Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 1 November 2009

SEMUA TUKAR NAMA KERANA NAK TIPU MELAYU



CONTOH CONTOH MALAON TUKAR NAMA KERNA NAK TIPU MELAYU




ADA RUPA MELAYU ?

TUKAR NAMA NAK TIPU MELAYU

INI BUKAN TUKAR NAMA?




NAJIB PERTAHAN UMNO PARTI INKLUSIF
– malaysiakini


Walaupun menghentam "satu dua pemimpin" Umno yang dilihat boleh menggugat hubungan sesama parti komponen dalam BN, Najib Razak hari ini mempertahankan Umno sebagai parti yang inklusif.

"Lihat dasar Umno daripada dulu. Kalau kita perkauman, kita suruh tukar nama, macam nama jiran kita, Hartono. Kita tidak (amalkan itu), kita benarkan nama Koh Tsu Koon, Lim Keng Yeik.

"Kalau Umno perkauman, kita tukar nama (bukan Melayu), kita tidak benarkan sekolah Cina dan Tamil. (Tetapi) kita inklusif, kita ambil kira semua kaum," katanya disambut tepukan gemuruh.

KAH KAH KAH…. KAH KAH KAH..


woit… KEUNGGULAN KETUANAN MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah… CINA APEK NI TAK SEDAR… INI CONTOH INKLUSIF …kah kah kah..

kah kah kah… TUKAR NAMA? … TUKAR NAMA?.... kah kah kah..

woit… TUKAR NAMA KALAU NAK TIPU MELAYU…. kah kah kah..

kah kah kah... TUKAR NAMA NAK KONFUSEKAN MELAYU...kah kah kah

kah kah kah… ADA JADI TENGKU ADANAN…kah kah kah..

kah kah kah… SANGKARAN PILLAI… JADI CHANDRA MUZAFAR… kah kah kah…

kah kah kah... KUTTY ... HILANG ENTAH KEMANA... kah kah kah

kah kah kah... MUSTAPAHA ADA ONG... ABDULLAH ADA ONG... kah kah kah..

kah kah kah…. EEEEEE…. INI BANGSA APA ?.... kah kah kah…

woit… YE NE WUU NE.. ..YE NEEE ELEK.. UNDE ELEK…. HIDUP MELAYU…kah kah kah..

woit... ANEE... INI METING BAHAGIAN BALIK PULAU... TOLONG PAKAI BAHASA MELAYU...kah kah kah...




12 ulasan:

Sivakumar berkata...

ini artikel baik lagi kow kow punya pasal "siapa yang menghambakan melayu"... oleh nanthaniel tan dan nik nazmi (setiausaha menteri besar selangor):

http://malaysiakini.com/opinions/89389

Baca, jangan tak baca......

C++ berkata...

Bhai..

Gambor yang no 1 tue sekali imbas nampak cam muka Mr Bean.... hahahaha

langhafur berkata...

Mahaguru58?...Parpukari?...ramai lagi yang menyamarni...Tu yang Melayu jadi kelam kelibut sbb tukang samarni..

Tanpa Nama berkata...

Tak kisahlah parti inklusif, pokoknya meneruskan atau melestarikan pentadbiran yang berpegang pada 'Ketuanan Melayu' aka rompak negara agar segelintir termasuk Ketua Bahagian UMNO/BN, kalangan raja, kroni dan pembodek menjadi kaya raya melebarkan lagi antara orang super kaya dengan majoriti boleh tahan hidup. Apa-apa progam untuk merapatkan jurang itu dibungkus dengan mempertahankan ketuanan Melayu dan semakin sakan lagi usaha merompak harta negara, kalau rakyat jelata dah celik, mereka akan dituduh pengkianat dan tak kenang budi kerana diberi subsidi baja, masjid, jalan tar, surau dan subsidi naik haji. Prof Kang Kung seperti Chandra, Zainal Kling, Ezam atau Raja Nazrin akan turun memepertahankan Ketuanan Melayu. Bangun rakyat jangan terpengaruh, buang UMNO buat selama-lamanya

LembuKenyang berkata...

Saudara TT, jangan main2 dengan ketuanan dan keistimewaan Melayu! kah...kah...kah...

Apa istimewanya orang Melayu, aku rasa hang sendiri pun paham sebenarnya..tapi atk dapat address kat sini...

Hak Istimewa orang Melayu ialah " Hak untuk ditipu dan ditindas". Ini sebenarnya yang gerombolan tak bagi bising-bising. Tanah hak Melayu dikerkah dan diberikan untung kepada seekor tokey Melayu dan digadaikan kepada cukong.kah...kah...kah...

