Isnin, 22 Mac 2010

MULA BERAMOK



UMNO PASIR PUTEH HANTAR SURAT BANTAHAN KEPADA TENGKU RAZALEIGH
- mStar

Umno Bahagian Pasir Puteh menghantar surat bantahan kepada Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah kerana kecewa dengan pendirian pemimpin veteran Umno itu berhubung isu royalti minyak.

Ketua Umno Bahagian Pasir Puteh Zawawi Othman berkata pihaknya kecewa dengan tindakan Tengku Razaleigh yang menyatakan pendiriannya bertentangan dengan kerajaan pusat kerana hakikatnya Kelantan tidak layak menerima bayaran royalti minyak lima peratus itu.

"Satu surat bantahan berkaitan kehadiran Tengku Razaleigh pada majlis ceramah khas pada 28 Jan lepas telah dihantar semalam kepada Tengku Razaleigh," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Zawawi berkata salinan surat itu juga dihantar kepada Najib Razak serta Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Mustapa Mohamed untuk tindakan lanjut.

KAH KAH KAH

woit.... SAPA MALAON KETUA BAHAGIAN INI ?.... kah kah kah..

woit... TAK KAN LAAA KU LI TAK TAHU... APA YANG DIA CAKAP... kah kah kah..

woit.... KU LI YANG BERTANGUNG JAWAB BUAT DRAF PERJANJIAN MINYAK.... kah kah kah..

kah kah kah...NAMPAK NYA.... GEROMBOLAN DI KELANTAN INI MACAM NAK GADUH.... kah kah kah

kah kah kah... ATAU TULIS SURAT KERANA NAK BODEK?... kah kah kah



14 ulasan:

enche treq berkata...

try p debat dgn Ku Li pasai kes minyak nh..
yakin ja dia klntan xlayak..

Tanpa Nama berkata...

kenapa Ku Li main isu royalti minyak? Pasai Petronas sumbang hampir 50% pendapatan negara. Siapa PM malaysia yang udah banyak belanja duit petronas?...

ini citer 1987 berulang kembali.....kali ini akan ada yang terbogel!....dulu Ku Li cuba dimalukan....dia jawab dengan saman lalu menang!.....ini masa dia hendak bertindak.

umno akan punah nampaknya.....

orglama

Pendekar Jalanan berkata...

betul2..confirm dorg kalah punya..sbb takde bukti kukuh.sebab sume bukti ada pada Ku Li..

Tanpa Nama berkata...

Orang Kelantan perlu bersatu tangani masalah isu Royalti dengan Persekutuan. Isu ini tidak timbul orang UMNO atau PAS..esok lusa UMNO memerintah pun hak royalti akan berterusan. Ku Li adalah contoh baik dalam isu ini. Sebagai veteran dlm politik beliau faham apa itu politik sebenar. Politik bukannya bodek ketua di KL dan apa saja pusat kata. Bila PR13 nanti bukan orang KL yang undi anda walau pun KL memilih kaki bodek sebagai calon. Pandailah guna otak...dalam perkara ini ahli politik UMNO Kelantan perlu ikut Ku Li. Biar Puasat tunduk untuk Orang Kelantan.Orang ini mencari tiket calon untuk menjadi YB kah apa?...kaki bodek menjahanamkan bangsa Melayu.

yes berkata...

Orang Kelantan yang meyokong agar wang royalti tidak di beri pada negeri Kelantan adalah tak sayang pada rakyat negeri nya sendiri. Tak kira apa pahaman politik anda, biarlah Kelantan dapat haknya agar dapat memakmurkan rakyatnya. Adakah kalau esok atau lusa BN memerentah mereka akan kekal dg pandangan mereka seperti hari ini?

Tanpa Nama berkata...

99.99% kerja gerombilan ialah BODEK
tak caya tanya katak dan anak anaknya yang baru dilahirkan

hee hee hee

Tanpa Nama berkata...

konpom!! ni mesti nak bodek! kompom!!

Tanpa Nama berkata...

jawawi o jawawi, ko tu sapa nak komplen2? Ku Li tu bak 'walking history' lu paham tak?
Dia yang draf kan papers nak tubuhkan Petronas tu, lu ada paham tak sejarah?

ko samada masih dlm pampers atau baru main guli kat kampung belakang jamban musim Ku Li dirikan petronas, so ko dok diam, zip your fly and your mouth, you're frothing like a rabid dog, hokay, buruk sangat.

Pro-Pakatan berkata...

Aku cadangkan orang-orang Kelantan kalau jumpa si celaka bodoh Zawawi Othman ni terajang bontot dia sampai lebam. Bercakap tak kaji fakta, main sedap mulut aje.

Penyokong UMNO & BN semua munafik. Dalam IC kata beragama Islam, tapi sebenarnya menyembah duit. Yang benar dinafikan, yang palsu dibenarkan.

Rasuah ditukar menjadi politik wang, dan politik wang itu dibenarkan dalam UMNO. Memang jenis manusia yang tak peduli moral dan hukum Tuhan. Bagi diorang, "tiada Tuhan yang disembah melainkan DUIT".

Memang padan la bila ada orang kata sokong UMNO masuk neraka. Menyokong UMNO bererti bersubahat membenarkan penyelewengan dan membelakangi hukum Allah.

Lang berkata...

kalau BeeAnt perintah... dia hantar surat jugak.. tp pujian melambong la.. pujian membodek... ala sama je... tengah intai peluang jd calon wooo.

Tanpa Nama berkata...

Wowwwww! ini peluang untuk dapat saham pink form masa pru13 nanti

pisau belati berkata...

Hantu-hantu Umno Kelantan bukan tentang royalti minyak tu! Mereka mahu dalam bentuk Wang Ehsan bukan Royalti kepada Kerajaan Kelantan. Royalti kena audit! Wang Ehsan tak perlu diaudit. Mereka boleh sapu sesuka hati!!! Mereka akan jadi kaya raya!!!

Kucing Parsi berkata...

gila umno pasir puteh, orang nak bagi duit kat negeri kenapa tolok, tu pun hak kelantan...

hidup royalti kelantan

http://www.melodymockers.blogspot.com/

Mesoul Bin Safie berkata...

Gerombolan Umno Kelantan adalah spesis Umno yang paling hapkrak sekali.. orang macam ini layak di simbah dengan budu busuk sahaj. mungkin selepas itu mereka akan sedar diri.