Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 November 2009

MANGSA KEM SATU MALAYSIA



KOBOI TEMBAK RED INDIAN - MALAYSIAN INDIAN YANG MATI





LAPORAN SIASATAN JAMBATAN RUNTUH DALAM 2 MINGGU – berita hairan

Laporan siasatan kejadian jambatan gantung runtuh di Kuala Dipang, Kampar yang mengorbankan tiga kanak-kanak sekolah Isnin lalu dijangka siap dalam tempoh dua minggu, kata Ketua Pengarah Pelajaran, Alimuddin Mohd Dom.

Beliau berkata, hasil siasatan akan diserahkan kepada Muhyiddin Yassin, untuk tindakan selanjutnya.

"Ada dua perkara kita beri tumpuan iaitu pertama, bagaimana kejadian itu boleh berlaku dan kedua, apakah tindakan-tindakan selanjutnya supaya perkara ini tidak berulang.

KAH KAH KAH…

woit… TUNGGU… JAMIN LEPAS DUA MINGGU… TAK ADA APA APA…kah kah kah..

kah kah kah… BUDAK BUDAK TU …MATI IBRAHIM ALI SAJA… kah kah kah..

woit… LAPORAN PARLIMEN RUNTUH… TAK KELUAR LAGI…kah kah kah…

woit… LAPORAN STADIUM RUNTUH… TAK SIAP SIAP… kah kah kah..

woit… SIAPA KONTREKTOR JAMBAN TAN INI?... kah kah kah..

kah kah kah… SUDAH MASUK HARI KE LIMA… kah kah kah..

woit… TAK KAN TAK JUMPA JUMPA LAGI… kah kah kah…




13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mengherankan.....sampai sekarang kita tak dengar sapa kontraktor yang buat jambanTan tu....takkan takde rekod....

jawa peranakan berkata...

bagaimana kejadian berlaku dan bagaimana cara untuk pastikan kejadian tidak berulang? itu sahaja? siapa kontrektor yang bina, tak siasat?

Tanpa Nama berkata...

Awang Luku cakap...
haah?!..."mati Ibrahim Ali saja"!!...
woooo....ghupanya mati kataklah yek
bebudak tu...wak luku cayalah lu bro.

Tanpa Nama berkata...

mati ibrahim ali
hahahahaha

tujuh76satu berkata...

2 minggu????? cepatnya siasat!!!! bodoh betulla ketua pengarah pelajaran gerombolan ni. kertas laporan tu pulak NAK bagi kat menteri, pegi hantar naik kereta 1malingsia...... alamat terbarai tengah jalan la jawabnya. menteri bagi alasan "kita sedang tunggu lapuran.... bersabarlah..... kita akan umum setelah lapuran diterima, samaada berlaku penyelewengan dalam pemberian tender...." ko bole la sabar, sbab semuanya free.babi betul!!!! alim ni boleh pulak cakap ada dua perkara diberi tumpuan, dua jer ke....... bukan 5 atau 6??? kalau tak nak perkara seumpama itu berulang , senang jer, tangkap kontrekter yang buat jambatan tu dengan link yang terlibat meluluskan projek tu, pastu bakar hidup hidup...... memang nampak kejam, tapi jadi pengajaran kepada mana mana kontrekter kelas f gerombolan lepas ni.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...hanya siasat bagaimana kejadian itu boleh berlaku dan bagaimana mengelak supaya kejadian tidak berulang...kah kah kah...satu malingsia kene tipu...kah kah kah...kontraktor terselamat...bapak2 satu malingsia yg kehilangan anak2 mereka yg mampos semasa kejadian kt kem tu xde sapa nk peduli...tahniah satu malingsia...apa yg telus pn aku xtau...lantak lah apa nk jadi ngan malingsia ni.janji satu malingsia suka kene tipu...kah kah kah

mosabit berkata...

kah kah kah ....dulu norita mati ibrahim ali...kemudian altantuya mati ibrahim ali.....dah tu kugan mati ibrahim ali.......ari tu teoh mati ibrahim ali.....sekarang ni budak budak india mati ibrahim ali.....last last lat....ibrahim ali mati ibrahim ali....kah kah kah kah ............. wang malaysia punya pasal.....

Tanpa Nama berkata...

Matt Torrello berkata,

woit... Bro TT,

pepatah perpatih baru ke? Kita dah ada personafikasi untuk menunjukkan watak manusia.Bodoh mcm Pak Pandir, nasib malang mcm Lebai Malang/Pak Kadok,yang TERKINI dan TERHANGAT di pasaran NYSE, NASDAQ, BSKL "mati Ibrahim Ali" jadi macam indek DOW JONES, HANG SENG, NIKKEI atau KOMPOSIT pulak? Bolehlah buat benchmark atau penanda aras KPI untuk NRKA kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

pengarah pelajaran kata tk leh dedah nama contractor sb takut menganggu siasatan...

tapi kalau terjadi pd pembangkang, belum check lagi dah keluar nama...

ini tentu nk cover kroni la ni... mcm org tk tau....

1Malaysia...
1Kem........
Nyawa.......

ok la tu....
sokong lah lg BN@parti rasuah....

Tanpa Nama berkata...

Bapak mangsa budak mati ibrahim ali tu dah dapat cek drp menteri/ wakil rakyat ke belum?

Dua minggu lagi dapat le turr! Tak caya, tengoooook!

Dari dulu sampai sekarang nak ngoook kan rakyat.

Engkau ingat kontrektor kena ke? Jangan harap laa! Kontrektor pun orang kuat B ng. 2 guni dah bagi kat menteri!

Yang kena nanti? Cikgu jugak. Tak caya tengok.

SORGGEK berkata...

Know the real story what happen
lepas tu mahu hetam baru betul visit lah sangkalukabuana.blogspot

Anak Chegu Pin Pangkor berkata...

Nak tahu apa jadi sebenar pergi ke sangkalukabuana.blogspot.com/

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah… BUDAK BUDAK TU …MATI IBRAHIM ALI SAJA… kah kah kah..
hahha.ayat xbleh blah.
nasib sikatak lompat!