Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Sabtu, 12 Jun 2010

INI DIA BUKTI NYA WUJUD ZIONIS TEMPATAN



PERKASA KAN YANG TERTINDAS



JANGAN BENARKAN MEREKA BERLABUH -melayau

Kapal kargo Israel tidak seharusnya dibenarkan berlabuh di mana-mana pelabuhan di negara ini walaupun untuk tujuan perdagangan kerana ia bertentangan dengan dasar kerajaan yang tidak mengiktiraf kewujudan negara rejim Zionis itu.

Pengerusi Aman Malaysia, Ahmad Zaki Zahid berkata, beliau berasa pelik kerana Malaysia mengambil langkah bertentangan dengan dasar itu apabila membabitkan hal perdagangan.

Tegasnya, demi untuk mempertahankan dasar berkenaan, kerajaan harus mengkaji semula kebenaran itu.

"Saya sebagai rakyat biasa berasa janggal dengan keadaan ini kerana kita tidak menjalin sebarang hubungan diplomatik dengan negara Yahudi itu.

"Jadi, kenapa dibenarkan kapal-kapal mereka memasuki negara kita walaupun hanya untuk menghantar buah epal dan oren," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini semalam.

Beliau mengulas kenyataan Menteri Pengangkutan, Kong Cho Ha yang mengesahkan kapal-kapal kargo Israel dibenarkan memasuki negara ini untuk tujuan perdagangan.

Menurut laporan, Gold Star Line Ltd. yang merupakan anak syarikat Zim Israel Navigation Company telah menyenaraikan beberapa pelabuhan di negara ini termasuk Pelabuhan Barat di Klang, Terminal Utara, Pulau Pinang dan Pasir Gudang, Johor sebagai pelabuhan untuk memasuki Malaysia bagi tujuan perdagangan.

nota:
inilah buktinya bahawa zionisma bukan hanya
di palestine. zionisma tidak mungkin bernafas dan bergerak
tanpa jaringan sokongan.

kemasukan apco ke negara ini adalah untuk memasang
jaringan zionis.

kemasukan ejen perisik israel ke unit komputer pdrm
ialah untuk memasang chip untuk memastikan semua
maklumat dalaman negara kita saampai ke tel aviv.

kita tidak perlu naik perahu
kita tak perlu naik sampan
kitatak perlu naik kapal
untuk melawan zionisma
zionisma ada di hadapan mata kita
buka dan baca !

nota:
jangan cakap kosong
jangan tipu mak cik dan pak cik di felda
jangan tipu tok siak di kampong
jangan hu ha hu ha bontot di sondol kerbau
lakukan apa yang dikata
jangan takutkan israel macam takutkan bini
kalau takutkan bini minta tolong satu malaysia kah kah kah

22 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

MACAM SIAL..
MACAM PUKIMAK..
PEGI MAMPOS LAH BINATANG BINATANG LIDAH BERCABANG NI..

Tanpa Nama berkata...

tapi Aman pei tolong kat Palestine moodabbas tu boleh caya ke???. patutnya pei lah tolong Hamas.. main wayang kot.

Puan Ainon Mohd. berkata...

UMNO berkawan dengan Yahudi, malah menggunakan perkhidmatan Yahudi. Itu sebab kita mesti tolak UMNO.

Tanpa Nama berkata...

//UMNO berkawan dengan Yahudi, malah menggunakan perkhidmatan Yahudi. Itu sebab kita mesti tolak UMNO.//
how nak tolak?..pilihanraya?forget it lah sayang!!kalau nak turun jalanraya..turun now!..create a shit storm now n let the storm spread nationwide..

Tanpa Nama berkata...

Alaa..isreal lemah laa..depa punya taktik maha failurelah dan sudah ketinggalan zaman..depa pikiaq by using cyberwarfare and american dungu bahlol soldiers as thier shield,and aeriel bombardment,they can win..hah!! hizbolah,the 4GW, terajang mereka to the max 3 to 4 times ..i m lil bit puzzled @ tt..still talking bout paletinian freedom fighters of the 70's..never talk about hizbolah,turkey..why?

Tanpa Nama berkata...

Membenarkan apco dan berdagang epal/limau dgn Israel:

Kenapa pemimpin kita masih bodoh?
kenapa pemimpin kita tidak pernah mahu mengakui kesilapan mereka?
kenapa peimpin kita tak boleh ditegur?
adakah kerana mereka itu jin?
atau mereka bapak jin?

Hari ini mereka hantar epal dan limau di pelabuhan kita

esok mereka hantar bedil dan bom pada anak cucu kita
esok mereka akan datang menyembelih cucu cicit kita

Tanpa Nama berkata...

Puan Ainon.

kita bukan kena tolak umno
kita kena terajang umno

melalui doa
dan solat hajat kepada-Nya

Insyaallah

Tanpa Nama berkata...

Puan Ainon, sabar ajerlah. Anda adalah pejuang wanita yang lemah lembut. Berjuanglah sekadar kemampuan tenaga wanita anda. Jangan dipaksa2. Jika tidak berjaya menumbangkan UMNO, join mereka macam senatak2 yang ada.

Untuk menolak dan menumbangkan UMNO, kelembutan sebegini mengambil sesingkat masa 8 juta tahun cahaya.

Kami tak mampu menunggu hatta sesaat sekalipun untuk UMNOBN terus memerintah. Turun ke jalan raya, for every now and then till UMNO tumbang.

Tanpa Nama berkata...

you kenal felda, you kenal iffco iaitu anak syarikat felda yang keluarkan minyak masak jenama saji..

kalau nak tahu, dia orang export minyak masak oversea pakai kontena milik Zim

you tahu zim? itu puki mak yahudi

Tanpa Nama berkata...

