Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 27 Disember 2009

LAWAK AKHIR TAHUN 2009



BULL SHIT LAAAAA




BISIK-BISIK AWANG SELAMAT - melayau

SEDAR atau tidak, kita perlu berterima kasih kepada Polis Diraja Malaysia (PDRM) kerana banyak menyelesaikan kes jenayah dalam masa yang singkat, menjadikan ia antara pasukan yang cukup efisien di rantau ini.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH


woit… KETAWA SAMPAI KENTUT KELAUR…. kah kah kah



14 ulasan:

Sudin berkata...

Kah,kah,kah......terima kasih kerana dapat menyelesaikan kes siapa yang memadamkan rekod kemasukan Altantuya di Jabatan Imigresen....kah,kah,kah......

Ramai-ramai kita menguchapkan jutaan terima kasih dengan berak dan kentut di jalan chan sow lin,jalan riong,jalan hicks,jalan alor,jalan imbi.....sambil senyum kambing....kah,kah,kah

Gunakan kertas surat khabar Utusan meloya untuk mengelap jubor lepas berak.....tidak mengapa kerana dalam keadaan darurat.....kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

PDRM?

Pdrm tu sapa? Pak cik tukar tiub ke?

Apa kena mengena gua dengan pak cik pdrm tuh?

Boleh jaaaaalan daaaa dengan pak cik pdrm tu!

Gua tengok kasut pak cik pdrm pun gua geli. Kilat. Skema betol! tak cool langsung!

Tanpa Nama berkata...

Woi! sapa pdrm tu.

labu labi ke?
abdul wahid abdul wahub ke?
ke menteri musang berjangut?

bole jalan da!

matcirit berkata...

gambar yang tepat menerangkan keadaan pdrm masakini!

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Hang dapat surat dari bukit amanke jugak!!!Aku pun dapat jugak!!!!Cek-cek sms ada 4 saman ekoq....dulu kata saman ekoq tak valid dari segi undang-undang!!!!AKU SOKONG STATEMENT HANG NI!!!!!!!

mosabit berkata...

memang tepat...

semua kes dapat diselesaikan dengan cepat.....

contohnya
..tiada tangkapan pasal jambatan runtuh di perak..kes selesai...

tangkap pegawai tudm cool poyo pasal curi injin kapal terbang.....kes selesai...

tangkap polis cool poyo pasal bunuh altantuya....kes selesai...

tak tangkap sesiapa ..kes budak nurin jaslin kena bunuh... kes selesai..

ini betul betul cool poyo polis raja di malaysia.....

Tanpa Nama berkata...

Efisien? Ye la tu, efisien kat PR..

Dapatkan Latest Blogger Template di sini

Tanpa Nama berkata...

Bapak aku pun keje kat PDRM gak,
dah rezeki dia kat situ, nasihat aku...kat semua...kalau nampak orang cacat...kita kene syukur bebanyak lee..sebab kita tak cacat..tapi mana tau satu hari nanti kita lakkk yang cacat..ha ha ha ha ha

Tanpa Nama berkata...

apa kaitan cacat dng pdrm? cacat tu apa? hahaha.. pdrm memang poyo.. sapa kerja pdrm tak cool..

rillink berkata...

Tuan TT

Awang selamat UTUSAN MELOYA tak kan tak tahu orang melayu dah tak baca utusan meloya lagi...yang beli akhbar utusan hanya lah makcik/pakcik felda,,itu pun untuk tengok nombor ekor dan toto...anak felda macam MAWI dah baca harakah dan malaysiakini,,,kah kah kah .Arwah ayahnda aku pun bekas pegawai polis..dia pernah kata pada aku masa kecik kecik dulu,,,"kita patut berterima kasih pada rakyat..kerana gaji yang kita dapat adalah hasil titik peluh rakyat yang di kenakan cukai"alfatihah untuk arwah yang di-kasihi.

storm62 berkata...

Awang selamat patut disumbat kat Kamunting skali dgn mas selamat....baru depa dua2 ni mcm adik beradik selamat.

pdrm = perompak duit rakyat malaysia

Tanpa Nama berkata...

Kalau media kerajaan buat cerita "baca Terbalik" macam saranan TT itu. Cerita sebetulnya Awang selamat ingin tulis " PDRM gagal selesaikan kes-kes jenaya dengan Cepat, pantas dan betul"...cuma dapat tangkap "Mat rempit" kat Felda.Kah...kah macam ini ada kah pasukan polis DIRAJA Gopal?

Tanpa Nama berkata...

Awang Selamat adalah penjilat setia bontot Utusan Malaysia. Hidup dan matinya hanyalah untuk berkhidmat dengan Penyebar Fitnah Rakyat ni je.

Tanpa Nama berkata...

bersyukur la sikit.mentang-mentang la kamu semua tu opotunist.takkan semua yg PDRM curahkan x betul.klu dah tau diri tu telus,jujur,amanah dan segala mcm!masuk la polis.bior polis jd cam yg kamu impikan.sumbangan polis jgn dinafikan.cakap pandai la...