Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 20 Jun 2010

LAGI AMARAN 48 JAM




MAHAFIRAUN SELAMAT 48 JAM LAGI



KHAIRY CABAR ANWAR DEDAH BUKTI RM2 JUTA DALAM TEMPOH 48 JAM – minsider

Khairy Jamaluddin mencabar penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR)i Anwar Ibrahim mendedahkan bukti dalam tempoh 48 jam berhubung dakwaan bahawa anggota Parlimen Bebas diberi imbuhan RM2 juta untuk meninggalkan parti itu.

Beliau berkata sekiranya Anwar gagal mengemukakan bukti berhubung dakwaannya itu sehingga Isnin ini, maka anggota Parlimen Permatang Pauh itu boleh dianggap telah melakukan satu pembohongan besar kepada rakyat.


KAH KAH KAH…

woit … BILA PULAK MALAON INI JADI AHLI PEKASA… kah kah kah…

kah kah kah... SUDAH SATU TIM DENGAN IBRAHIM ALI... kah kah kah..

kah kah kah… SEKARANG NAK KOBOI PULAK….BAGI AMARAN… kah kah kah..

woit… SELALU MALAON INI BERDOA SIANG MALAM BIAR MADEY MATI…. kah kah kah…

kah kah kah… KALAU MADEY MATI BARU BOLEH JADI MENTERI…. kah kah ka..

woit… NAMPAKNYA DALAM MASA 48 JAM INI … MADEY JAMIN TAK MATI... kah jah kah…

kah kah kah….KERANA MALAON INI SEDANG BUAT KERJA LAIN…kah kah kah..

nota:
apabila mahafiraun mati
malaon inilah yang paling kuat meraong
tak percaya tunggu dan lihat
melaon ini meraong kerana gembira
peluang nak jadi menteri terbuka kah kah kah

12 ulasan:

sani berkata...

haha..
bila bace dipaper ade amaran 48jam, 24 jam,wajib bukak blog TT untuk bace ulasan..
hehe...

pak leman berkata...

anwar sudah kena warning sama Kj...
Jgn main2 sama bakal Pm ni...Kj banyak tenaga nak belasah anwar...lebih baik anwar minta ampon sama pak lah cepat..!

Khun Pana aka johanssm berkata...

"I may not be the world's first Malay space tourist or appointed chairman of a huge conglomerate. But I am a small business owner who can stand as tall as my fellow Singaporeans trying to make a mark on the global economy. I am glad I was taught how to fish, and not spoon-fed all the time.

Mohd Aminudin-Singapore

Hahaha...melayu dari singapore pon tiu tun mamak.

yb berkata...

48 bulan dulu, malaon kecil telah berjanji untuk bantu surau.

48 bulan berlalu, janji belum tepati walaupun akaun sudah diberi.

yb

Tanpa Nama berkata...

Dedah pasal VK Lingam..
Apa tindakan?
Dedah pasal scorpene...
Apa tindakan?
Dedah pasal PKFZ...
Apa tindakan?
Dedah pasal eurocopter...
Apa tindakan?
Dedah pasal PERWAJA..
Apa tindakan?
You help me,I help you..
Kahkahkahkah....

Tanpa Nama berkata...

KJ berkata sekiranya Anwar gagal mengemukakan bukti berhubung dakwaannya itu sehingga Isnin ini, maka anggota Parlimen Permatang Pauh itu boleh dianggap telah melakukan satu pembohongan besar kepada rakyat.

jam 12.00 tengahari ahad. tinggal 24 jam lagi Anwar Ibrahim akan 'boleh dianggap telah melakukan satu pembohongan besar kepada rakyat'
...Kah...Kah...Kah...
maka berjasa besarlah KJ dengan amaran ciputnya itu... bolehlah diangkat menyertai kabinet 1Malaysia...hello PM tolonglah...

vicmoro kombet.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah dedah le! Buang masa, tenaga dan wang ringgit. Biarlah Allah swt yang dedahkan semua tu di akhirat kelak. Lagipun puak-puak ni bukannya yakin pun dengan Hari Kiamat. Masa tu biarlah puak-puak ni jawab sama ada benda tu benar ke palsu. Tapi sayang, masa tu mulut dah dikunci oleh Allah swt, yang berkata hanyalah kaki dan tangan mereka. TUNGGUUU...

MeriamBuluh berkata...

Amaran nak tunjuk kata hero Melayu...bila dah didedahkan tukar cerita lain pulak...langsung tak ada liputan dalam media Pro Kerajaan...

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 12:14

Betul jugak kata ngko. Cuma kita rakyat biasa ni, kat tempat timbang besok, utk sampai turn kita nak dihisab, kena tunggu lama la jawabnya.
Sementara perabihkan kiraan hisab puak2 pemimpin ni, tercongokla kita ya. Diorang tu compom le hisab ambil masa lamaaaa dan banyaakkkkkkk benda nak dikira. Anak isteri cucu cicit diorg lagi. Alamat,berakarla punggung kita. Mahkamah sana takde aircond punya,merasalah sorang sikit...
Aihhh..puak2 atasan... kat dunia ni pun korang buat hal..kat sana esok pun menyusahkan orang ramai.

Lang berkata...

ni nak seimbangkan peranan perkosa... wira perkosa tu kan ckp byk... dia pon mesti dlm gerombolan pemuda jugek... takut nnt musim pemilihan wira perkosa cabar lak sbb dah mula fofuler...

Lang berkata...

ni nak seimbangkan peranan perkosa... wira perkosa tu kan ckp byk... dia pon mesti dlm gerombolan pemuda jugek... takut nnt musim pemilihan wira perkosa cabar lak sbb dah mula fofuler...

Tanpa Nama berkata...

apa la punya MP kes korek!korek!korek! tu apa cerita dah di C4kan ke....