Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 3 Mei 2010

RAJA GOPAL JANGAN TIPU MELAYU




INI BUKAN KAVITA SINGH - INI JASBIR SINGH DARI INDIA




NIK AZIZ PERTAHAN MASJID BOLEH DIGUNKAN TUJUAN POLITIK – msinsider

Mursyidul Am PAS, Nik Abdul Aziz Nik Mat mempertahankan kenyataannya bahawa masjid boleh diguna untuk tujuan berpolitik.

Malah, beliau yang juga Menteri Besar Kelantan membidas sesetengah individu yang tidak mahu menerima realiti itu dengan menyifatkannya sebagai “bodoh”.

“Baso bodo payoh nak ajar (jenis bodoh susah hendak diajar), ini lah sikap orang yang amal politik suku agama suku,” katanya ketika menyampaikan ceramah di kampung Kubang Batang, Wakaf Baru dekat sini.

Katanya, penyampaian khutbah dalam sembahyang Jumaat adalah sebahagian daripada politik Islam yang juga membawa maksud ceramah.


KAH KAH KAH

kah kah kah.... BODOH !..... kah kah kah

nota:
raja saudi dimunculkan oleh british
untuk jaga minyak
ahmad reza pahlevi raja iran
naik tahta keran cia – untuk jaga minyak
di mesir, iraq. libya, syria – semua raja bungkus


dalam kefahaman islam mana ada raja

raja gopal pun tak ada


kavita singh mungkin ada… kah kah kah


25 ulasan:

merbok berkata...

heheheh kesian kat raja tu.. takdak ka sesapa yg nak pi ajaq raja tu mengaji agama?? raja banyak masa, keja bukannya byk pun.. elok pi mengaji pondok.. dah pandai nanti boleh la pi baca khutbah masa solat jumaat..

aku teringin jugak nak solat terawih berimamkan raja :)

Sepukal berkata...

Kavita Kaur lah, bukan Kavita Singh. dalam budaya Punjabi Sikh, Singh untuk lelaki yg bermaksud singa dan Kaur untuk perempuan yg bermaksud puteri

Tanpa Nama berkata...

nasib baik aku bukan raja.... kalau tak memang sah aku dalam klas bodo!!!!! tapi aku yakin tgna bukan maksudkan raja atau sultan merah kuning.tgna tujukan kepada umum.....sapa saja yang mengatakan agama suku politik suku. rajagopal ni pon satu.... cuma dengar lapuran dari pelapor boded yang melaporkan kepadanya oleh pelapos yang tak pegi semayang, cuma dapat laporan dari pelapor yang pegi semayang tapi waktu khutbah dia lena, bila celik tanya kat kaki bodek. kahkahkahkah!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Aku ada seekor monyet.Aku namakan dia raja kek.Sebab apabila nampak pompuan raja aku ini suka menunjukkan aksi lucah seperti berkongkek.Setiap kali aku dengar berita tentang rajagopal buat benda nakal, aku lastik kotel raja kek. Begitulah juga kalau raja kek sendiri buat aksi lucah seperti aksi melancap di depan publik.
Satu hari mesti aku hadiahkan raja kek ku pada orang asal yang akan buat sup biji kotel raja kek.
Mau tak?

Tanpa Nama berkata...

hahaha..sultan selangor pun sudah nak jadi macam raja gopal...

wahai ahli umno sekalian, pertahankan rajakapor mu itu...hah? bila lagi nak bodekkkkk baikkkkk punyerrrr....

umno ni kalau pasal raja, macam abang isham dok bitau la..hidup depa bergantung kat bulu ketiak raja jer...

Tanpa Nama berkata...

Wali trompah tu pon sama pandai takleh di ikot..kalo bab membodohkan orang, mengkapirkan orang memang la teror sesangat..
Lambat plak mati orang camtu eek..

Tok Ketua berkata...

Kah...Kah..kah...
Kan dah kena BODOH...Kah..kah..
Raja GOPAL mana tau semua tu...
Dia Tau Lubang Puki je...kah..kah..
Sekali Kavita Kangkang terus Raja Gopal terbeliak, tegang abis batang sampai terpancut atas perut...kah..kah..kah...

Siang Malam memantat dan isap tetek je kerja nya...mana ada masa nak ngaji...kah..kah..kah.. Paling tidak pun ngaji kat Hard Rock...kah..kah..kah....

Woi Raja Gopal...
Kote pendek...
perut buncit....
kah..kah..kah...

Khun Pana aka johanssm berkata...

" KUALA LUMPUR: Perkasa president Ibrahim Ali said that Tok Guru Nik Aziz has insulted him by going against the Sultan of Selangor's decree "

aiyo yo hahahaha...
Lain yang diketuk , Ibrahim pulak yang berperasaan hahahaha...
Sejak bila Brahim naik takta jadi RajaSHIT Selangor?

Tanpa Nama berkata...

Apahal kat malaysia diaorg letak ehem ehem as ketua agama pun aku tak paham? Nama "ketua".. tapi nak imamkan jemaah pun tak pernah aku nampak.

Sedar2lah orang melayu oiii...

