Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 22 November 2009

PERGI NYA SAEKOR EEEEE



PERHATIKAN BETUL BETUL - ADA RUPA GPMS ?



REEZAL MERICAN UNDUR GPMS – berita hairan

Presiden Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS), i Reezal Merican Naina Merican mengumumkan tidak akan mempertahankan jawatannya pada pemilihan hari ini.

Keputusan itu diumumkan di hadapan kira-kira 300 perwakilan dan ahli GPMS dari seluruh negara ketika ucapan dasar beliau pada Persidangan Agung Tahunan Ke-55 pertubuhan itu, di Dewan Seri Budiman, Universiti Teknologi Mara (UiTM), di sini semalam.

Reezal yang menerajui GPMS sejak 2006, berkata keputusan itu untuk memberi ruang kepada generasi muda mengisi barisan kepemimpinan pertubuhan itu dan memperkenalkan idea segar serta dapat membawa GPMS ke peringkat lebih tinggi.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… INI MESTI ADA AHLI YANG SUDAH SIASAT KES TIPU IDENTITI…kah kah kah..

woit…. INI GABUNGAN PELAJAR MELAYU SEMENANJUNG… kah kah kah..

woit… INI BUKAN GBUNGAN PELAJAR EEEEE… kah kah kah..

nota: sebelum pergi nak bodek lagi !


GPMS MINTA DIWUJUDKAN SEKOLAH AMANAH SATU MALAYSIA
- melayau

Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS) mencadangkan kepada Kementerian Pelajaran agar mewujudkan konsep ”Sekolah Amanah Satu Malaysia” di negara ini dalam usaha memupuk semangat integrasi dan perpaduan yang bersifat dinamik di kalangan pelajar.

Reezal Merican Naina Merican berkata, buat peringkat permulaan, sekurang-kurangnya satu sekolah jenis itu boleh diwujudkan di setiap koridor ekonomi negara, dengan beberapa syarikat berkaitan kerajaan (GLC) menjadi pemegang amanah kepada sekolah itu.

KAH KAH KAH…

kah kah kah… BODEEEK… BODEEEK… BODEEEEEEK…kah kah kah..

woit… EEEEE INI MEMANG PANDAI BODEEEEK….kah kah kah..

kah kah kah… SEKOLAH AMANAH APA PULAK… kah kah kah..

woit… SEKOLAH YANG ADA INI PUN DAH MACAM NAK LINGKUP…kah kah kah..

kah kah kah… INI MESTI NAK CARI PROJEK BUAT BANGUNAN…. kah kah kah




15 ulasan:

Johan berkata...

Buatlah sekolah amanah ke sekolah wawasan ke,tetap sistem pendidikan yg sama..yg membodohkan..

woit tak sedar2 lg ke sebab apa produk2 pendidikan negara ni makin merundum..yg tahu salahkan bdk2 malas,"budaya barat",bla bla bla..fikir nak masyuk je,otak pun dah beku..

Tanpa Nama berkata...

EEEEEEEEEEE.........pergilah mampus kau ! eeeeeeeeeeee.....



Dakisho

Tanpa Nama berkata...

GPMS...di ingat Gabungan Pelajar Mamak Semalaysia...kha kahk khak kahkk...

Mat Dangdut berkata...

aku ketagihkan komen dari budak UMNo?..apakah mereka hanya melayari internet pada waktu pejabat sahaja..9-5?

asalbayu berkata...

Dulu, tarikhnya saya dah lupa (dah tak minat lagi) saya juga adalah salah seorang AJK GPMS di Alor Setar. Masa tu Dato Suhaimi Ibrahim jadi Preiden. Tapi tiba-tiba ada orang lain ambik alih secara mengejut. Saya dan beberapa orang kawan diketepikan terus. Lepas tu kecoh sehingga Dato Suahimi yang pernah saya pergi jumpa dia di Sik juga dah merajuk. Ada juga cadangan agar kes perebutan kuasa di peringkat atas tu di bawa ke mahkamah.Seorang kawan sekarang ni memiliki firma perunding motivasi, juga seorang aktivis sastera turut beri komentar bahawa GPMS sekarang dah berwarna politik dan coraknya amat membosankan.

Tanpa Nama berkata...

Memang di khaskan untuk mamak EEE sahaja, dalam dunia bodek, mamak cukup halus jarumnya.... sampai KJ pun kena jual..

EEEEEE...

indraputra80 berkata...

Mudah mudahan GPMS di terajui ole Melayu tulin berkulit sawo matang.,selepas nie,.

Salam buat Dato'Suhaimi Ibrahim,Dato'Sehan Awang Ain,Dato'Nasir,dan Akak Kartinie.dan lain lain ,yg banyak berkorban selama ini.

Tinjau tinjau lah GPMS ,Jangan lah berpatah hati.,teruskan lah perjuangan ,agar tidak di sumpah anak cucu kita nanti.

Tanpa Nama berkata...

salam
dulu bapa eeee di kepala batas pp penjual gas masak. lepas dia join dengan shahrizat, jutawan. rumah dan kereta berjuta-juta harganya.
abangnya penjual gas tu... jutawan. dulu naik gerek, sekarang kereta lampu terbeliak.

Tanpa Nama berkata...

Kah...kah...kah...syarat nak masuk gerombolan....mesti melayu, walaupun asal bukan melayu, masuk islam maka melayulah dia...melayu jer lah kah kah kah kah...

Tan Loo Ley berkata...

Dulu mamak ni lah duk hingaq nak jadi ketua Gabungan Pelajar-Pelajar Mamak Malaysia....awat perasan tua ka....

Eeeeeee....meluat nak muntah eeeeh

mtgbertam berkata...

eee ni letak tak nak jadi ketua gpms sbb dok target nak jadi ahli parlimen kepala batas, lepas pak lah pada pru13 nanti. La ni pun eee ni dah dok mula lobi, kerap tunjuk muka kat bahagian. Aku orang kg eee laaa...aku tau. Aku kenai mak bapak dia, abang2 dia... semua dah kaya bro !!

anmirai_91 berkata...

Ni mesti dah tunjukkan 'projek paper' kat Najib'.

Masa Pak Lah dulu sibuk rampas kuasa dari dato suhaimi.

Itu lah kualiti yang ada pada mamat ni..

HISHAMUDDIN hussein RAIS yatim berkata...

kah kah kah Hishamuddin Rais memang sah gila
sakit mental, sakit otak
Tunggang arak,isap dadah tak kira masa
ramai juga budak2 ikut ke "neraka"
Konon Hishamudin pemikir besar
kah kah kah apa guna berfalsafah
kalau tiada sumbangan kepada masyarakat dan negara kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

apa mamat umno ni merepek meroyan nih?? apa fakta yg nk di sampaikan? apa sumbangan dia ni kt masyarakat dan negara? bongok!!
blog TT ni salah satu sumbangan HR kat rakyat.. bute hati ke?!!


-budak itm

Tanpa Nama berkata...

Gabungan pelajar munkeeeee semalingsia..