Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Jumaat, 7 Mei 2010

DULU 48 JAM SEKARANG 24 JAM




DULU AMARAN DI BERI 48 JAM




YAN AMPOOON ! SEKARANG AMARAN 24 JAM



ZAID IBRAHIM DIMINTA MOHON AMPUN DALAM 24 JAM – minsider

Lima belas gabungan badan bukan kerajaan (NGO) Selangor hari ini meminta Anggota Majlis Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) Zaid Ibrahim memohon ampun kepada Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah dalam tempoh 24 jam.

Ketua Wira Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Arman Azha Abu Hanifah berkata ini berikutan kenyataan biadap Zaid dalam tulisan blognya yang disiarkan sebuah akhbar tabloid berbahasa Melayu hari ini, dan jika Zaid tidak berbuat demikian, kenyataan itu dianggap pendirian rasmi PKR.

“Kami mendesak agar beliau meminta maaf secara terbuka kepada Sultan Selangor kerana kenyataan beliau itu seolah-olah memperlekehkan dan mempersendakan titah perintah Sultan Selangor dan tidak menghormati Institusi Kesultanan Melayu,” katanya pada satu protes oleh Majlis Gabungan NGO Pembela Negara (MAGARAN) di hadapan ibu pejabat PKR di sini.

Antara NGO yang menyertai demonstrasi itu ialah Persatuan Kebajikan Islam Selangor, Gabungan Graduan Melayu Muda, Pertubuhan Anak-Anak Bugis Negara dan Persatuan Pembela Perlembagaan Persekutuan

KAH KAH KAH…

woit… AMARAN INI BETUL BETUL TAK ADIL…. kah kah kah…

woit… PADA CHINA MCA DAN WARTAWAN CHINA BAGI 48 JAM UNTUK MINTA MAAF….. kah kah kah..

kah kah kah…. PADA ORANG MELAYU HANYA BAGI 24 JAM… kah kah kah…

woit…. YA AMPOOON… DATUUUK WIRA PERKASA GANDA WANG ADA…. kah kah kah…

woit…. MINTA AMPOOON PADA RAJA GOPAL MANA?.... kah kah kah..

kah kah kah…. PADA RAJA GOPAL KE ATAU PADA KAVITA SINGH…. kah kah kah…

woit…. TAK KAN PEKASAM INI TAK TAHU HAL KAVITA SINGH…. kah kah kah…

kah kah kah…. BONTOT HITAM LAGI BERDESING…. kah kah kah…

nota:

malaon ini selalu bagi jam
tapi tak tahu bila warning ini
bermula
bila 24 jam ini akan berakhir
atau macam kes 48 jam dulu
satu habuk pun taraaak kah kah kah


nota:

dalam kopiah lokeh
tu ada apa apa ke ?
mana tahu ada ubat pengeras
nak bagi orang takut
terus minta ampoon atau
tak ada apa apa kah kah kah

15 ulasan:

Yong berkata...

Ade sebuah kampung di Perak, dari sejak apco-amno memerintah, penduduk tak dapat jalan tar. Sebabnya? Di kampung itu ade aktivis PAS. Seluruh kampung dihukum kerana aktivis PAS tinggal di situ. Bukanke mereka ni juga rakyat Melayu Islam? Mana perkasa? Mana NGO Islam yang memperjuangkan ketuanan Melayu? Mengapa bila rakyat marhaen Melayu dipinggirkan anda semua bisu?

Isyarat F..k yang and suka tonjolkan itu budaya Melayu ke?

saudaramu nikjoe berkata...

kah kah kah kah kah kah kah kah

dunia dunia...

lawak sungguh bicara orang melayu. den tak tahu nak kato apo lagi sebab den dah muak dengan gelanggang politik mainan orang perkosa.

barangkali otak dah benar-benar dibonsaikan dengan warisan peninggalan penjajah!

Tanpa Nama berkata...

zaid DIMINTA mohon ampon???? tak malu punya ngok, sengal ke apa.. patutnya sultan la yang MEMOHON mintak ampon pada zaid, baru betul. kalau minta, suka zaidla, pasal hak dia... zaid jangan gentar dengan 15 ngok tu... bukan boleh buat apa2 pon!!!! pi mamposla dengan ngok. ngok2 ni apa ha? atas dari sultan ke power dia.??? sultan pon tak cakap apa apa(pasal sedar dia tu sapa..) ngok pulak nak desak lebih2. pasal zaid tu oghe kelate sama ngan tgna ke?? ketua butoh perkasa kata zaid biadap??? pers. anak2 bugis negara tu sapa, asan ali ke??? kemaruk nak jadi mb kot!!

