Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 27 Mei 2010

NAK BODEK BIK MAMA -




BOBBY DI LONDON SEDANG MENUNGGU





BAWA PULANG SEGERA RAJA PETRA
- melayau

Pelbagai pihak hari ini terus mempersoalkan bagaimana pengendali portal berita antikerajaan, Malaysia Today, Raja Petra Kamaruddin dapat menjalani kehidupan mewah di Britain jika tidak ada individu yang menaja beliau.

Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Ismail Sabri Yaakob berkata, justeru adalah tidak salah sekiranya ramai yang melihat Raja Petra telah ditaja pihak tertentu bagi meneruskan misi memburuk-burukkan kerajaan Malaysia.

“Tidak mungkin dia boleh hidup dengan selesa di Britain, yang kita tahu kos hidup di sana sememangnya tinggi tanpa dibantu sesiapa ditambah pula dia adalah seorang yang muflis.

“Ini menimbulkan kehairanan dan kita mahu persoalkan siapakah yang terlibat dalam perkara ini,” katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.
Beliau diminta mengulas kemunculan semula Raja Petra Sabtu la

KAH KAH KAH..

woit… MALAON INI DENGAR NAK KENA TENDANG…kah kah kah..

kah kah kah… JALAN TERBAIK KUTUK RAJA PETRA… kah kah kah..

kah kah kah… INI KERANA NAK BODEK BIK MAMA… kah kah kah..

woit… MAI SINI AMBO NAK ROYAK…. kah kah kah..

kah kah kah… MUSTAHIL ( BM)… IMPOSSIBLE ( BI) … PAS POSSIBLE ( FRENCH ) …NIET ( RUSSIA)…kah kah kah..

woit… TAK FAHAM LAGI… PERGI CAK WOW LAAA… kah kah kah..

kah kah kah… PERGI PA CHU CHENG LAAA… kah kah kah..

kah kah kah… PAKISTAN KATA … CHUTIA… kah kah kah..

kah kah kah… TAMIL KATA … MAIREK… kah kah kah..

kah kah kah…. PUNJABI KATA… BENCHUUT… kah kah kah

kah kah kah… PERGI KUNYAOI LAAA…INI SPANISH… kah kah kah..

woit… ENCULEZ….CON !.... kah kah kah..

kah kah kah… TAK FAHAM…TUNGGU RAJA PETRA BUAT LAPORAN POLIS DI LAPANGAN TERBANG HEATHROW…. kah kah kah…

kah kah kah…. ABIS SEMUA KANTOI…. kah kah kah

nota:

polis united kingdom ada laporan polis
akan buat siasatan bukan macam sini
pilih pilih ... kah kah kah...


8 ulasan:

reverie berkata...

Lari topik sikit.

Kos hidup malaysia compare dengan nilai gaji umum lagi tinggi banding dengan UK. MT apa bercakap macam ni.

Gaji Malaysia Rm1800 boleh hidup selesa ke kawasan bandar?
Sini student dapat 600 pound sebulan pun dah boleh hidup selesa di kawasan bandar pasal barang-barang nak guna harian, telur susu gula garam ayam sebagainya murah rata-rata 1 pound je satu item.

Tanpa Nama berkata...

TT,
Kalau ekonomi dah teruk, macam mana aku nak bukak kilang coli pakai buang cap cicap bik mama?

Tanpa Nama berkata...

dafi baekkkkkkkkkkk punyaaaaa,wawawawawa

Lang berkata...

kahkahkah... kaji jgn tak kaji... rpk tu omak ee orang irish... dia kat sana mcm balik kampong je.. cakap omputih bukan ketar2 mcm sabre tu...

apa nak eran kalau dia mewah pon... kalau tt kat sana idup mewah baru la boleh syak orang taja... ada butul ka tt?

neon burning berkata...

kamaruzaman yaakob mesti bengang kalau tau raja petra hidup senang lenang di UK..

Tanpa Nama berkata...

RPK dapat hidup mewah di London? Impossible, for RPK who's not a PKR who didn't contest for any PRK. Ini mesti duit commission kapal selam jugak ... Double agent, eh?

Arr berkata...

Haaa...kalau mcm tu mari kita ramai-ramai duduk UK. Duduk kat sini pun asyik kene bodoh dek gerombolan je..

Tanpa Nama berkata...

Bila musang nak tangkap
itu hari bukan main
ceh!