Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 18 Januari 2010

SAMPAH SERANAH SUDAH BANYAK MASUK




INI CHINA DOLL JADI CUK GI DI BUKIT BINTANG




PERKETAT VOA ELAK PELANCONG LESAP – berita hairan

RAMAI yang meminta visa waktu ketibaan (VOA) dihapuskan kerana berpendapat ia banyak mendatangkan masalah akibat kebanjiran warga asing yang boleh menggugat keselamatan dan keharmonian negara.

Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri (KDN), i Mahmood Adam dilaporkan berkata, kementerian itu sedang mengkaji kemungkinan untuk menghentikan kemudahan itu bagi India, China dan negara di benua Afrika kerana banyak visa disalah guna dan ramai yang tinggal melebihi tempoh dibenarkan.

"Kajian terperinci mengenainya sedang dibuat dengan mengambil kira kepentingan faktor pelancongan dan keselamatan negara," katanya.

Kenyataan Mahmood itu perlu dipandang serius lebih-lebih lagi banyak warga asing yang menyalahgunakan visa itu terbabit jenayah dan mengganggu ketenteraman awam. Contohnya, ramai warga China ditahan terbabit kes pelacuran, manakala warga benua Afrika sering menggunakan VOA untuk masuk ke negara ini tetapi menyalahgunakannya sebagai pas pelajar dan melakukan jenayah.

nota:
ini bermula apabila ee madey ingin jadi raja afrika
ramai rakyat afrika masuk
ini bermula bila gila nak jual tempat belajar
mencurah curah amoi masuk
amoi ni bukan nak belajar
amoi ini nak mengajar ilmu blow job kah kah kah

nota:
kalau uk kenakan kita visa
maka kita juga wajib kenakan warga uk visa
kalau uk bagi visa sebulan untuk kita
kita juga beri visa sebulan untuk mereka

ini baru dilihat negara merdeka

ini kalau kita nak pergi negara mat saleh susah dapat visa
tapi mast saleh datang ke sini – senang tak perlu visa
apa ke jadahnya jadi negara merdeka
kalau masih menyembah dan mengagungkan mat saleh


pergi mampuslah mat saleh yang cafri kerja disini
semua ini mat saleh third kelas – kalau terer tak kan
datang cari makan ke sini kah kah kah

nota:
mata saleh macam ini di panggil:
FILTHfailed in london try hong kong



6 ulasan:

prengggg berkata...

sokong bro......expatriate2 mat saleh ni semuanya bangsat....semua kasi masuk negara punah...

Tanpa Nama berkata...

they are all idiots!!! Madey is an idiot!!!!Umno idiots are the most idiots in the whole world!!!


gibuk

Tanpa Nama berkata...

Malaysia My 2nd Home tu projek sampah...senang2 jer boleh bagi rumah kat orang luar. orang kita? siap kena halau lagi adala...

Tanpa Nama berkata...

I very very like much your FILTH theory. Me speak no english..... kih kih kih...

zorro berkata...

hehehe tt bravooooo

Sudin berkata...

Homestay pun di resmikan oleh bla,bla,bla......serentak dengan itu acara tarian melayu asli di persembahkan oleh anak melayu gerombolan Lanun Umno(B)yang tolol lagi tengin demi meraikan mat saleh pariah kelas berapa entah.... dengan rasa hormat dan senyum simpul tanda hormat pada tuan-tuan mat saleh.....

Puki tiang....!
Barua raskal...!

Woit...!!!!!!
Tanah melayu ni masih dijajah ke nak hormat mat saleh pukimak tu...?????
Entah mat saleh pariah dari negeri mana...!terhegih-hegih mengalu-alukan kedatangan mereka..!!!

Bila lagi le melayu ni nak sedar ?
woit...gerombolan...!!!
Merdekalah....!
Merdekalah....!
Merdekalah....!

Merdeka kan minda dari dijajah oleh anak didik British ni wahai orang melayu ooiiiiiiii!!!!
Mana semangat Datuk Maharajalela ?

Tanam hidup-hidup Umno/Bn ni...!!!