Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 22 Mei 2010

SEMUA NAK JADI PAKAR KIMIA




ADA GAMBAR APA DISINI?




PM TO VISIT SINGAPORE TODAY
- msinsider

Najib Razak will be on a three-day working visit to Singapore starting today, to attend a retreat with Singapore’s Prime Minister Lee Hsien Loong.

Both leaders are expected to discuss bilateral and regional issues, said a Foreign Ministery here today.

It said the visit will also provide an opportunity for the two leaders to cement their personal ties, besides reaffirming and enhancing the good and close relations that both countries have been enjoying.

JENG JENG JENG

kah kah kah… NAK TENGOK GAMBAR… ATAU NAK AMBIL NEGATIF….kah kah kah..



PIPET DAN BURET IMPOT AMAT DIMINATI OLEH AHLI KIMIA APNO




SPRM AMBIL KETERANGAN BALA DI LONDON - melayau

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengalu-alukan kesediaan pegawai penyiasat persendirian P. Balasubramaniam memberi keterangan berhubung isu pertukaran akuan bersumpahnya.

Menurut satu kenyataan dikeluarkan oleh Bahagian Komunikasi Korporat SPRM, pihaknya akan merakamkan percakapan Balasubramaniam yang pernah mencetuskan kontroversi dua tahun lalu itu di London.

Katanya, percakapan beliau akan diambil pada Julai ini.

"Sehubungan itu, kita akan menghubungi peguam beliau untuk perbincangan lanjut," kata kenyataan tersebut yang dikeluarkan di sini hari ini.

KAH KAH KAH…

woit… INI BETUL KE?.... kah kah kah..

kah kah kah… ATAU HANYA NAK TENTERAM KAN HATI SATU MALAYSIA… kah kah kah..

woit… BALA KATA DALAM AKUAN BERSUMPAH … MAT MONGOL BOW ALTANTUIYA DULU… kah kah kah..

kah kah kah…. BOW PUNYA BOW…. PASS PADA MACAI… kah kah kah..

woit… MAT MONGOL JUMPA MINAH MONGOL DI SINGAPURA… MASA PAMIRAN INTAN BERLIAN…. kah kah kah..

woit... INI BUKAN FITNAH... INI DARI SURAT AKUAN BERSUMPAH BALA...kah kah kah..

kah kah kah...SILA CARI DAN BACA....kah kah kah

woit… INGAT SB SINGAPURA…. TAK ADA BUKTI…. kah kah kah..

woit… HABIS NEGARA KENA POW… DULU TENGKU AHMAD RITHAUDDIN KENA POW..…kah kah kah..

woit… SEMUA KERANA BUREET…kah kah kah..

kah kah kah… SEMUA NAK JADI PAKAR KIMIA… SUKA BUREET NAK CHAT ATAS BAWAH…. kah kah kah




17 ulasan:

HMS ABU BAKAR berkata...

tulisan hisam terbaik.

faizal berkata...

kah..kah..kah

abis semua kena tipu ngan bala..

kah..kah..

si bala pun ada orang nak percaya..

kah.kah..kah..

sekejap kata lain..lepas tu kata lain pulak..kah..kah

begitu mudah bala memperbodohkan rakyat malaysia..

kah..kah..kah..

zulkifli berkata...

Tukartiub

Apa cerita di sebalik Tengku Ahmad Rithaudeen kena pau?

Tanpa Nama berkata...

SPeRM nak jumpa Bala toksah harap la....
Orang kalau boleh tak nak bala ini dia orang nak cari bala ada akai ka SPeRM..!

PKR Peark nak buat kenduri kesyukuran dan doa selamat serta tolak bala sebab ramai ahlinya yang berjiwa APNO telah keluar parti.

Haris Fazilah berkata...

kita tengok siapa yang kena...

Tanpa Nama berkata...

Buang duit bayar sprm melancong ke london nak buat hapa?

al-mongkoli dan suaminya bukan nak pegi mahkamah pun

lancau lah faizal

peningPILkuda berkata...

Kah kah kah!
"ini semua tipu malayu, cerita lawak, siapa yg nak kena dakwa,tiada org akan didakwa, nak perhabis duit negara".

Tanpa Nama berkata...

bangsat lu faizal, lu manyak cilaka punya kannine..

anti umco berkata...

keling lidah bercabang mcm ular

Lang berkata...

kalau tak ada tawar menawar, kalau takda ugut mengugut dah tentu benda ni selesai lama... ramai orang takut kerana benar... dan banyak perkara benar buat orang tak berani.

Tanpa Nama berkata...

itu faizal bangsat dan lancau.... itu strawbwri cheek lagi bangsat lagi lancau. dia kata hasil bedah siasat kekalahan skuad piala tomahawk bukan kerana kehadiran bik mama di kejohanan tersebut tetapi kerana kekurangan latihan dan pendedahan kepada pemain di venue pertandingann sebenar disamping masa latihan yang terlalu singkat...... butoh lu la strawberi... tu tak ada lain la nak panjangkan masa latihan pemain yang akan tentunya mengabiskan duit rakyat malisie. tak yah main badminton tak leh ke??? kalau main menang pon yang dapat duit dan cium kopek bikmama cuma pemain dan jurulatih je. rakyat dapat apa??? setan punya kementerian.... banyak lagi rakyat yang perlukan perhatian dan bantuan. kalau nak main dan bertanding suruh mereka keluar duit sendiri... kalau menang makanla hadiah tu sendiri,kalau telungkop pon tak sapa nak marah, itu modal dan usaha lu sendiri!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

refer
"Melayu Umno cuma pandai anti sini anti sana"
http://margeemar.blogspot.com/

Interesting !!!!!!!!!
Kah............Kah....kah......

Memang !
Betul !
Cekap !
Pandai !
Tepat !

Melayu tak akan hilang di Pulau Pinang atau bumi ini......

Hanya UMNO-Melayu, bukan saja hilang di Pulau Pinang,tapi akan hilang di bumi ini......!

Ini kerana "TONGKAT" punya pasal.
See it !!!!

Kah.............kah............kah.......

"Only the relevant survive"
Universal Law

Tanpa Nama berkata...

nak jual apa pulak gi singepor tu
nak jual ky jelly ker?

Non-Excremental Individual berkata...

Ghazali Shafie dulu pun kena pau dgn Singapura.SB singapura dpt gambar dia entot2 kat hotel kat singapura

Non-Excremental Individual berkata...

lancau laa sandiwara ni

http://3.bp.blogspot.com/_6Q0dJUaCE-E/Sb2CkP9n9eI/AAAAAAAABlc/3YTBxelr6NE/s1600-h/gorilla+finger.jpg

imas berkata...

zulkifli 11.55;

Hal ini kena refer kpd MSO. Minta dia sssudahkan n3 yg sekerat jln tu. Ke tak jadi nak sssudah dah???

gagak berkata...

anak razak nak beli kabenat baru pun kena mintak nasihat kat orang seberang kah ... kah ... kah ... bodoh macam gang songkok tinggi ni misti kes kena pau punya kah ... kah ... kah tak caya tanya anak kutty yang suka makan najis babi kah kah kah

rtm klg