Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Disember 2009

BILA MAT NGANTUK BAGUN DARI TIDOO



MINTA MINTA JANGAN MIMPI FIRAUN MENYERANG




TAK USAH KITA RIUH PASAL BTN –malaysian insider

Abdullah Ahmad Badawi berkata kursus Biro Tata Negara (BTN) yang dianjurkan oleh Jabatan Perdana Menteri tidak bersifat perkauman.

“Tapi kalau ada mana-mana individu yang bersifat perkauman, itu saya tak tahu,” kata beliau selepas melancarkan Program Kerja dan penyampaian Anugerah Khidmat Cemerlang Institut Kefahaman Malaysia (IKIM) 2009 di sini hari ini.

Ia merupakan komen pertama beliau sejak isu berkenaan tercetus awal bulan lalu.

Banyak pihak menyifatkan kursus yang kini dikendalikan oleh BTN kini bersifat perkauman dan bertujuan menghentam pemimpin-pemimpin pembangkang dari Pakatan Rakyat (PR).

KAH KAH KAH…

woit… MALAOAN INI TIDOOO DIMANA?... kah kah kah

kah kah kah… KAT RUMAH KEPOK MANA MAT NGANTUK INI TIDOO..kah kah kah..

kah kah kah… KESIAN… KESIAN… kah kah kah..

kah kah kah… MEROYAN LAGI… PISAT PISAT LAGI…kah kah kah..

woit… PERGI LAH ZZZZZZZZZ LAM LAMA… kah kah kah..

woit… KALAU TIDAK PERGI MAIN TEPI JALAN PLUS… kah kah kah..’

woit… PERGI KIRA KERETA …kah kah kah..




10 ulasan:

Johan 230184 berkata...

siapa kejutkan munkee ni wei?..kah kah kah..

“Tapi kalau ada mana-mana individu yang bersifat perkauman, itu saya tak tahu”

ala,semua orang tahu si Dollah ni mana pernah tahu apa2..semua menantu yg bgtau..kahkahkah

nami o fish berkata...

"itu saya tak tahu"

kah kah kah!

quote paling gempak dari "negarawan" kahkahkah!

Khun Pana aka johanssm berkata...

mat zzzzz ni memang jujur kali ini...hahaha
Memanglah dia tidak tahu....hahaha
Asyik tidor mana lah dia tu tahu...hahaha
Pergi entot entot Jin dia tahu lah.
Jin dah bunting ke belom?

HAiya , entah reporter mana yang temubual mat zzzz ni.
Semua jawapan mat ZZZZ ialah saya tidak tahu,..dari dulu , kini dan selamanya..

Sudin berkata...

Kah,kah,kah......mat ngantuk ni tido rumah michelle yeoh,malam-malam berjubor je kerjanya......duit petronas kasi sama jackie chan yang sekarang dah jadi duta anti virus.....kah,kah,kah......
Michelle yeoh duduk mengangkang ketawa terbahak-bahak.....ketuanan melayu gila pantat cina dan orang putih.....

Babi haram....!
Pantat cina tak haram.....senang dapat....jalan imbi,jalan alor,jalan hick,changkat tambi dolah.....kah,kah,kah....

trio berkata...

mat ngantuk nie baik buat blog la daripada dok ulas benda2 yg khayalan, maklumla.. baru sedar dari mimpi kah kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

oittt pakcik sham, bukan tido tu....dia tengah meditasi, bertakafur....tgh tunggu ilham kah kah kah....

Tanpa Nama berkata...

Bukan individu yang bersifat perkauman, tapi memang modul BTN tu yang mengajar perkauman.

Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

'Pak Lah' sudah jadi stand up comedian ke ???

baik tidor terus sajelah Pak Lah !!



Dakis

Tanpa Nama berkata...

Rumah kepok tu apa sham??? Rumah hantu raya ke!!! kah kah kah. Bagus tidor dalam rumah igloo lagi baik...Terus tak bangun2 kah kah kah. Apa punya turrr lah si hisham ni... jgn kau kacau org dah pencen nak bersabda...Tak guna satu sen pon!!! Melalak melolong macam kena polong ajer... Tak faham betoi aku ngan bekas2 mangkuk tepin ni...masa zaman dia, semua betoiiii!!! Woitttt...zaman kau dah abisss...duduk diam2, byk buat ibadatlah woiii. Legasi yg kau tinggalkan pon sama macam mangkuk jugak!!! Kelulusan sebebat!!!, Perasan bagus!!! Yang betul mereka ni..cakap tak mahu jatuh...muka macam ramboo!!! (Itu aku) Yg sebenonya...muka macam kepala buttttt!!! kah kah kah!!! Aku tak nampak pon KEIKHLASAN dalam hidup mereka. Semua ada MAKNA!!!

Keliwontron berkata...

Muhahaha ...PM paling blurred dalam sejarah Malaysia .." aku TAK TAHU mana yang , kao berikan padaku -Hetty Kos Endang ... jawapan yg jujur , padat , tepat , gempak dan jitu