Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Mei 2010

ZIONIS TEMBAK ARAB DI GAZA - APCO BAWA TEKNIK INI KE PDRM



LAGI KEGANASAN POLIS






POLIS SERBU PROGRAM BELIA SELANGOR , SEORANG PELAJAR CEDERA
-malaysiakini

Seorang pelajar kolej cedera malam tadi kerana didakwa ditendang oleh seorang anggota polis yang menyerbu program belia anjuran kerajaan negeri Selangor di Dataran Shah Alam.

Bercakap dalam sidang akhbar di pejabatnya, ahli parlimen Shah Alam, Khalid Samad menyifatkan tindakan polis itu sebagai tidak bertanggungjawab terhadap satu perhimpunan aman.

Beliau mendakwa, mereka datang seolah-olah hendak berperang, dengan tiba-tiba menyerbu tempat tersebut tanpa sebarang amaran.

Mohd Nazrul Anwar Mohamad Adli, 20, yang mengikuti pengajian diploma dalam kejuruteraan elektrik dan elektronik di Kolej PTPL, adalah antara belia yang menyertai program anjuran kerajaan negeri Selangor itu.

KAH KAH KAH..

woit…. POLIS TAK ADA KERJA LAIN KE?.... kah kah kah..

woit… SERBU… TEMBAK…. SEPAK … TERAJANG…. kah kah kah..

woit…. JANGAN LUPA… GANJI ITU DUIT CUKAI DARI ORANG RAMAI… kah kah kah..

woit... KALAU ORANG RAMAI HABIS KENA TEMBAK MATI... SIAPA NAK BAYAR GAJI POLIS... kah kah kah..

kah kah kah... TAK KAN NAK MAKAN DUIT RASUAH SEPANJANG HIDUP.... kah kah kah...

woit... SEMENJAK ISREAL MASUK PDRM INI...TEKNIK ZIONIS MAKIN MENJADI JADI... kah kah kah

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

TT,

camna nak ajar anjing anjing liar dan gila di PDRM tu?

Begitu ganas tendang, pukul, tembak rakyat sesuka hati mereka.

Makin hari makin bahaya dijalanraya dan tempat awam.

Tapi melayu masih undi APNO di hulu selangor. Camna?

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

Bukan saja pemimpin UBN perlu di adili tapi nampaknya polis polis juga kena di adili oleh Kerajaan Rakyat lepas pru13 nanti, tak gitu?

Tanpa Nama berkata...

hehehehe.....Shah Alam dah jdi Gaza ke?

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...rakyat bayar gaji untuk disepak terajang jer...itu rakyat sumer tak sedar2...

semarin isham kontot bitau...jangan la pandang serong pada polis....ini idea biasalah...nak mewajarkan kesalahan polis terhadap orang ramai...sambil mencuci dosa....

kepada rakyat malaysia, bayar lagi cukai banyak2, kendian anak sedara maraka kawan ditendang diterajang polis...tumpang tengok dan dengar berita saja...kemudian kita ketawa bagi ramai, macam biasa la...

serik, mana ada kami serik? kami melayu yang tak kenak serik...

dino berkata...

Kaum kerabat setan ni dari kepala sampai ekor tahu nak belasah orang ramai je....lembu pun tau pakai otak...Memang zionist sungguh. Sepatutnya dah lama anak ulamak tu letak jawatan. Kesian pemuda yang tak bersalah ni di lakukan macam penjenayah.

Tanpa Nama berkata...

TAHNIAH, SYABAS DAN BAGUSSS.
kpd semua polis setanah melayu,
anda telah menjlnkan tugas yg sepenuh,
diharap kekalkan prestasi ini,
BN diutamakan
rakyat dikebumikan,
belasah jgn tak belasah
bunuh jgn tak bunuh
itu semua utk rakyat.
kpd rakyat malaya jgn jadi dungu bodoh banggang
ubah pd pru akan dtg
campakan ubn dan polis dlm gaung kesensaraan.....

Harris berkata...

Makin lame mkin melampau n mjadi2 polis ni.Dh bape byk kes dh org awam diganasi dan ada pun yg dh mati..Tu la padahnye dok jdi pkakas politik pihak yg memerintah..SELAMATKAN MALAYSIA!!!

Tanpa Nama berkata...

mmg gampang lah polis yg suka2hati nk sepak terajang orang..
kalo dapat trace polis mana kan best, bole kita sepak terajang family dia lak.. bru tau canner rakyat rasa..
kawan sekolah aku, blajar smpai form4 jer.. paling nakal masa sekolah dlu.. skang dh jd polis..
patut punn..

Tanpa Nama berkata...

tanpa nama 14:13; berpada pada laaaa... jangan kerana mamat polis tu belasah orang, kita pulak nak belasah famili dia, kalau camtu apa beza kita dengan nate tu?? yang elok kita tunggu dia balik, belasah dia sampai nazak.... kot kot waktu sakaratul maut dia sempat menyesal dan mengucap, rm rm rm rm rm.....!!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Apa dah nak jadi dengan polis malaysia ni, gaji dah bertambah, ganas pun lagi melampau.

Tolong.. tolong... tolong..
orang kena rompak buat repot polis, yang kena rompak disumbat dalam lokap.

Tanpa Nama berkata...

SEBAB APA POLIS SEMAKIN GANAS?

KALAU ADA POLIS YANG BAIK2 PUN, TAK SEMPAT PENCEN, DIA DAH ORANG BERHENTI.

MALANG SUNGGUH NASIB POLIS DIBAWAH PEMERINTAHAN BARISAN NASIONAL.

SLOGAN PDRM "MESRA RAKYAT" YANG BANYAK BERLAKU BELASAH RAKYAT ADALAH.

Tanpa Nama berkata...

Aku ingat polis ni yang masih bertugas sahaja yang ganas2, yang dah pencen pun dok perangai macam polis lagi. Kalau banyak sangat dok makan duit ***** memang hati jadi mati.

Tanpa Nama berkata...

polis polis yang emak bapak nya kurang mengajar mereka, akan termakan sumpah. Sumpah laknat.