Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 3 Jun 2010

MACAM MANA ABANG IPAR SENDIRI TAK KENAL




RAWANA LARIKAN SITA KE SUNGAI GOLOK





FAEZ : SAYA TIDAK LARIKAN ADIK PEREMPUAN SAIFUL
-malaysiakini

Seorang lelaki berusia 27 tahun hari ini menafikan pengakuan yang dibuat oleh Mohd Saiful Bukhari Azlan di mahkamah minggu lalu yang kononnya, dia melarikan diri dengan adik perempuan Saiful.

Dalam perbicaraan liwat II Isnin lalu, Saiful ditanya mengenai keluarganya dan berkata ibubapanya telah bercerai ketika beliau berumur tujuh tahun dan beliau tinggal dengan bapanya dan adiknya, Saidati.

Menjawab soalan peguam Karpal Singh mengenai sama ada adiknya telah berkahwin, Saiful berkata pada tahun lalu adiknya telah dibawa lari ke Thailand dan beliau tidak pasti sama ada adiknya telah berkahwin atau tidak.

Dalam sidang media ini, Faez yang ditemani oleh peguam N Surendran berkata beliau berjumpa dengan Saiful sebanyak dua kali selepas berkahwin dengan Saidati.

Justeru, katanya, Saiful sepatutnya tahu kedua-dua mereka telah berkahwin.

Menurut Faez, dia ingin membersihkan nama dan maruahnya dan mengulangi bahawa perkahwinan itu adalah sah.

“Pengakuan Saiful di mahkamah telah memalukan saya,” kata Faez.

KAH KAH KAH…
.

woit… APA PUNYA KELUARGA INI…. kah kah kah…

kah kah kah… ABANG SUDAH TUTUP JUBUR….kah kah kah…

kah kah kah…. ADIK BAWA LARI JUBUR….kah kah kah…

woot… DUA KALI MAMAT INI DATANG…. kah kah kah..

kah kah kah… TAK KAN TAK TAHU DIA SUTUT SIAPA…. kah kah kah…

woit… CAKAP CEREDIK SANGAT…. kah kah kah…

kah kah kah…. DULU DENGAR SEKALI NUMBER PONE KPN SUDAH INGAT…kah kah kah…

woit…. KALI INI ADIK IPAR DATANG DUA KALI TAK INGAT….kah kah kah….

kah kkah kah…. BILA KENA SUTUT… INGAT PULAK…..kah kah kah…

10 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

bro tt,
adakah sayfool ni:
a.pesakit kks? (tu pasal dia pegi jumpa senatak mintak tips pasal penyakit mereka hidapi sama)

b.berpenyakit mudah lupa? (cuba usulperiksa dia ada tak jumpa mamak benda-huru-hara mintak tips macammana dgn airmuka penuh selamba nak cakap 'saya tak ingat' bila kena soaljawab

c.pesakit lobang bontot? (akibat dicocok botol plastik kitarsemula oleh pegawai polis-cum-aktor termasyhur bergelar rod-want dalam bilik hotel sebelum laporan polis dibuat)

d.pesakit mental? (sebab burit2, eh, butir2 cakap dia asyik merapu tak masuk akal waras je - nak kata nyanyuk, muda lagi bukan macam mamak benda-huru-hara!)

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Lang berkata...

apa mau jadi...
nikah sah? memang sah selagi mengikut hukum syarak...
lari ke siam? memang sah lari, kalau nikah disini payah nikah siam saja la.. ape yang faez nak gempaq shitfool.. apa malu pulak... menikah bukan kerja memalukan... tuduh orang lagi memalukan... jibun kejap ngaku jumpa sekejap lagi ngaku tak kenal... dia tak malu pon...

relex arr bro... nikah je... nanti mokcik pet-pet marah baru kau tau takut... jgn paksa shitfool report ke mokcik pet-pet...

average joe berkata...

plot drama melayu siri 2 ni sama lebihkurang je dengan siri 1.

siri 1 ada felakon feremfuan yg berselisih dgn abang kandung serta isteri abangnya malah tidak diakui anak oleh bafa sendiri, tapi sama team dengan sorang lagi brother dia (abang? adik? gay?)

siri 2 ada felakon (lelaki? gay?) yg sama team dgn bafa dia, tapi seolah2 berselisih dgn adik feremfuan sendiri serta suami adiknya

ish pusing2 plot yg sama je...

-average joe-
klakka-la.blogspot
klickdefella(klakka-la)

Tanpa Nama berkata...

Pada hakikatnya orang yang berdusta memang kenyataan nya tidak tentu.Sinfool memang berdusta dan 99% perkataan yang keluar dari mulutnya tidak dapat dipercayai.
Kesian Sinfool kerana dia seorang yang "innocent" tetapi telah diperguna-alatkan oleh Najib & Rosmah melalui Mumtaz dan pehak polis. Kesian Sinfool.

