Khamis, 31 Disember 2009

SATU LAGI LAWAK BODOH AKHIR TAHUN KAH KAH KAH




CUBA TANYA CUKONG INI - BAGIAMANA BISNES CHINA DOLL TAK PERNAH KENA SIASAT.. KAH KAH KAH




MUSA SIFATKAN KENYATAAN GUANG ENG SATU PEMBOHONGAN - melayau

"Sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia itu ikan bilis, ikan besar ataupun ikan yu, kita akan siasat".

Itu reaksi Musa Hassan ketika diminta mengulas mengenai gesaan beberapa pemimpin DAP supaya polis menghentikan siasatan terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng kerana mendakwa bekas pegawai khas Exco Selangor, Teoh Beng Hock mati dibunuh.

Beliau sebaliknya berkata, kenyataan Guan Eng itu boleh menghasut serta mengelirukan orang ramai supaya membenci agensi kerajaan.

KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit… BERGULING GULING GUA KENTUT… kah kah kah..

woit… INI LAWAK AKHIR TAHUN…. kah kah kah..

woit… INI LAWAK KLASIK…kah kah kah…

woit… LEBIH BANGANG DARI LAWAK BADUL…. kah kah kah…

woit… LEBIH BANGANG DARI SEGALA LAWAK BANGANG…kah kah kah..

KAH KAH KAH…. "Sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia itu ikan bilis, ikan besar ataupun ikan yu, kita akan siasat"… KAH KAH KAH…

nota:
I rest my case kah kah kah



6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Woi!Woi!Woi!
Naqsihat Musa pada TT :
Hang tak sayang mulutka!!Hang dah belajaq selendang meghahka!!!Hang tak takut kena tetak lidah!!!Kena tetak kaki!!!Hang tak tau siapa LG Engg dan siRonee!!!

Tanpa Nama berkata...

"Sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia itu ikan bilis, ikan besar ataupun ikan yu, kita akan siasat"..ikan paus je aku tak siasat" kata musa asan..Karam Singh Walia melaporkan dari tv3 suku.

wakmeli berkata...

"Sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia itu ikan bilis, ikan besar ataupun ikan yu, kita akan siasat"… KAH KAH KAH…

memangla akan siasat, tapi sebelah pakatan rakyat je laaaa...yg be end punya mampuih la nak siasat, jgn harap..bukti dilemahkan dan kambing hitam disembelih..kahkahkah..

Tanpa Nama berkata...

Memanglah kau siasat musa oiii...masalahnya ikan BN asik "tangkap dan lepas" aje...ikan PR habis kau sapu semua....kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

tua kutuk tak sedar diri..jantung pakai bateri
"Sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia itu errrr ikan bilis, errr ikan besar (merah aruan tasek) ataupun errr ikan yu (bodoh,cicak,kemeyan), kita akan siasat"..ikan paus ngan ikan emas je aku tak siasat..errr sebab dia besar sangat.dan ikan emas leh masuk pajak gadai .lepas nie pencen, aku nak jadi nelayan..kata musa anak asan
dekat sini selepas majlis penyerahan kertas siasatan melemahkan bukti tentang kecurian enjin jet..2 biji.

Tanpa Nama berkata...

musa berkata,,,...sesiapa yang melakukan jenayah tak kira dia tu ikan bilis,ikan besar,atau ikan yu,kita akan siasat,,,macam mana kalau dia sendiri melakukan jenayah??memang laa semua disiasat dan yang salah dijatuhkan hukuman oleh mahkamah tinggi...lepas tu pegi mahkamah rayuan untuk dilepasssssskan.