Tanpa Nama berkata...

kah kah kah umno dan bn guna masjid untuk politik tak kecoh pun..ni lagi besar derhakanya..buat solat hajat lagi untuk kemenangan calon MIC...semasa sujud dalam rakaat terakhir "ya Allah berikan kemenangan kepada calon kami yang kami sayangi iatu P Kamalanathan dalam PRK nanti yang menentang Haji Zaid Ibrahim" sebanyak 11 kali,begitulah agaknya doa tersebut...

suis-media berkata...

Salam Bro,

NGOk yang meminta Zaid minta maaf nii adalah NGOk kaki bodek,kaki pukul,kaki botol,kaki jilat jubur,kaki betina dengan harapan bila Zaid minta maaf pada raja gopal,ketua ketua NGOk ini akan menerima habuan dari istana dengan anugerah dato atau tan sri.raja gopal boleh test NGOk NGOk ni samada mereka setia atau derhaka dengan memakan najis raja gopal dulu,siapa yang engkar maka mereka adalah penderhaka kepada raja gopal.DAULAT TUANKU PEMANGKU RAJA KELANTAN.RAJA YANG PATUT DI-JUNJONG DAN DI-HORMATI.

Tanpa Nama berkata...

Woi Zaid minta ampun pada Allah.
Bukan pada raja gopal.
Ahli neraka yg paling banyak sekali ialah raja2.
sebab? Mu tenguklah jadi ketua Ugama. Mengucap dua kalimah syahadahpun lintang pukang.
Puki tait raja bebal.

Tanpa Nama berkata...

ni tak habis2 gerombolan punya mandalika, kitul melompat2 tapi bila x masyuk raja ka sultan ka agong ka dipanggil binatang, samalah mamak bendahara tarik imunitilah, tak sokong gerombolan, duit nak judi, beli ferrari, lamboghini, roll-royces mahupun perdana tak da kasi..sokong kalu kereta ka, artis ka, bunny playboy club ka semua boleh dapat...itu haram, halal, undang2 bukan untuk your highness tapi itu debu-debu (patik-patik) yang tarak sokong gerombolan atau pekimak...

rahim shukor berkata...

baik suruh mintak ampoon dengan tuhan dari mintak ampoon dengan BENDA lain

rahim shukor berkata...

mohon ampoon dengan ALLAH....kau banyak berdosa dengan ALLAH.....

merahsilu99 berkata...

hai TT selamatsejahtera,

kenapa dok kutuk UMNO-APCO. Cayalah UBN sedang dlam perubahan. Berkat kepimpinan hebat DS Najibrosmah. Tungguuuu @ PRU13 nanti UBN akan mengalami perubahan besar iaitu UBN akan menjadi parti pembangkang yang cemerlang krana BN adalah BE END...

Tanpa Nama berkata...

Ramai sangat orang Melayu jadi pembongak dan pembangang.Tubuh aje pertubuhan bukan nak memajukan orang Melayu secara umumnya.Malah pergunakan untuk kepentingan diri untuk mendapatkan habuan.Pertubuhan itu pula dipergunakan untukagenda tertentu yang merobohkan kejituan bangsa.Bukankah pembongak dan pembangan namanya tu termasuk ahli.

matstimketum berkata...

apa akan terjadi selepas 24jam? terperkosa kut!

Lang berkata...

makin tinggi darjat rajagopal... lebih tinggi dari nabi... apa mau jadi sama melayu... orang yang maksiat disanjung....

ayamtido berkata...

halo TT... mana lawak jenaka pekasam.. dari semalam aku tunggu sampai sekarang tak kuar pon... dah 24jam lebih...

ni jenaka apa punya saham.. adakah saham senario atau budak 5 tahun lari-lari tegolek berguling?

Tanpa Nama berkata...

maafkan kami Ngok...maafkan kami Ngok...maafkan kami Ngok....maaafkan kami Ngok....maafkan kami Ngok...
eh..berapa banyak NGOk daaaaaa mahu bela......


jalan JPJ,panji.