Dubur tidak cuci dua hari! Mengikut ajaran Islam apabila seseorang insan muslim buang air besar atau air kecil insan itu mesti membersihkan dengan mencuci alat yang digunakan buang air. Misalnya bila buang air besar dia mesti cuci dengan air duburnya..bila kena liwatpun mesti cuci..bila buang air kecil mesti cuci pengintotnya..he he he kesian Sinfool. Dulu ingat nomor talipon Ketua Polis Negara yang beliau jarang nampak..sekarang adeknya yang kena entot oleh Faez tak ingat pula. Kesian.

I Am Rebel berkata...

apa kena mengena soalan adik saiful kena bawak lari dengan perbicaraan anwar ibrahim?


bangang pnya karpal singh.

kau pun sama bangang tukar tiub.

kecik kecik tak nak mampos, dah besar menyusahkan orang.

kingkonglee69 berkata...

hai hicyam,
RAWANA melarikan Sita ke sungei Golok?
Wow jelitanya Sita Dewi meh,.. dengan baju berbaluci tujuh warna, tujuh cahaya, tujuh bayang, tujuh langkah maju /mundur terkasima dengan gah Seri Rama..
Itu Rawana, Bota Maharaja Rawana berkepala dua puluh & bertangan dua belas. Rawana bukan rajagopal yang daulatnya diberi,..Rawana jahatkejam, akhirnya ajal diregut oleh Seri Rama laksamana pendita Seri Maharaja Dewa.
Jangan resah hicyam, Sita Dewi tentunya selamat disisi Seri Rama dengan hulubalang pengawalnya 33 orang - antaranya Maharaja Kera Saburanung, Sagariwa, Maharaja Tilam Pujangga, Pelela Anggada, Lela Bat dan lain2. Seri Rama yang perkasa kerana punya keris Gelita Jati dan panahnya Gading Wak Sadka Roka.
Lahanat lu Rawana, angkara murka dengan Sita dan warga maya, klau lu masih hidup, gua sebat lu dengan hujung lidi, pukul dengan pelepah kelapa, tepuk dengan hujung jari, gua tampar muka lu dengan tapak kaki dan bakar punggung lu dengan bara api.

Ayuh hicyam, lu cari itu Bota Maharaja Rawana yang lahanat dengan 'suaminya' Puteri Mata Api yang amat suka bermain dengan emas dan perak. Kuncu2 cibainya seperti mah Babu Kenung,Nerajit, Kapan Putih, Gangga Masur & Nerajit.

Klau lu tak berdaya hicyam, mohon bantu dengan Pak Dogol yang pernah berkerja di istana Rawana dan akhirnya berkhidmat dengan Seri Rama. Jangan kau pandang mudah dengan Pak Dogol hicyam, Pak Dogol sebenarnya Dewa Sang Yang Tunggal yang bertakhta di kayangan yang turun ke bumi menyamar dirinya sebagai orang tua yang buruk & hodoh lalu menyaksikan kejahatan yang dilakukan oleh penguasa.

hai hicyam, sungei Golok, tanah Golok, tebing/aurnya,seluruh Golok - kita punya hak kita hicyam sebelum 1909. Entah cibai lahanat mana yang menyerahkan pada Sang Rawana.
"Sungei Golok - kubenamkan dadaku didasarmu, kaki kananku di muara, kaki kiriku di hulu - tapi hatiku entah ke mana, kerana pusaka jadi milik orang...

Tanpa Nama berkata...

apa punya baghal abang ipar la...
itu pon ada lagi org nak percaya kisah mcm nie..adui laa

Tanpa Nama berkata...

Nak buat konspirasi fitnah ni kena pakai orang2 yg IQ nya rendah. Macam Azizan Abu Bakar yg jadi drebar Wan Azizah dlm sodomy 1.

Bila kena sergah dlm court terus kata dia tak kena liwat. kah kah kah

Kali nih Mat Mongol guna Saifool yg lagi bodoh dan dungu.

Cubalah pikirkan halus2 -
* Masuk Uniten lepas 2 semester dah kena tendang keluar
* CGPA takat2 1.50 pun ada cita2 nak apply jadi pilot

tu belum masuk cerita tak berak 2 hari dan tak sembahyang kerana dharurat.

Macam nih punya sandiwara pon ada orang melayu yg percaya. Tapi apa nak buat Saifool tu melambangkan cara pemikiran orang Melayu...bila dapat duit...segala cerita bodoh luar dan dalam jubor pun dia sanggup telan....kah kah kah

KESIAN ORANG MELAYU...tak abis2 kena tipu dari Sultan hingga ke mak cik Felda...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

ada skit masalah MENTAL selalunya orang2 mcm ni. what kind of people? upbringing- zero. masa sekolah tak belajar pandai2,lagi senang salahkan perceraian mak bapa.

ikut angin, ikut cakap orang, takdak otak,takdak akal..tak ada pendirian..

Tanpa Nama berkata...

Dari keluarga yang kucar-kacir, lahirlah minda yang kucar-kacir atau rosak minda. Golongan rosak minda mudah dipergunakan walau dengan hanya sedikit keuntungan.

Sila ambil perhatian. Jaga keluarga kita dengan baik demi maruah keturunan kita.