Sumber malaysiakini:

Dalam mematuhi arahan Bursa, syarikat itu mengulangi kembali bahagian-bahagian tertentu dalam pengumuman 12 Mei lalu yang menyatakan bahawa menteri kewangan telah memberi kelulusan untuk menerbitkan semula kepada Ascot lesen untuk menjalankan operasi pertaruhan sukan mengikut terma dan syarat-syarat tertentu.

Menurutnya, dalam perenggan 8 yang menyenaraikan Kelulusan Diperlukan, perenggan kecil (d) menyatakan, "Menteri kewangan untuk menerbit semula lesan pertaruhan sukan dan perubahan pemegang saham dan pengarah di Ascot, jika perlu."

Dengan demikian, katanya terbukti daripada kenyataan di atas bahawa Ascot telah mendapat kelulusan daripada menteri kewangan untuk menjalankan operasi pertaruhan sukan dan bahawa lesen rasmi yang pertama kali diberikan pada 1987 adalah menunggu untuk diterbitkan semula.

Sebanyak 70 peratus saham Ascot Sukan diilik oleh pengerusi Berjaya Corp Tan Sri Vincent Tan

MeriamBuluh berkata...

Kita cakap..kita tulis blok pun tak guna..puak2 AMNO kepala lembu nie kena jatuhkan saja baru mereka akan dapat cerita yang sebenar..
berapa banyak barang elektronik keluaran Israel yang dah diguna di Malaysia..semuanya masuk melalui Singapore...

chegarMD berkata...

Kalau bos perkosa ibrahim ali di namakan salentia oleh pak MSO maka
gelaran ini juga buleh di anugrah
kpd kerajaan UBN .umno anak didik penjajah british yg menghadiah kan pelestine kpd zionis israel maka umno adalah spupu kpd regim zionis.BRITISH DAN umno lah yg memenjara tokoh2 kemerdekaan sejati
tanah melayu, beribu2 mangsa di penjarakan waktu darurat(Yg sebenar bukan darurat tapi mereka namakan darurat utk menangkap pejuang2 sejati dan tulin seperti
DR burhanuddin al hilmi dll tokoh
sila rujuk sejarah yg benar.

Tanpa Nama berkata...

Buat la solat hajat ramai-ramai supaya UMNO itu jahanam.

Tapi setakat yang aku tengok sampai skrg Allah tak makbulkan doa puak korang sebab apa?

Sebab cakap berbelit mengalahkan keling, kejap haram, kejap halal. Asal ada isu korang spin habisan.

Nak sokong parti yang perjuangan individu atau parti yang perjuangkan bangsa?

Anyway suruh PAS tukar nama dari Parti Islam Semalaysia kepada parti campor aduk semalaysia. Sermua bangsa dah ada kat dalam PAS sekarang jadi tak sesuai guna perkataan Islam lagi.

Kehkehkehkeh.

abu simbel berkata...

EPAL yang paing baik dalam dunia datangnya dari Israel...

eito berkata...

kenapa diberi? apa pula alasan kali ini?
semua pun dah tahu perangai yahudi laknatullah ni..
hari ni berlabuh di pelabuhan kiya, esok depa kata ni pelabuhan depa, lusa depa kata pelabuhan dalam negeri depa..apa macam?

Tanpa Nama berkata...

by all means doa..but do u all seriusly think that by praying,n then duduk diam2 doing nothing,will bring results ke?

Tanpa Nama berkata...

zionis tempatan lagi parah
rakyat sendiri pun dia tibai

Tanpa Nama berkata...

Celaka...punya manusia. Rakyat dilarang ke Israil....tapi Israil boleh datang dan berniaga dgn BN/UMAPNOCO ni. 1Malaysia Rakyat dibodohkan.

Tanpa Nama berkata...

http://www.timesonline.co.uk/tol/news/world/middle_east/article7148555.ece

Perpaduan ummah?

Tanpa Nama berkata...

http://xymphora.blogspot.com/2010/06/odd.html

from an astute observer...(for the previous comment)

..."Whenever Israel feels insecure, it has its agents at the London Times issue a phony story concerning the Saudis allowing Israeli overflights on the way to bomb Iran. I don't doubt some of the crypto-Jews who run Saudi Arabia would like to help the Jews. But if you look at a map, an overflight of Saudi Arabia on the way to Iran makes no sense. Since Israel burned its bridges with Turkey, the only possible attack route now is from Georgia, and even that is probably logistically impossible.

Actually, the more the Jews talk about attacking Iran, the less likely the attack. They are just posturing - lying to themselves, as always. "

Lang berkata...

1. kalau kapal tu ditahan dan anak kapal diculik, kapal dirampas dan ditunda ke pelabuhan klang... apakah tindakan israel? paling tidak israel kecil? atau anak israel? itu pon kalau je... kite udah pasti takkan buat...

2. adakah keterlaluan kalau aku kata gerakan hantar bantuan ke gaza lebih kepada gimik... bukan pada semua yg pergi... ada juga yg pegi tu betul2 nak gi berjuang antar bekalan... tp ada sebahgian yg hanya nak show off hasrat kerejaan jek.. first vessel been brutaly attack but not as the second vessel (correct me if i'm wrong)

Tanpa Nama berkata...

bagi umngok/beend jika si keparat membawa emas di depan mata semuanya akan OK bagi mereka.. jadi apa lagi jom la pakat ramai2 turun ke jalan raya demo ramai2.. tunjukkan yang rakyat dah muak dan jijik dengan permainan mereka..

dan semua rakyat wajib rakam semua aktiviti berdemo gunakan nset,camera dan video cam.. lepas tue sebarkan di youtube,metacafe,blog dan semua laman social yang ada..