Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Mei 2010

SATU LAGI PROJEK TIPU MELAYU





BEBAN UNTUK WARGA YANG MISKIN




HISHAM : KABINET TAK BINCANG PEMOTONGAN SUBSIDI – malaysiakini

Mesyuarat Jemaah Menteri hari ini tidak membincangkan rancangan kerajaan untuk memotong subsidi, kata Hishammuddin Hussein.

Perkara itu tidak dibincangkan,” kata Hishammuddin ketika sidang media di Putrajaya, hari ini.

Bagaimanapun, menurut laporan Reuters lewat petang ini, yang memetik sumber, mesyuarat Jemaah Menteri hari ini ada membincangkan perkara berkenaan tetapi tidak memutuskan berhubung methodology ataupun menetapkan

KAH KAH KAH…

woitt…. INI MESTI NAK TIPU ORANG KAMPONG…. kah kah kah..

woit…. KALAU TAK BINCANG MANA REUTERS TAHU?..... kah kah kah…

woit… KALAU RUETERS TAK BETUL…. SAMAN LAAAA….. kah kah kah

woit… NAK LUPUS SUBSIDI… PASAL APA?..... kah kah kah..

woit… KENAPA SUKA BAGI ORANG KAMPONG SUSAH ?.... kah kah kah


nota:

bersedia untuk turun ke jalan raya
apabila bila subsidi di potong.
bersedia turun ke jalan raya
apabila harga barang naik
bersedia turun ke jalan raya
kalau tak ada apa apa nak buat kah kah kah

7 ulasan:

Johan 23.01.84 berkata...

tak bincang potong subsidi,habis tu bincang apa?pemotongan lidah?tak cukup kontot lg?

bincang pun tak guna sbb takde org faham apa si lidah kontot tu cakap pun

mat lidah kontot ni nak kena sambung lidah dulu baru dia boleh bincang..kahkahkah

jebatderhaka berkata...

KERAJAAN CAP AYAM

anti BODOH berkata...

kalau MELAYU merempat kat europe biasa, kalau kat spore pun tak heran, kalu MELAYU merempat kat msia ada logik. org umnongok memang pentingkan diri & keroni sendiri aja.

apa jadi anak bangsa merempit merempit merempit apa yang ada kat kepala otak umnongok %%%%%%%%%%%% rasuah $EXXXXXXXXXXX tipu tipu tipu yang kena tipu melayu kah kah kah .............

rtm klg

Tanpa Nama berkata...

Oit..hanya ahli2 parlimen bebal dari BN 137 + Bebas 7 sahaja sedang mengawal 30 juta rakyat Malaysia sekarang.

Katakan dari 30 juta tu, tinggal 10 juta sahaja lagi yang masih bebal bersama BN.

Apakah betapa bodohnya rakyat membenarkan 144 AHLI PARLIMEN yang bebal ini mengawal kebebasan kewangan 20 juta rakyat yang membangkang.

Perlembagaan boleh diubah jika 20 juta rakyat yang membangkang ini bangun. 14 ekor pawang dukun setiap negeri boleh direpublikkan jika tidak relevan lagi. Kalo nak tinggalkan rajagopal pun, biar ada sekor sudah la, macam jepun dan uk. tak perlu ada setiap negeri.

Tanpa Nama berkata...

Memanglah tak bincang sebab pemotongan tu akan berlaku jugak...yang depa bincangkan duit pemotongan tu nak bagi kroni sapa...itulah sebenarnya....kahkahkah

Lang berkata...

nak bincang apa... keputusannya dah ada... peruntukan subsidi tu akan di sub sub kan pada ular ular lidi... dorang pon nak jadi ular sawa atau naga jugak mcm senior2 yg lain...

Tanpa Nama berkata...

nama penuh hishammuddin, nama pendek hisham, nama manja isha.