Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 17 Januari 2010

HAIRAN BINTI TAKJUB LAGI PELIK



MAHASISWA BERDEMO MEMBANTAH MAKANAN DI HOSTEL KENA KEMUT




MAKMAL RASUAH POLITIK DIWUJUD – berita hairan

Makmal Bidang Keberhasilan Utama Negara (NKRA) Rasuah akan mewujudkan satu lagi cawangan khusus untuk mengkaji pendekatan sesuai bagi memerangi rasuah politik.

Makmal berkenaan dijangka beroperasi tidak lama lagi dan akan turut mengkaji akta serta perlembagaan semua parti politik di negara ini.

Pengarah NKRA Rasuah, Hisham Nordin, berkata penubuhan makmal berkenaan sebagai menunaikan janji pihaknya kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak ketika membentangkan taklimat NKRA Rasuah, baru-baru ini.

KAH KAH KAH.. KAH KAH KAH.
.

woit… KETAWA SAMBIL TERBERAK…. kah kah kah

nota:
dicadangkan:
naib chancelor mat isa samad

tenaga pengajar kanan rahim tambi kecik
pensyarah luar v linggam
pensyarah jemputan satu idris jusuh
pensyarah jemputan dua liong pkfz

pensyarah jemputan ulung madey
pensyarah jemputan ulung taib mahmud

pensyarah bahasa inggeris satu muhamad taib
pensyarah bahasa inggeris dua zainuddin maidin

pensyarah sukan dan rasuah bergumpal azalina
pensyarah teknik rasuah moden khairy jamaluddin

pensyarah penyedap siti kavita kaur kah kah kah




12 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

..org2 kampung yg sokong umno semua bodo2..bangangggggggggggggggggggggggggggggggggg..kebanyakan nya tk sekolah bro...2 pasal senang kna kencing....harta rakyat bagi pk2 mentri sapu....bodoh bin bingai.

Tanpa Nama berkata...

Di Malaysia..... 'UMNO/BN = Rasuah', Rasuah = UMNO/BN !!

senang aje nak memerangi 'Rasuah' di Malaysia.....kasi tukarkan kerajaan UMN0/BN yg ada sekarang ni !!

Boleh dikatakan 90% pemimpin2 UMNO/BN kesemuanya kaki rasuah, kaki kelentong dan kaki tipu !!

kalaulah 'Karpal Singh' dilantik menjadi Peguam Negara (AG) kelak pasti semua pemimpin UMNO/BN yg ada sekarang akan bersara dipenjara !!!

Tanpa Nama berkata...

Pensyarah Siti kavita akan mengadakan kuliahnya di waktu bulan mengambang.
Pastikan anda berdaftar sebagai Melayu tulen sahaja.
Dan pastikan juga anda boleh mengklasifikasikan jenis tapai mengikut ethyl dan methyl.
Kepada yang belum lulus sila ambil bridging course dgn Mat Jason King dulu atas bukit seksyen 7.
Lepas tu amali akan diadakan di HardRock cafe dan boleh mohon bantuan MAIS sebagai bantuan pelajaran.

Mr berkata...

Kepada Tanpa Nama (2010 Januari 17 16:50 )

"..org2 kampung yg sokong umno semua bodo2..bangangggggggggggggggggggggggggggggggggg..kebanyakan nya tk sekolah bro...2 pasal senang kna kencing....harta rakyat bagi pk2 mentri sapu....bodoh bin bingai."
----------------------------------

cermin2 diri anda nk ckp org tu bodoh org ni bodoh, mungkin juga anda berasal dr kg..

kalau bkn anda, mgkin mak bapak anda? nenek moyang anda?

mulia sangatkah anda jikalau benar anda org 'bandar' (lansung xda kaitan dgn org kg)?

**beza kampung dengan bandar hanya tamadun dan teknologi. bersyukurlah kerana anda dilahirkan di 'bandar'.

Tanpa Nama berkata...

siti kavita??? sedap nama tu TT. Semenjak dua menjak ni...lu selalu sebut nama minah ni ajer...Ada ceghita sensasi ke??? ahahahahahah!!! Sapa dah dapat tackle ini minah TT???

rajauda berkata...

khabarnya sultan selangor kenal siti kavita ni.......

Tanpa Nama berkata...

Pengarah NKRA Rasuah, Hisham Nordin, berkata penubuhan makmal berkenaan sebagai menunaikan janji pihaknya kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak ketika membentangkan taklimat NKRA Rasuah, baru-baru ini.

kah kah kah .....ketawa ...pecah perut...rasuah pun ada makmal.
agak agak mahluk mana yang kena uji dulu...
macam mana lak cara test dia...
macam nie agak nya...
mula mula letak 50 posen
lepas tu seringgit
lepas tu sejuta,dua juta 3 juta lepas berjuta juta..
lepas tu china doll
lepas tu engin jet
lepas tu kapal selam
lepas tu wanita monggol

bro TT lupa nak letak tukang rasmi makmal yang beharga bejuta juta milion itu akan dirasmikan olehhhhhh si gondol najib dan tukang hulur gunting bik mama dan dihadiri dan disaksikan oleh kanak kanak tadika kemas felda taib andak.

Tanpa Nama berkata...

tak tahulah sama ada mereka ni bodoh atau bangang sahaja nak bagi meluatkan orang

tak perlu lah dilayan sangat, mereka dah tertekan menyebabkan otak mereka makin beku

ibarat seekor kucing mengatakan keburukan ayam, sedangkan duburnya terbuka luas

tak sokong parti yang menolak hukum hudud berkata...

untur MR 19.13

Tanpa nama tu kate orang kampung yang sokong umno sahaja yang bodoh. Jadi dia dan orang kampung yang tak sokong umno cerdik la...

Tanpa Nama berkata...

makmal nkra rasuah?
makmal nak uji apa?
nak kaji apa?

rasuah boleh kaji dalam makmal ke

buat apa kaji-kaji

tangkap. sumbat jel

mamat ubn rasuah lambat dakwa
sebab kena kaji dalam makmal dulu

mak cik felda tu tau ke NKRA?
mak cik felda kena baca buku inglis

Kecik tak nak belajar inglis
tua tak tau makna NKRA

mak cik felda pegi tanya cikgu tadika kemas
Apa makna NKRA
cikgu tadika kemas boleh eksplen

Tanpa Nama berkata...

Tak payahla sebut pasal rasuah
dah banyak kali sebut
habuk pun tarak

Malaysia kalau tak ada rasuah
dah jadi negara paling top di dunia

Buat la apa pon
kalau bapak kencing berdiri
anak kencing berlari

kalau grup rasuah nak hapus rasuah
sampai kucing betanduk pon
tak pergi mana

NKRA?
Ptuiii NKRA!

Tanpa Nama berkata...

siapa nak tengok gambar sultan selangor terbaru masuk blog medan in fo kita, bestttt!!!


gibuk