Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Selasa, 23 Mac 2010

ZIONIS JADI PENASEHAT



APA PERANAN APCO, BERAPA KERAJAAN BAYAR , SIAPA APCO – ANWAR
- harakahdaily

“Saya mahu menyoal Perdana Menteri kerana jawapan lisan yang diberikannya tidak cukup untuk rakyat. Saya minta kerajaan menjelaskan apakah peranan sebenar Apco, berapa yang kerajaan bayar, siapa Apco, apa peranan dia Apco,” kata Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.

Isu Apco Worldwide, syarikat perunding yang dikatakan pro Israel terus menjadi perhatian di Parlimen apabila syarikat tersebut dipercayai umum dilantik untuk menjayakan gagasan ‘Satu Malaysia’.

Sehubungan itu, Anwar meminta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak menjelaskan dengan lebih terperinci kepada rakyat berhubung status sebenar Apco Worldwide di sisi kerajaan Malaysia.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh ketika bercakap di lobi Parlimen petang tadi berkata, jawapan lisan oleh Najib di Dewan Rakyat sebelum ini adalah tidak memadai.

“Syarikat tidak ada melantik syarikat perhubungan tempatan dan luar untuk mempromosikan Gagasan satu Malaysia secara khusus,” jelas Najib sebagaimana dipetik dari teks jawapan lisan yang dikeluarkan Parlimen.


KAH KAH KAH...

kah kah kah... KOREK KOREK LAGI.... kah kah kah..

kah kah kah.... JANGAN BAGI ZIONIS PERANGKAP NEGARA INI...kah kah kah..

woit... ZIONIS INTERNATIONAL BERI NASEHAT PADA KERAJAAAN???... kah kahkah..

woit... INI BAHAYA.... NANTI BUKAN SAJA ISKANDAR TERJUAL... kah kah kah...

kah kah kah.... SATU MALAYSIA INI AKAN JADI MILIK ISREAL .... kah kah kah...

kah kah kah... MULA MULA MASUK KOMPENI... LEPAS TU MAIN POLITIK...kah kah kah..

kah kah kah... KEMUDIAN TAJA AHLI PARLIMEN... kah kah kah..

woit... INI TRIK LAMA... TAPI MASIH BOLEH DI PAKAI UNTUK SATU MALAYSIA...kah kah kah




11 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jadi siapa yang bodoh? Tentu gerombolon UMNO/BN lah.

Kasi APCO jadi penasihat.

Idris

alberangque berkata...

Assalam mu alaikum wr wbt
Maka nantinya benarlah kata-kata MB Pahang, Dato Adnan mengatakan bahawa nak menang jadi pemimpin UMNO boleh pakai duit sahaja, APCO akan bantu manipulasi kaedah dan cara untuk beli pemimpin UMNO... Kalau UMNO lama memerintah, negara juga kena jual

AntiZionis berkata...

Anak Hantutuya dengan Wak Dogol
Bermain bola di negara Mongol
Celaka sungguh kau Mat Mongol
Dgn Yahudi laknat kau bersekongkol

Bik Mama naik flying carpet ke Mongolia via Timur Leste
Singgah di Patpong Night Market beli China Doll
What is the because 50 years have been waste
Let’s vote against Mat Mongol in the next poll

syawal berkata...

patut la sifat nya sama kat sini,...

Napi berkata...

boleh juga baca dan analisis sejarah penubuhan Fed Reserve di US. dulunya milik negara akhirnya menjadi milik persendirian zionis. Ini kerja zionis nak merampas hak orang dan kita perlu hati2. rajin2 la membaca dan berfikir supaya kita peka.

Lang berkata...

zionist menyelinap melalui pemikiran dan pahaman yang tidak akan menanpakkan zionistnya... tahu2 nanti kedutaannya sudah ada diboleland... masatu rakyat boleland rata-rata akan terima kedutaan ini. INGAT! zionist ini ada beribu-ribu kepakaran.

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah, ni nak goleng2 aku ketawa ni, maju bebeno la NEP tu yek mad kutty, be end and pest-ikally jibby, ha ha ha..betulla maju, semaju majunya melayu tak mundur, langsung tak mundur...

mundur 53 tahun je, sikit je, minta apco weldwaid nasihat gomen meleysia..sikit je, tak mundur, melayu maju, kita mundur juta2 je bayar penasihat gomen (Yg pertama dalam sejarah negara 'berdaulat' ni bayar penasihat zionis), penasihat zionis je, tak pe, melayu masih maju ... aha ha ha,

dah takda penasihat lain yek, jibby. nak harapkan oxpot kera-y tu takdak lak auranya, nak harapkan suma rakyat melayu yg dah 53 tahun dan bina itu ini, bawa proton ke kutub mana ntah, berenang rentas selat mana ntah, maju benor melayu nep ko jib, tapi takdaknya yg kualitas penasihat semacam zionis yek. Buntut zionis juga ko sembah dan bawa bayar duit yg ko cukai aku, s*al ko najis taik jamban. ADA KO MINTA NASIHAT SEGALA MUFTI KO TU BOLEH KE BAYAR DUIT CUKAI AKU KE ZIONIS ADVISOR KO TU??!! S*AL!!

ko dah berak atas batu nisan pejuang malaysia suma, dengan ko bawanya zionis tukang bom rumah orang palestin tu ke malaysia ni, ATAS DUIT KERINGAT AKU!, ko dah tabur taik atas batu nisan semua pejuang kebebasan dunia!

S*AAAAALLLLLL!!

hoi pengundi umno suma, bagus benarla pemimpin kamu. Besok palestin tu suma mati, kamu suma jangan dok nak berzikir pun, takda gunanya, hipokrit semacam pemimpin kamu. Konon pertahan islam, tapi terang2 bayar zionis tu nak tadbir malaysia ni. Baik buang la perkataan 'daulat' dari perlembagaan ke hapa, takdanya daulat da...dah jadi lap taik zionis ada.

Tanpa Nama berkata...

Mereka memberi wang kepada israel untuk membina petempatan haram di wilayah palestin.

Mereka memberi wang kepada israel untuk membunuh warga muslim palestin.

Mereka akan ditanya di kemudian hari dan mereka perlu menjawabnya.

Tanpa Nama berkata...

perhatikan
zuriat apco akan beranak pinak di bumi malaysia
ia tidak akan mengambil masa yang lama

apabila kita sedar, segala-galanya sudah terlewat!

Tanpa Nama berkata...

KENAPALA RAKYAT MALAYSIA NIE XPAHAM2 LAGI????
NK BANTU TEGAKKAN ISLAM XDELA..
LAGI BAGI SUPPORT KAT REJIM ZIONIS LAGII!!
WAHAI SI BANGGANG SEKALIAN NEGARA KAPIR(AUSTRALIA) PON TOLAK ZIONIS TUH!!

Tanpa Nama berkata...

sial punya mat monggol,ikut ckp bik mama ke ambik apco..memang bangsat nyer pm