Hak Istimewa orang Melayu lagi ialah, "MUDAH DITIPU DAN DIPUKIMAKKAN". Ini yang membuatkan sebilangan beberapa ekor mamak2 kutty jahat ini takkan teragak2 dan membuang masa memelayukan anak keturunan mereka disebabkan ketongongan istimewanya Melayu ini yang takkan berubah sampai bila2. Kalo aku keturunan Mamak pun, aku akan buat cenggitu sbb survival atas ketongongan yang takkan berubah. Bila dia sudah senang, budaya "melayu" dia diterima orang Melayu yang tongong ni. Tenagok anak Madey, sumernya dah jadi Melayu, kan? Anak Samy Vellu, nyaris dimelayukan beberapa bulan atau tahun, tapi murtad kembali. Mujur samy jer tak menjadi melayu.

Sukj berkata...

KALAU SETAKAD TIPU MELAYU OK LAGI

TAPI SELEPAS KENYANG TELAN...PELINGKUP MELAYU

kah kah kah kah...kah kah kah...MELAYU NGANGA...SETAN KENYANG

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah! jgn nak kelentong rakyat.

Cuba kita tanya org bukan melayu ke india ke, faham ker makna 1Malingsia?

Cuba tanya org bukan melayu yang pandai sikit, nak ke mereka terima 1 Malingsia.

Nak ke mereka terima konsep "utamakan negara bangsa melebihi etnik".

Melayu aje ler yang NGANGAAAA!


Nak ke cina

Johan berkata...

kahkahkah ni memaang lawak siot.. bodoh siot Omar Ong ni..tak sedar ape dia ckp kahkahkah

Sudin berkata...

woit....mangkuk !
siapa yang lantik kau jadi PM ?
rakyat ?
rakyat tak sanggup lantik seorang pembunuh jadi perdana menteri....!!!!!!!!!ada faham.....???

bukankah sudah kantoi dengan slogan setan 1malaysia ni......????

siapa pengkhianat sebenar sekarang ?
ahli-ahli tolol lanun gerombolan Umno tak nampakkah dari statement ni..?

inilah perjanjian syaitan British dengan semua PM Malaysia.....!!!

tak nampak lagi ?

pecah perintah...!!!
bila terdesak api perkauman di lagukan.....
bila terdesak ketuanan melayu didendangkan.......
bila berkuasa habis harta orang melayu dijual/gadai.......

macam mana integrasi nasional akan tercapai.....?sudah jelas dalam ucapan PM pembunuh ni.....
seluar dalam ahlinya sendiri dia boleh jual dengan kuasa yang ada pada dia.......woit...ahli Umno bahlol!.... tak nampak lagi....

cukong china tak akan diganti dengan nama Hartono Tsu Koon, Hermawan Keng Yeik......!!!!!!

Gaduh sampai mati masuk kubur dengan Jokovellu,Hendarwan TeeKiat.......
hiduplah hari-hari dengan bangsa china,india,benggali....asal lawan cakap suruh balik negeri.....inilah adu domba pemimpin Umno,MCA,MIC untuk rakyat malaysia bergaduh sampai mati soal ketuanan.......dalam waktu yang sama mereka merompak harta rakyat,curi harta rakyat.....bila kantoi mainkan api perkauman....polis jadi barua.....pukul,terajang sampai mati kerana demi tugas konon.....pemimpin Umno,MCA,MIC ketawa terbahak-bahak....rakyat mampus pilah...!!!!!biar mereka bergaduh......kita rompak apa yang boleh.......

itu pasal jangan main dengan slogan 1Malaysia......bila dituntut habis terbarai nanah busuk dari perut dan mulut.......

Padan muka kau Mohamed Aziz...!!!
mana gading dan taring ketuanan melayu kamu.....????
apa kata presiden pembunuh kamu ?
Itu hak saya,kuasa yang ada pada saya.......untuk lantik sapa-sapa...jangan pertikai......

Melayu di tipu hari-hari.....inilah akibatnya kerja menipu hari-hari....akhirnya terbuka pekung busuk.............

Apakah ahli-ahli gerombolan Umno sanggup di tipu terus-terusan....?
Sudah terang lagi bersuluh.......
Mati Ibrahim Ali lah kalian dalam perjuangan palsu......pemimpin mengisi tembolok sendiri....ahli-ahlinya di biarkan bergaduh dengan siapa saja yang lawan ketuanan melayu.......

OrgPulauBknAnnee... berkata...

ANEE... INI METING BAHAGIAN BALIK PULAU... TOLONG PAKAI BAHASA MELAYU...

kah kah kah...

mmg guling2 tergelak baca ni!

Salleh PJ berkata...

Kahkahkah.

Sial lawak - ni belom kesah makan pork.

Tq

puteh berkata...

saudara muhamad aziz......

fikir2....
siapa anda di hati najib