Aku sokong TGNA..dia yg patut jadi ketua agama kat malaysia.

Saiful berkata...

bonjorno senor tt, saya baru balik dari italia, masa saya ada kat sana..kebetulan hari liberation italia..25 april..saya tgk anak2 muda depa berarak..siap kutuk kerajaan..ada parti komunis italia..ada parti sosialis anak muda italia..anak2 muda sini sikit tak pdg british, amerika..kalu ckp inglis dgn depa depa bo layan..saya ckp bm..depa layan..kat sini ..budaya depa masih tebal..trak ada nampak budaya asing leh masuk sgt...
lepas tu saya jumpa inet cafe..terus check prk hs..ceh bn mng ..sah dgn duit..di sanubari saya rasa amat kesian dgn org melayu disana..atau sapa2 yg undi bn kerana duit..sayang sungguh belum ada rasa maruah diri

Pak Ma'on berkata...

ha ha ha raja kapor ada lah kot

raja putar ligat berkata...

raja lawak btul la kau ajis....kan kau pun keturunan raja gak..? Kau kata keturunan raja jembal..ialah..nickname jembalang..tak kan kau tergamak membahlolkan keturunan kau...apala kau ajis..cerdik la skit..jgnlah derhaka..nanti kena daulat baru tau...buatnya punai terpacak kat dahi esok sapa nak jawab..

Pssst..4 juta apa kes..??

Tanpa Nama berkata...

apa jadi dengan laporan polis terhadap ugutan bunuh TGNA tu?
media penjilat tak ada lapor apa2.

Tanpa Nama berkata...

Ibrahim the 'Shit'....nak jadi Raja ke ??? Encik kotak-kotak Ezam dah ditabalkan jadi senator, UMNO bila nak tabalkan Ibrahim the Shit ni ????

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah...... dongeng raja gopal & kavitar singh....jeng jeng jeng.....siapa akan pecah berita....siapa akan buat scoop....wahahhahah....brader....mu ni belok belok buat gua ni terpusing pusing.......wuahahahhaha......

HajiKepalaLembu berkata...

Pertama...Tanpa Nama kalau ulas jangan panjang sangat. Boring lah
Kedua...Raja sekarang ni dah pandai main kontrak...tak payah lah beraja-raja

AzamDin berkata...

wooooooo TT...lu punya statement macam menidakkan raja..karang ada la yang repot polis nanti.. ehehehehe..maklumlah..parti pembodek raja ada 3...ehehehe...UMNO..PERKASA...dan

MAKKAL SAKTI..

ahahahahahahahhaa

cicit megat terawih berkata...

Abislah negara ni, semua orang dah tak menghurmati Raja2, pasai apa jadi lagu ni? Tu la, raja2 janganlah dok campur urusan politik, sapa yang memerintah negeri, raja2 ikut sajalah, sebab rakyat yang pilih.

kalau raja dalam negeri umno, ikutlah cara umno, kalau raja dalam negeri Pakatan Rakyat, ikutlah cara Pakatan Rakyat.

Kalau raja nak berpolitik, masuklah jadi calun MP ka? Adun Ka? kalau kalah aduhai malu pulak!!

Jadi Raja2 tak payahlah nak berpolitik.

Tanpa Nama berkata...

aku dah agak dah...penakut, bacul...khhaaaaakpptuuuiiih..kat muka tt bodo

Tanpa Nama berkata...

encik merbok..entah bile le impian anda akan terlaksana..mungkin hanya tiggal impian,,,,,aku pun rasa teringin gak solat terawih macam tu sementara nyawa di kandung badan ini

Tanpa Nama berkata...

Boleh tanya Tan Sri Harussani bab ni dan nak lihat apa dia nak kata kot2 dia boleh jawab dgn bijak.

Tanpa Nama berkata...

Untuk 'Raja Putar Ligat'
HANG SEDAQ TAK APA YG HANG KATA..
DAH BANYAK KAH BAKTI HANG PADA ALLAH?
Raja macam ni pun ada!!!

Tanpa Nama berkata...

raja putar ligat,ko ingat TGNA bangga n percaya sangat dgn keturunan, derhaka,daulat dsb. lagipun TGNA bukan tuju totok kepada raja 'tu'. sapa saja yg otak sempit bezakan politik & islam, itulah yg dia smash. kacau. usah nak bela raja sedang hang sendiri taktau ttg politik islam.dlm islam tak ada 'king'pun.

ومكروا ومكرالله والله خير الماكرين

Tanpa Nama berkata...

raja dimalaysia nie tak ada pungsi pun,
jadi imam jauuuuuh sekali..
makan duit rakyat ajeee,
macam dlm cerita dulu2 raja nie penggans perompak pelanun...
elok dimansuhkan sistem raja nie.

HarrisAbdullah berkata...

Wey Sepukal ... jgn kelirukan orang la wey. Walaupun pada asalnya Singh untuk lelaki namum sekarang perempuan dah pakai. Cuba tengok diBollywood ... Neetu Singh itu lelaki ke?
Tukar Tiub, tak salah hang kata Kavita Singh ...