Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 November 2009

SABAH UNTUK SABAHAN



MASALAH PENDATANG TANPA IZIN DISABAH PERLU PENYELESAIAN MUTLAK
-melayau


Presiden Parti Bersatu Sabah (PBS), Joseph Pairin Kitingan berkata, masalah pendatang tanpa izin (PTI) di Sabah yang sudah berlarutan sekian lama perlu penyelesaian mutlak.

Beliau berkata, setakat ini belum ada penyelesaian konkrit atau tindakan serius diambil bagi mengatasi masalah itu.

"Tindakan penyelesaian yang diambil sebelum ini hanyalah bersifat sementara dan tidak berterusan. Kita masih melihat PTI berkeliaran di kawasan bandar dan juga luar bandar.

"Mereka bersikap seolah-olah negeri Sabah adalah tanah air mereka sendiri.

nota:

ini pemimpin bodoh. ini contoh pemimpin sabah yang jual orang sabah.
sampai mampus bersama gerombolan.
sampai mampus ditipu oleh gerombolan.
sampai mampus dijadikan mesin atm gerombolan.
sampai mampus eee memerintah
sampai mampus jadi orang asing di tanah air sendiri.
sampai mampus jadi red indian – dayak malaysia

rakyat sabah patut bangun dan melaugkan slogan baru.
sabah untuk sabahan !




4 ulasan:

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...orang2 sabah...bangunlah...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bangun dan keluar dari malaysia...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...bukannya tak ada 10% cerdik pandai...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...10% cerdik pandai tak mau amik pot...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sbb malas nak kawal 90% juak2 gerombolan...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...yang sampai mampus akan bongok sampai bila2...uk!uk!ak!ak!...

Tanpa Nama berkata...

fuck joseph kitingan...rasa panas hati dia buat bangsa sendiri macam nie...dia tau cakap jak...kima PBS..loser join UMNO.. cium pantat orang UMNO..sabahan pasti bangun..sial betul..hati aku dah panas..

Sudin berkata...

udah getik dengor nama kitingan ni..!

kalau buah pelior boleh dijual dah lama dia jual......

bangsa eeeee bagi kad pengenalan pada warga pakistan bukan dia tak tahu......

Megat dah lama tumpor......
tinggal lagi sekor munkee bangsa eee anak kutty yang belum nak mampus...

Tapi bukan selamanya nak nongkat langit....sampai masanya kubornya pun orang kencing.....tak lama...
kita tunggu je kalau di izinkan...

Tanpa Nama berkata...

untuk menumbangkan UMNO di malaysia.. kena pastikan UMNO di sabah kalah.. itu je...