Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 28 Mac 2010

MAHARAJAH KATAK



DR. M NASIHAT NAJIB JANGAN KETEPIKAN PERKASA
– mStar

Mahathir Mohamad menasihatkan Najib supaya tidak mengenepikan Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) kerana ia kini memiliki kuasa pendesak yang perlu diambil kira.

Dia berkata, Najib sepatutnya mendengar pandangan yang dikemukakan oleh Perkasa yang merupakan lidah orang Melayu masa kini.

"Dengar pandangan mereka sama ada ia waras atau tidak. Kegagalan mendengar mungkin mengakibatkan kehilangan undi mereka.

"Sebagaimana kerajaan mendengar rungutan komuniti lain, rungutan orang Melayu juga patut diambil kira," katanya semasa merasmikan Mesyuarat Agung Perkasa yang pertama di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini semalam..

KAH KAH KAH…

woit…. INI SATU MALAYSIA KE?.... MALAYSIAN MALAYSIA… kah kah kah…

kah kah kah…. ABIS LAAAA UNDI CHINA LARI…. kah kah kah..

kah kah kah… ABIS LAH UNDI INDIA LARI…. kah kah kah..

woit… UNDI MELAYU SUDAH LAMA LARI…. kah kah kah




14 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

parti ameno bukan lidah melayu ke che det ooi? che det dah kena bodek... fahaman rasis orang dah tak terima lagi che det ooi!

Tanpa Nama berkata...

Si PERKASA dan Madey pekak ni akan melalak yang orang bukan Melayu yang tak sokong mereka lagi akan menguasai mereka, menguasai ekonomi dan politik dan agama orang Melayu dan orang Melayu pekak dari UMNO akan percaya! Maka ribut dan monaki pun ribut gara-gara kekeliruan yang mungkin timbul gara-gara PERKASA putar belit sesuatu isi itu yang tidak berdasarkan fakta. Mereka ak tahu bezakan antara'keistimewaan bersyarat dan tidak kekal' dengan hak-hak istimewa orang Melayu' yang tiada dalam 153 Perlembagaan. Yang depa tahu hak mereka nak merompak harta negara dengan tipu muslihat 'hak-hak istimewa orang Melayu dan pribumi' sedang dicabar hebat!

Tanpa Nama berkata...

IBRAHIM ALI SEPATUTNYA DIKENAKAN TINDAKAN DIBAWAH AKTA HASUTAN I.S.A KERANA MEMECAHBBELAHKAN KEHARMONIAN HIDUP PERBAGAI KAUM DINEGARA INI.

Tanpa Nama berkata...

Inilah cara UMNO memikat kebodohan Melayu. Mereka amat tahu bahawa orang2 Melayu memang bengong ke tahap pukimak bila sentimen "kesusahan masa depan" dimainkan.

Tanyalah diri sendiri, mesti tidak sedikit sebanyak kita rasa takut akan kesusahan api neraka tersebut akibat tidak memberikan sedikit simpati dan UNDI kepada UMNO. Inilah kerja kumpulan strategik "think-tank" UMNO memikirkan cara bagaimana nak raih simpati Melayu yang bodoh laksana sudah tersurat kebodohan mereka di dalam Al-quran. Mereka2 ini tidak akan segan silu nanti memainkan sentimen pukimak api neraka ini jika kalah next PRU nanti.

Pro-Pakatan berkata...

Kalau aku jadi Mahathir, sekarang ni aku dah mula bertaubat.

Dah mula belajar sembahyang semula, belajar tunjukkan diri depan Allah, banyakkan sujud mintak ampun dari Allah. Umur pun orang kata dah "rumah kata pergi, kubur kata mari".

Insaf-insaf la orang tua, kemungkaran yang awak lakukan selama ni bukannya sikit. Tak takut masuk neraka ke?

