Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 November 2009

SATU LAGI KOTAK DITEMUI



KOTAK PUTERA RAJA GOPAL DARI SAUDI ARABIA




BERFUNGSI ATAU TIDAK? melayau

Kotak elektrik yang terletak di hadapan bangunan Lot 1 di Jalan Tun Sri Lanang di Johor Bahru menimbulkan persoalan penduduk kerana tidak diketahui sama ada berfungsi atau tidak. Sekiranya berfungsi sudah tentu membahayakan orang ramai yang melalui jalan tersebut kerana ia boleh menyebabkan kejutan elektrik.

Kotak elektrik yang terletak di Persiaran Tun Sri Lanang dihadapan bangunan Lot 1 dibiarkan terbuka sejak sekian

KAH KAH KAH..

kah kah kah… SATU LAGI KOTAK DITEMUI?... kah kah kah…

kah kah kah.. PENDUDUK MERASA HAIRAN…kah kah kah..

kah kah kah… KETUA KAMPONG PATUT PUKUL TALIPON KE SAUDI ARABIA…kah kah kah…

kah kah kah… KOTAK INI MILIK PUTERA RAJA GOPAL SAUDI…kah kah kah…

kah kah kah…TOLONG JANGAN USIK KOTAK INI… kah kah kah...

kah kah kah...PULANGAN SECARA JUJUR…kah kah kah…

kah kah kah… NANTI DAPAT HADIAH DUA JUTA DOLAR…. kah kah kah…



9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

gajah di langit nampak, bik mama depan mata tak nampak! kah kah kah . . . kah kah kah . . .


2,000 penunjuk perasaan berarak di Georgia
08/11/2009 3:21am

TBILISI, Georgia 8 Nov. - Kira-kira 2,000 penunjuk perasaan berarak di ibu kota Georgia untuk membantah polisi Presiden Mikhail Saakashvili.

Mereka menuntut perubahan politik dan kebebasan media, malah ada yang menggesa supaya Saakashvili meletakkan jawatan.

Pihak penentang Saakashvili telah menggesa presiden itu untuk meletak jawatan ekoran perang dengan Russia pada Ogos 2009 yang telah membawa kemusnahan besar kepada Georgia. - AP

نيك حافيظول berkata...

Kah Kah Kah Kah

Tukar Tiub sengaja paparkan lagi cerita kotak ini nak suruh 1Malaysia gelak sampai pecah gigi-gigi kah kah kah kah

Ya ampooooooonnnnn Bik Mama. Dah 3rd round Kah Kah Kah

LembuKenyang berkata...

...uk!uk!ak!ak!...isham..tipon sprm siap2......uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...cakap siang2...tak ada apa2 agenda...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...gerenti selamat punyer...malaikat jibril pun takkan turun ke bumi lagi...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...boleh dia rehat2 kat kayangan sana...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...memang sungguh haibat...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...sehebat mamak kutty yang sudah menjadi ahli syurga...uk!uk!ak!ak!...

...uk!uk!ak!ak!...ooi sprm..tiada silap mata berlaku di sini...uk!uk!ak!ak!...

Sukj berkata...

JANGAN SAMPAI AYAM KATIK MENGERAM DI SITU...kah kah kah kah

JANGAN SAMPAI KANAK2 PINTAR TERKENA KEJUTAN LETRIK DI SITU

JANGAN SAMPAI MAK BADAK PINTAR BERSEMBUNYI DI BELAKANG TU...kah kah kah kah kah

jab sp berkata...

Kotak yang dilarikan olih Mat Ezam telah dijumpai satu demi satu.
Kah kah kah kahkahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh semuanya bernilai dollah.

zeqzeq berkata...

macam mana dgn kotak2 besar liplap yang tak bernyala depan tu? JAm mati,digital merah dah jadi hitam,

Mat bulu kerenteng berkata...

Tak baik betul korang kutuk bik mama yang begitu jujur dan menaikkan nama malaysia sebagai sebuah negara yang mengamalkan kejujuran.

Sepatutnya, sebagai rakyat yang bersyukur, korang harus berterima kasih dengan cara memasukkan bik mama ke dalam kotak lalu dijual di kuwait atau arab saudi.

Tanpa Nama berkata...

salamz. 2 kotak dah jumpa tinggal lg 4.ni nak kena siasat Ezam Kotaki supaya baki kotak tu turut di dedahkan secara umum.Ayuh Bro TT,gERAK kan team KotakBuster......

Tanpa Nama berkata...

jumpa kotak dalam kapal mewah...berapa juta sewa kapal mewah tu... 1malaysia bangga..pemimpin and family ada class...rakyat di dahulukan...dengar kata bik mama dah dapat gelaran dato dari sabah..pehh makin glemer.