...melalak-melolong melayu tak sedar2. Hakikatnya melayu penuh dgn nilai2 artistik....

TT, kau tolong study, betul ke melayu ni ada darah keturunan yahudi???. Buatlah artikel biar bagi gempak. Salam

Johan berkata...

kahkahkah cakap berbelit..

kalau berani,dedahkan lah silibus BTN sekarang..biar satu Malaysia tahu..

kalau tak rasis,fascist dan promote Gerombolan,pesal nak buat "proses penambahbaikan"??
maknanya mengaku lah tu memang macam tu kandungan dia sekarang..

Tanpa Nama berkata...

pasal BTN..ketua penerangan gerombolan bagi penjelasan..pasal SPRM..orang gerombolan gak nak jelaskan..nampak sgt..apsal diaorg sibuk sgt nak jelaskan...apa kena mengena BTN ngan diaorg...

Tanpa Nama berkata...

Sekarang sibuk dengan BTN. Awas!!! Altantunya hilang! PKFZ hilang! Komisyen kapalselam hilang! Royalti minyak Kelantan akan hilang! Isu BERNAS akan hilang! Isu Mamak Madey songlap duit kerajaan berbillion RM akan hilang! Isu tanah FELDA nak kena gadai hilang! dan banyak lagi akan hilang begitu sahaja!

gelong gajah berkata...

Balik2 dok nyanyi lagu anak kecil main api..bila dah besar banyak projek kantoi mula main C4..itu la umno...

aku pun naik geli dengaq nama BTN ni..

Mat Lendir berkata...

Mamat UBN kata "btn untuk perpaduan dan kerja berpasukan".

KahKahKahKah BTN, kahakkk Ptuiii!
Perpaduan apa kalau "anak kecik main api?"
Kerja berpasukan apa kalau "lembab macam lembu?"
Tak caya?
Cuba call pagi - "mesyuarat!"
Cuba call tengahari - "pergi bank!"
Cuba call petang - "jumpa boss!"
Cuba call malam - "main puki!"

Cabar masukkan "anak kecil main api" kat TV tigasuku. Ada berani ka? Tak pun masukkan lagu tu sebagai lagu tema 1Malaysia.