Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 5 Februari 2010

MEREKA SUDAH SAMPAI - TEKINI



TANGGUH


Mahkamah sesudah melawat perjabat kondo klasik
akan ditangguh ke hari Isnin.




MAHKMAH DI TANGGUH


Mahkamah akan sekali lagi pergi ke
kondo klasik untuk melihat
pejabat urusaan kondo

TAK BERAK

Di mahkamah Saiful mengakui tidak
berak selama dua hari setelah disondol.

Pelik lubang sedap Saiful tertutup pulak.


DARI JALAN DUTA


Saiful bersurah di mahkamah tentang
bagimana dia kantoi di Uniten.

Kemudian berkenalan dengan Rahimi
lalu ingin cari makan.

Anwar apabila mendengar surah Saiful
mula berbisik-bisik dengan penyokong
di belakang kandang dan memberitahu
ini cerita rekaan.

KAWALAN KETAT

Kondo tempat kejadian dikatakan dikawal ketat.
Ini kerana mungkin mahkamah akan datang
sekali lagi ke kondo ini.

Ada macam macam bahan bukti. Ada baju ini.
Ada baju itu.

Tapi baju bundle tak ada. (cilaka betul )

Talipon Jua Jui Meng berdering
dalam mahkamah. Anwar tersenyum kah kah kah.

SELUAR JADI HADIAH

Saiful mengaku dapat seluar panjang hitam sebagai
hadiah.

Satu mahkamah ketawa.

Yaa bebadbedu. Seluar dalam bustuuuk Saiful pun
masuk mahkamah. Kerana telah lama tersimpan sudah
ada cendawa.

Peguam Sangkara melihat KY Jelly dan ini
disambut pula oleh Datuk Param.



MASJID JALAN DUTA


Dua buah trak Fru.

Dua buah trak polis.

Sebuah kereta meriam kimia telah sampai.

Semua berhenti dihadapan pintu Masjid Wilayah Jalan Duta.

Diberitakan ramai umat Islam akan bersembahyang Jumaat di masjid
ini pada hari Jumaat ini.




23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Orang dah tak minat dah dengan berita Anwar ni....Komen pun takde ni. nasib baik ada aku haha...

Batang Bejuntai berkata...

Abis la...pakai bomoh benggali pun tak jln..
Bukti dah dpt kat hakim dah beb!

Batang Bejuntai berkata...

Laporan PUSRAWI tak wujud?
Penipu betul lah RPK ni..
KY JELLY pulak yg muncul..!
Memang sadis lawak seram btul la..kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

gua tengok kawan baik ezam kotak mamat GERAK tu bukan main lagi 'aktif' berdemo ngan geng2 PKR kat mahkhahahahhhmahh lagi....

masuk kandang nak belajor mengembek kot!......sebenornyer nanti nak menguak pulok....(bila udah tiba masanyer!)....

wayang beb!

The MIND!!!

azmie berkata...

nak semayang jumaat kena kepong? macam biasa dengaq je crita ni. bukan kat israel ka ni?

Tanpa Nama berkata...

ITU SAJALAH KERJA PUAK-PUAK PUKIMAK TU....

ikan besar berkata...

sama-samalah kita solat hajat beramai2 minta Allah berikan petunjuk dan binasakan orang2 yang suka menyebarkan fitnah. Semoga rahmat datang daripadaNya dan bukannya bala bencana atas kemurkaan di bumi Malaysia tercinta.

Tanpa Nama berkata...

WOW TUAN TT....

ada mandi bunga ka arini? hehehehe

Tanpa Nama berkata...

Saifool said in court "Anwar was his idol". But he was a known Umno sympathizer even before he resigned. Why would an "Anwar idol" meet and be photographed with Umno bigwigs? Photos are all over the net. Don't take the public for fools or he'll be the bigger fool.

Tanpa Nama berkata...

ssghnya.. Allah akan buka sgla keaiban org yang jahat lagi menyesatkan..

saiful.. seorg pondan sbenarnya..


http://bohiem.blogspot.com/

pembela_rakyat berkata...

http://bohiem.blogspot.com/

CucuPakKasim berkata...

saifool tak berak 2 hari?
kalau macam tu benggali sebelah rumah aku tipu laa..sebab dia kata kalau pungkok kita kena balon, LANGKAH AKAN PANJANG,
MATA AKAN TERANG,
dan BERAK PUN AKAN SENANG!
ini sampai 2 hari tak berak!

Tanpa Nama berkata...

aku bukan jenis manusia baik terutama waktu muda muda dulu.
jadi aku pun gelak kuat bila saiful kata dia tak berak lepas kena taruh.....
HOI >>>berak lagi mudahlah jadinya pasal lubang jadi besar.

UMNgOk BoNgok berkata...

hahahahaha... baju bundle takde lah... seluar dalam Levi's tu mungkin bundle kot.. kepala kain hahahahahaha haram jadah punya Najib!

Tanpa Nama berkata...

Hanya 2 orang yang terlibat.

seorang mendakwa
seorang didakwa

Seorang daripadanya penipu
seorang daripadanya benar

hanya 3 Pihak yang tahu pasti
- bukan gua
- bukan lu
- bukan hakim

Habis?
i. si pendakwa
ii. si didakwa
iii. Allah Maha Kaya

Habis gua, lu, hakim?
- ada mata pandang
- ada telinga dengar
- ada otak fikir

sardindalamtin berkata...

aku dari gombak sanggup pergi ke sana utk solat jumaat. tp xde ape pon. biasa je. mungkin FRU kawal kt makhamah. lg pon bukanlah jauh sgt dari masjid WP.

zul berkata...

semoga dapat diselesaikan

Tanpa Nama berkata...

gua ingatmat seypol ni blajo dari mat kotak ezam,kunun kunun nak jadi hero,tu yang beterabor tu,mamat ni macam confiden je sebab backup kuat,tu yang tak rasa berapa nak malu tu

Tanpa Nama berkata...

gua ingatmat seypol ni blajo dari mat kotak ezam,kunun kunun nak jadi hero,tu yang beterabor tu,mamat ni macam confiden je sebab backup kuat,tu yang tak rasa berapa nak malu tu

master berkata...

Pas ni Saiful akan cerita kat anak cucu cicit dia bagaimana dia diliwat oleh Anwar ..

Cucu: Atuk. Atuk. Atuk pernah kena liwat dengan Anwar ke?

Saiful: Betul tu cucu. Sedap. 2 hari atuk tak berak ..

Cucu: Sedap eh tok?

Saiful: Sedap la.

Cucu: Boleh cucu tengok tak tok?

Saiful pun buka kain pelikat dia dan tunjuk kepada cucu dia.

Cucu: Wuuu.

Saiful: Yang ini spender Levi's masa atuk kena liwat dulu.

Cucu: Mahal eh spender ni tok?

Saiful: Mesti lah. Atuk pakai spender mahal-mahal je. Yang murah tak main la.

Tanpa Nama berkata...

10 tahun dulu bawa tilam ke mahkamah kasi hakim tengok, sekarang bawa hakim gi tengok tilam plak!

Mohd Fuad berkata...

dulu usung tilam....kini usung spender busuk sifool....memang suewey ...

Mohd Fuad berkata...

dulu usung tilam....kini usung spender busuk sifool....memang suewey ...