Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 29 Mei 2010

MANA DIA WIRA ISLAM - TAK BERDEMO



WANG KONTRAK JUTAAN RINGGIT UNTUK WAKIL MELOMPAT
- harakah daily


Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat Anwar Ibrahim berkata, selama ini acap kali dakwaan wakil-wakil rakyat Pakatan Rakyat yang ‘melompat’ dan bersekongkol dengan Umno-BN di atas nama 'wakil bebas mesra BN' diberikan ganjaran wang dan kontrak.

Selama itulah, katanya mereka belum memberikan sebarang penafian tegas, sebaliknya berdolak dalih mengalih pandangan massa.

“Kini kita telah memperoleh keterangan kukuh bahawa ahli Parlimen ditawar RM2 juta dan ada juga yang mendapat kontrak kerajaan berjuta ringgit nilainya.

“Kami masih menunggu reaksi mereka sebelum mendedahkan maklumat kepada umum. Yang pasti, keterangan tersebut jelas menggemparkan dan akan membuktikan rasuah politik pimpinan Umno dan agen mereka,” ujarnya dalam satu kenyataan.

Tambahnya, maklumat tersebut akan didedahkan kepada umum dalam tempoh terdekat

KAH KAH KAH...

woit... KATAK DAPAT DUIT ?.... kah kah kah..

woit... BAGAIMANA DENGAN WIRA ISLAM.... kah kah kah...

woit....WIRA YANG BERJUANG KERANA TIPU CHOP MOHOR SPR...kah kah kah..

kah kah kah....WIRA ISLAM INI PATUT DI BOGEL CEPAT CEPAT...kah kah kah..

kah kah kah... KALAU TIDAK DIA JADI AYAH PIN.... kah kah kah

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

woit! mananya berita terkini dan ternow ni...
kata lebih dulu dari Mkini dan Minsider
siapakah minah cun ituuuu?

Tanpa Nama berkata...

Hang duduk kat Kota London tu siapa yang sponsor...tuhan melihat apa yang anda buat.

Tanpa Nama berkata...

bila dah bogel
baru nampak telo kecut atau tidak
tapi nampak gaya telo kecut
atau tak ada telo lagi

dia wira islam......?
kah kah kah kiokkkk

Tanpa Nama berkata...

sekor kotak lagi...
dalam kotak ada duit
duit apadaaa?
duit upah shitfool

dalam kotak pun ada senatok

Lang berkata...

lompat2 tak ada kena mengena ngan duit tau?... mn bukti ko sham... juta jutaan ringgit tu aku menang loteri kebajikan... geng2 aku pon dapat loteri tu....

Tanpa Nama berkata...

"WANG KONTRAK JUTAAN RINGGIT UNTUK WAKIL MELOMPAT"- harakah daily
"MANA DIA WIRA ISLAM - TAK BERDEMO"

Mengapa tak demo !?
Aiyoyo ........! Ini mangkuk nasi "halal" mereka lah...
Kah.....Kah.......Kah...
Mana berani sendiri pecahkan.

Bagi para "Katak-katak penyamun,pencuri,pelacur dan penghianat, maruah(dignity)mereka cuma dengan sukatan beribu-ribu kilo baru berapa 1 sen saja...
Kah.....kah.......kah

"One's dignity may be assaulted, vandalized and cruelly mocked, but cannot be taken away unless it is surrendered."
Quoted by
Michael J. Fox (1961 - ), in "Saving Milly" by Morton Kondrake

Tanpa Nama berkata...

Insyaallah

Projek dan duit habuan tersebut akan menjadi bara yang membakar sipenerima dan ahlul keluarganya sekali di alam akhirat.

Amin.

Tanpa Nama berkata...

Pasal rebut nama Allah, dia laju melalak

pasal judi, dia terkemut-kemut

nak tanya sikit
bila dia nak keluar kenyataan
dia takut siapa sebenarnya?
dia takut al-mongkoli ke?

tak munasabah betul.

Tanpa Nama berkata...

Anon 9.29

Sapa dok London?
Sapa sponsor?
macam ada bukti plak
ada bukti boleh dikongsi bersama
yang sponsor arak berbotol2 tu ke?
tuhan nampak apa dalam kepala anda!

Kih! Kih! Kih!

Tanpa Nama berkata...

Mana ada wira Islam, yang ada wira dunia ke-3. Kalu ada pun wira Islam dia tak tahu apa sebenarnya tuntutan Islam melainkan mempertahankan dan memantopkan Ketuanan Melayu! Wira Islam Malaysia berkaca mata etnik dan melihat dari perspektif perkauman yang orang Melayu itu saja adalah warga terpilih(dapat keistimewaan) dan dapat subsidi baja, masjid, jalan turap, kuota masuk universiti, kuota kerja dalam JPA kerana mereka warga'terpilih' dan ajaran agama akan menjurus ke arah memantopkan penggekalan keistimewaan itu, TOK gurunya datang ari UMNO dan PERKASA, masing-masing akan memantopkan wira Islam yang sealiran dengan ideologinya.