Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Disember 2009

PARTI INDIA KESAYANGAN NAJIB KANTOI




APA SUDAH JADI DENGAN MURUJIB WIRA MAKKAL SAKTI?





INDIAN PARTY IN DISARRAY AS REBEL DEMAND LEADER TO QUIT
– malaysian insider

Launched just two months ago by Najib Razak, the Makkal Sakti party, one of a host of disparate political parties formed from what remained of the Hindraf movement, is now in turmoil with a majority of its leaders calling for its president R S Thanenthiran to quit with immediate effect.

The group of dissidents, led by deputy president A Vathemurthy is claiming the backing of more than 15 out of the 27 central committee members.

“We want Thanenthiran to relinquish the presidency. A motion to remove him was supposed to have been discussed today but the central committee meeting was cancelled at the last minute,” said Vathemurthy at a press conference here.

KAH KAH KAH

woit… TAK SAMPAI DUA BULAN DAH PANCET…kah kah kah..

kah kah kah… INI MESTI BEREBUT REBUT NAK BANTU ORANG MISKIN..kah kah kah..

kah kah kah… SAMPAI TAK ADA INDIA MISKIN LAGI YANG NAK DI TOLONG…. kah kah kah..

woit… ATAU BEREBUT FULUS YANG SUDAH MULA DI TABUR…kah kah kah..

kah kah kah…TAK KAN ANEEE INI DAPAT TODI MASAM…kah kah kah..

kah kah kah… YANG LAIN DAPAT BLACK LABEL…. kah kah kah…

kah kah kah… MESTI LAAA MEMBER BENGANG…kah kah kah..

woit… MANA MAT MONGOL NAK SURUK MUKA….kah kah kah..

woit…JAGA LAAA SIKT WATER FACE….kah kah kah..

Ciiiiit … BIKIN MALU….POOOORAAAAH… kah kah kah…




8 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Belum dua (2) bulan umur MS sudah terberak berak pemimimpin MS..berebut rebut untuk jawatan presiden kerana kena sogok dengan todi masam kerana terkena Najis.

Ingat lagi gambar baru baru ini sebelum Aidiladha? Najib dan Mat Sembab melihat lembu lembu dalam kurungan? Itu lah jenis lembu yang gemuk harus dipelihara.
Ape la nak di kato Najib? Kalu maho tolong jangan beri makanan lebih kepada saekor lembu saje...tolong semua lembu lembu yang kerdil supaya banyak isi bila disembelih untuk korban.
Allahuakhbar Al;lahuakhbar.

Harris berkata...

Kah!Kah!Kah!Lawak bet0l la!Kah!Kah!Kah!Pe ni br0 isham kasik tali per0t gua senak jek!Seb baek gua leh k0ntr0l lagi nih!W0it!Pasni kasik sama itu almalikul mat sembab la handle.Bru la dia buleh smpaikn fatwa terbaru laju2 utk parti M.S ni!

minianimalist berkata...

OMG! WIRA MAKKAL SAKTI MALAYSIA? hahahaha, apa mereka sudah gila? mat mongol ni wira ke? ni pembodek namanya bagi satu selempang kat mat mongol tabalkan mat mongol kalu tak aku bagi pelempang kalu hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

relak arr.. pe gaduh-gaduh ni.. pasni wira makhal sakti akan buat 1 lg Batu Cave baru utk wel-wel ye..

duwhh.. pe nk heran, 'standard' geng gerombolan arr.. cantas-mencantas nih.. masa ni ler saper yg 'terel' cantas akan lebih masyukkkk..

ps- saper nk selamat, pegi sembah dewa segala dewa a.k.a. dewa ibu duit, bik mama namanya.. gi jilat cagu kat celah kopek dia tu..
wokey waneee??

Tanpa Nama berkata...

kekeke.....
cam siot brader isham....
sorang dpt todi masam,
lagi sorang dpt black lebel....
sbb tu gadoh2....
muahhahaha.....

lawak of the day.....

Tanpa Nama berkata...

Najib Hindu

Tanpa Nama berkata...

ha ha ha...todi masam..
ingat lagi masa zaman sekolah...
bulan posa aku ngan kekwn aku 'roket' todi masam kat kedai india kat kg aku....
mabuk sampai sahur...

balik rumah kenal tibai ngan bapak aku..

Tanpa Nama berkata...

cit...ada india pun tak boleh pakai...macam ni ka parti nak bantu rakyat malaysia...masih cipta parti berasaskan bangsa bangsat!

jika berasaskan bangsa, parti itu adalah parti bangsat! tak kiralah parti melayu ka? parti cina ka? parti india? semuanya bangsat! kita mahu parti tiada main bangsa2...kita mahu hidup aman harmoni dengan konsep saling memahami dan saling menghormati/menjaga agama masing2.

kita mahu semua cina, india, melayu, sakai, asli, penan, sabahan, sarawakan, apa kepala bana makhluk sekalipun...semuanya terbela dan tidak diganggu sensitiviti atau dibodohkan...

cukup2lah apa yang gerombolan lakukan kepada kita..jangan ditambah lagi kebodohan yang melampau dan membodohkan orang lain pula demi kepentingan bangsa sendiri...