Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 23 April 2010

MINUM TODDY OKAY !




MESKI PUN DISERANG -PENGUNDI LIHAT ZAID WIBAWA
- malaysianinsider

“Jangan risau, kita boleh lakukan (menang di Hulu Selangor).” Demikian kata-kata ringkas tapi yakin keluar daripada Datuk Zaid Ibrahim ketika menyambut seorang peminatnya yang datang dari luar kawasan Hulu Selangor, di pusat media PKR di Kuala Kubu Baru di sini, petang semalam.

Zaid melahirkan keyakinan itu di sebalik serangan bahawa beliau ‘kaki sosial’ termasuk minum dan menggadai bangunan Umno Kota Baru yang dianggarkan bernilai kira-kira RM9 juta.

KAH KAH KAH..

woit...BERITA PELIK... kah kah kah

kah kah kah... MASA DALAM GEROMBOLAN MINUM TAK KOMPLAIN... kah kah kah..

kah kah kah....SUDAH MASUK PKR...INSAF DAN TAUBAT.... JADI SALAH.... kah kah kah..

kah kah kah... GEROMBOLAN INI ... IKUT AJARAN NABI LIM GOT TONG KE?... kah kah kah..

kah kah kah... ATAU IKUT FATWA MALIKUL SEMBAB..... kah kah kah...




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

chee seng punya ameno....
kahkahkah

merbok berkata...

http://gomalaysian2.blogspot.com/2010/04/kamalanathan-al-p-panchanathan.html

bro, keling ni buat hal lagi...kah kah kah... kesian jugak kat zaid sebab bertanding dgn budak terencat akai!!..

Tanpa Nama berkata...

Jangan main-main TT. Muhyiddin Yassin tu anak Tok Guru.

Tanpa Nama berkata...

Dalam UMNO semua ok. Tak percaya tanya Muhyiddin.
Tum M yang dulu marah marah pun dah ok, nak siapkan tempat untuk anaknya. Manalah tahu, kut kut satu hari dapat masuk saluran jadi DPM lantas jadi PM. Tak gitu Tun?