Tanpa Nama berkata...

umno dan perkasa dah jadi rumah tempat orang2 tua bersidang

Tanpa Nama berkata...

prkasa tu cabang amno
prkasa bukan mewakili semua melayu
prkasa mewakili melayu amno dan melayu katak

kena hati-hati
dia tidak mewakili kita
dia mewakili orang ada projek

Tanpa Nama berkata...

mana ada umno lg skrg ni
dulu mahkamah dah haramkan dah

yg ada umno baru
umno baru

ingat
umno baru aaaa

Ahjamal berkata...

Mahakurang ajar sudah kurang ajar Dia raja compolkan kakak2 .

mykemut tut berkata...

Encik tukar tiub

jadi mana satu aku nak ikut
ikut perkasa atau ikut umno?

bekas pm kata perkasa baik
pm kata umno baik

aku pon kompius

tapi bagi aku kan
baik keluar umno, masuk perkasa
sebab, songkok org perkasa tinggi
menunjukkan keislamannya tinggi

tak gitu abangTuah?
abang nongkon tentu setuju
abang karipap lagi setuju

Sudin berkata...

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) kerana ia kini memiliki kuasa pendesak yang perlu diambil kira.


Dengar pandangan mereka sama ada ia waras atau tidak.

Kah,kah,kah.....30 persen udah tibai,telan dan lingkup !
Kini hendak 67 persen pulak....kah,kah,kah.....perut dah boroi....

Mengolah persetujuan ?
Dah tak terolahkan !

Mengalih isu ?
Dah tak teralih dan terdalihkan !

Islam Madani
Islam hadari
Memali
Was-was 2020
13 Mei
Darurat
Orang putih
Belanda
Portugis
MSC,Wilayah koridor buah pelior
Batu putih
kugan,teoh beng hok
mata lebam,usung tilam
PPSMI,PTPTN,PLKN
Royalti minyak,tahi minyak
ISA,OSA,AUKU,Akta mesin cetak
Akta polis sek 27
Akta darurat
Raja
sultan
orang besor jajahan
Undang kiri,undang tak luak
31 ogos,16 sept
Deepavali
kong hee fat chai
Natal
raya pose
raya haji....fuyo banyaknye,hebatnye !!!!!

kah,kah,kah itu semua duit woi !!!
Sape nak jawab ?

Kalau tak boleh berak maknanya lebih kurang sembelit....kepala shit/tahi dah busuk macam tokak...

Kah,kah,kah....apa kata Wanchu,A.Samad Said ?.....sape yang nak kutip dah berselerak di simpang jalan ?
Nak mati,tumpor,haup,jeghus ?
Tak pasai,pasai langgor lori tahi tengah ngutip tahi kering mamak haram jadah ni !

Tunggu dulu !
Penasihat mereka Zionis...tak akan berhenti sampai mati.
Kerja tipu hari-hari akan berterusan.....telan dan lingkp harta melayu.
Hasil mahsul bumi banyak lagi...sape yang nak tibai dan telan kalau bukan lanun Umno(B)/BN ni....!

Tipu dan tipu lagi...kah,kah,kah

Tanpa Nama berkata...

katak MEMPERKASAKAN POKET..tak reti2 lagi bro.jangan tipu melayu la,tapi melayu umnongok memang suka kena tipu,tapi tak sedar diri lagi tu.dah la bodoh,sombong lak tu,tu la spesis umnongok 1 kepala bana

Tanpa Nama berkata...

apa beza perkasa dgn hindraf???tarakkkkk sumenya sama...kecuali hindraf kena ban tp perkasa dpt sapot dr partai terbesar malaya!

Tanpa Nama berkata...

sudah sudah laa...

cina tak yah perkasa pun...ah hong ada ratus ribu bengkel motor,kedai sparepart,ah fatt ada ratus ribu cawangan kedai hpone,ah kaw ada ratus ribu kedai komputer...

malyu...warong nasi bungkus pun asyik kena bomoh jer...

sudah laa...jgn hrpkan perkasa nih...bukan ader aper2 pun...yg perkasa tau sekat anwar...itu saja...

aku cabar perkasa united malay national organisation ini bahasa aper?
persint ni cakap org aper?percal ni apa kejadahnyer...