Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Februari 2010

TANYA APA DIA DKK



TANYA ARWAH RAHIM KAJAI - APA DIA DKK DAN DKA




nota:

tak tahu siapa dia rahim kajai?
pergi isap kopek bik mama kah kah kah

KENAPA UMNO TIDAK PERTIKAI NEGERI TIADA PERARAKAN – harakah daily

Pemimpin Umno perlu memberikan jawapan kenapa mereka membuat bantahan terhadap isu perarakan Maulidur Rasul di Pulau Pinang sedangkan tiga negeri yang diperintah Umno/BN mengumumkan tidak mengadakan sebarang perarakan.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad secara sinis berkata, bergegar tujuh petala langit apabila mendengar Umno begitu nekad dan bersemangat memperjuangan perarakan Maulidur Rasul yang umum mengetahui bahawa itu bukanlah sebahagian amalan yang dituntut atau diwajibkan oleh Islam.

“Kerajaan Pulau Pinang dituduh sebagai cuba menindas orang Melayu dan cuba menafikan hak mereka untuk berarak. Umno menuduh Kerajaan Pakatan cuba melenyapkan syiar Islam dan macam-macam lagi pertuduhan yang bersifat rasis dan melampau,” ujarnya.

Akhirnya, kata beliau, kejahilan Umno ditampar oleh jabatan agama di tiga buah negeri yang mereka perintah apabila Jabatan Agama Islam Johor, Pahang dan Perlis memaklumkan minggu lepas kepada wartawan Malaysiakini bahawa mereka tidak akan mengadakan perarakan sempena sambutan Maulidur Rasul tahun ini, kerana ia tidak dituntut oleh Islam.

“Mujurlah masih ada jabatan agama yang berani untuk menempelak kejahilan Umno ini. Jika tidak Umno akan terus jadi kaduk naik junjung dan menatang penuh kejahilan mereka atas dasar politik dendam kesumat,” katanya.


KAH KAH KAH...

nota:

inilah islam muncul dari jawi peranakan
inilah islam perjuangan dkk peranakan
inilah dipanggil islam perarakan kah kah kah





5 ulasan:

Blackmist berkata...

Muehehehe!!! orang yang dah telan duit barat memang begini

Muehehehe!!! ade saje yang nak di maki

Muehehehe!!! tak kisah pijak bangse sendiri

Muehehehe!! itulah Rais biri2

Sudin berkata...

Darah Keturunan Keeeeeeeli.....auta keling !!!

Kah,kah,kah.....

Darah siam saya satu sudu...
Darah Keling hang satu badan....kah,kah,kah

Sampaikan senjata melayu pun nak letak nama....tumpang tui
Jawi Pekan.....kah,kah,kah

woit...isham !....kah,kah,kah
kalau ada samad ismail mahu dia luku kepala syed ni....lari lintang-pukang kat arab street...kah,kah,kah

Tok Uban berkata...

Hoi Blackmist...apalah bodoh kau ni...itulah....makan banyak lagi duit rasuah...opppp...bukan duit rasuah...duit komisen....duit rasuah haram...duit komisen halal (Pegangan orang umno)...itu sebab dalam umno...rasuah wang dipanggil politik wang...supaya nampak halal....
Kau buka mata minda tu...kau tengok...siapa yang pijak bangsa sendiri...siapa yang menipu orang kampung?...beli tanah orang kampong RM2.00 sekaki persegi...jual kat cukung RM20.00 sekaki persegi..siapa yang menipu orang felda? beli buah kelapa sawit harga murah...siapa yang tipu rakyat kelantan pasal isu minyak?...kau ingat orang melayu ni bodoh macam kau ke?....melayu penang bolehlah kau bodohkan...
Tak payahlah kau masuk dalam blog ni...memalukan...nampak sangat kebodohan kau...nasihat aku...kau masuk aje dalam blog orang bodoh ...dengan lain perkataan...Blog BN...kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

info Rahim Kajai

Tanpa Nama berkata...

tak islam kalau tak berarak? hahahahahaha
kena minum arak baru islam laa ni? hahahahahaha
baiklah, gaji hujung bulan ni saye akan lepak mabuk2. hahahahahahaha
seronoknye peraturan umno ni. ahahahahahah