Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 1 Januari 2010

SYABAS KERAJAAN PAKATAN SELANGOR



HENTIKAN PERANGAI INI - BAWA KERPAI SENDIRI BILA KE PASAR




HARI TANPA BEG PLASTIK DI SELANGOR MULAI 9 JANUARI

Kempen 'hari tanpa beg plastik' di Selangor bagi membendung masalah pencemaran yang semakin berleluasa, akan berkuatkuasa setiap Sabtu mulai 9 Januari depan.

Keputusan tersebut telah diluluskan oleh mesyurat exco kerajaan negeri.

Kempen tersebut telah dilancarkan oleh exco kerajaan negeri, Elizabeth Wong yang juga pengerusi jawatankuasa tetap hal ehwal pengguna, pelancongan dan alam sekitar pada 20 Disember lalu.

nota:
inilah contoh kerajaan pakatan rakyat.
ini contoh kerjaan yang sedar terhadap bahaya plastik
inilah bukti pakatan rakyat mendidik orang ramai terhadap alam sekitar.
inilah beza anatara pakatan rakyat dengan barisan gerombolan.

kempen ini wajib disebar ke seluruh negara.

gerombolan hanya cari kontrek dan jual tender kah kah kah




9 ulasan:

nama nami berkata...

Nanti ada pulak contract tender nak buat benda ganti plastik ni nanti..tengok je la nanti kah kah kah!

madbi berkata...

365-48=? kahkahkahkah.... eli ko biar betul. walaubagaimanapun satu permulaan yang baik, tapi nanti ada la suara sumbang keluar dari mulut busuk gerombolan amno....

apaapaaja berkata...

SYABAS SELANGOR. SAYA SOKONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

Tanpa Nama berkata...

gerombolan pukimak!

JimAlifSiin berkata...

...gua lihat hijau..

Saiful berkata...

baguih sanagat..utkpermulaan..lama2 haramkan terus beg plasti ni..kat sini ada kedai charge utk beg plastik..

MAT LENDIR KG LONEK berkata...

Syabas PR Selangor.
Harap negeri PR lain pun ikut jugak.

Jangan "hangat-hangat taik ayam".
Rakyat menilai anda.

Beg plastik humbankan lubang tandas.
MP zul norden pun humbankan lubang tandas.
Lain-lain yang irama seakan-akan irama UBN kita humbankan lubang tandas.
Lagi cepat, lagi bagus!

aku tak sabar nak tengok UBN tumbanggggggggggggggggggggggg pru13 berkata...

Ini baru bikin dan cakap, bukan macam UBN cakap tak selupa bikin.

Tanpa Nama berkata...

kt penang dah lama wat..tp tiap hari isnin jer..skang ni nk lanjut sampai hari rabu..aku sokong tindakan ni sbb bole kurangkan sikap mengada2 rakyat malaysia..