Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Julai 2010

PEJUANG JIHAD




ZULKIFLI NORDIN DAKWA DISURUH BERBOHONG UNTUK TUMBANGKAN BN
- mStar

Anggota Parlimen Bebas Zulkifli Noordin mendakwa bahawa beliau disuruh melakukan bermacam pembohongan semasa menyertai pembangkang dalam strategi mereka untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN).

"Saya terpaksa akui sememangnya itu strategi, dan saya sendiri pernah terlibat," kata anggota Parlimen Kulim-Bandar Baharu itu ketika membahaskan Rang Undang-Undang Mahkamah Rendah (Pindaan) 2010 di Dewan Rakyat.

"Memang mana-mana pembangkang pun tugasnya nak jatuhkan kerajaan, nak ambil alih kerajaan. Cara itu yang tak kena, yang kita persoal ialah etika. Takkan sampai kita hancurkan nama orang, rosakkan peribadi orang.

KAH KAH KAH…

Woit… MAT BISUL INI DAK OKAY?.... kah kah kah..

Kah kah kah… SEMALAM MAT BISUL INI KATA DIA AHLI PAS… kah kah kah..

Nota:
sila Tanya mat bisul ini betul atau tidak
dia telah buat cap mohor spr untuk back dated
laporan keewangan dulu. Tanya kalau mat bisul
ini cakap tak betul… mat bisul ini bohong.

mat bisul ini telah beritahu tentang trik buat cap
mohor ini pada seorang kartunis terkenal...
kartunis ini telah memberi tahu orang pkr.

mat bisul ini tertangkap maka terus meyembah
dan terus berbohong kah kah kah



nota:
malaon ini pejuang islam
kalau pejuang islam kenapa bodoh
suruh menipu suruh membohong ikut saja


nampak sangat bodoh dan bangang nya pejuang islam ini kah kah kah

28 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ZUl, you ni bahalol, bangan, kelabu asap, benggong berlagak macam orang ada kredibiliti, diperguna sepenuhnya oleh UMNO, buat-buat bodoh tak tahu hal itu. UMNO akan guna you supaya banyak lagi you merepek dan cakap NONSENSE! Cakap sepuas nonsense sebelum you di'nonsense'kan sebelum PU-13. Tak ada akal punya orang.

rattlehead berkata...

inilah satu contoh pemimpin yg mengaku Islam paling dungu di abad ini....

Tanpa Nama berkata...

aku la, kalau terjumpa ular, mahathir, dan zul nordin ni, aku sebat zul nordin ni dulu. Dia lagi bahaya dari ular. Mahathir, walaupun putar belit tapi dia ada juga jasa kat malaysia. Zul nordin, dah la berbelit, tak berjasa pulak tu.

kingkonglee69@gmail.com berkata...

hai hicyam,
..."most frogs have deep, booming calls, or croaks, with some being onomatopoeically represented by the word "ribbet" or "ribbit."
many species of frog secrete TOXINS from their skin when under threat. These toxins deter predatory animals from eating them, and some are extremely POISONOUS to humans. the natives of the Pasir Mas, Kulim Bandar Baru & Wangsa Maju area extract curare from the poison arrow frog..."

Slamat menjadi pajuang jahad itu Yang Barua (YB) zoo norde kulem & wee pu kee wangsa maju. gua lama tunggu punya DS anwar mau dedah itu 2juta/juta2 RM telah kasi sama itu kaaaataaak. bila maaa?

Tanpa Nama berkata...

Kalau BABI pandai cakap tentu BABI lebeh cerdik dari mamat BAHALOL ni..

Oi JUL Lanchow lah lu..

Tanpa Nama berkata...

Sebab nila setitik, rosak susu senegara....

sebab nak cantik, lupa pada agama....

sebab nak kaya, lupa harga nyawa...

sebab pakai C4, hilang badan Altantuya...

sebab sejuta dua, zul lupa kupiah di kepala...

sebab sejuta dua, lupa diri kurang upaya...

sebab hilang iman, lupa adanya neraka...

Lang berkata...

ni la hasilnya... membohong untuk mengatakan yang dulu dia bohong...
ni poket dah kempis ni... bila mulut tu keluarkan auta... fulus mengalir balik...

ni aku kutip komen yg otaknya dah mangka dr blog sahabat..

"pembela Islam & melayu sejati, Rabu, Julai 07, 2010 12:10:00 AM
Assalam 1Malaysia,

kenapa smua org selalu salahkan UMNO & PM malaysia.salahkan diri sendiri. Kalau PM kita betul2 salah & terlibat dlm pembunuhan tentu mahkamah & polis telah menagkap beliau... tetapi dengan kuasa Allah ini semua x terjadi kerna Allah tahu siapa yg betul & Anwar yg meliwat dijatuhkan hukuman.sedarlah wahai semua, PR ada agenda hendak mengadaikan melayu di tangan org2 kafir. PAS hanya memperkolotkan minda org2 di malaysia.hanya UMNO yg dapat membela bangsa melayu & agama islam yg suci. D.S.najib adalah sebaik-baik manusia seumpama rasul yg patut kita sanjungi & muliakan.kerana beliau telah menyatukan kita semua bangsa dlm 1Malaysia. D.S.najib adalah pemimpin islam yg patut kita & TG Nik Aziz patut contohi.. terima kasih assalam 1malaysia."

1. assalamualaikum dah tukar jd assalam 1malaysia
2. najib dah disamakan dengan rasul

mamat ni bukan dapat duit pon.. tp otak dia kompom dah kena program...

Tanpa Nama berkata...

This Zul claims that he is still in PAS , He is actually trying to destroy PAS once he is confirmed a member . Careful that is the dirty tricks of UMNO they are master to cheat the people with the help of Patui MAD...CC PIG. Anyway Zul has claimed he is a Muslim Let see his drama as a Muslim should he be one.

Tanpa Nama berkata...

Sekejap PKR,
tapi masih PAS,
kini campur UMCO,
bile masuk MCA?

Sila Teka nama...

umar al khattab berkata...

"nampak sangat bodoh dan bangang nya pejuang islam ini kah kah kah"

..tak layak pun digelar pejuang Islam sebenarnya. malahan umpama langit & bumi jauh tarafnya.

munafik. penipu.
talam 18 muka. pengkhianat bangsa.
syaitan bertopeng kopiah.

binasalah kau.

Tanpa Nama berkata...

Nak tanyo pejuang Isle Zulbabwe ni camno makan gaji dari hasil penipuan? Halal ko haram? Dia ni wakil rakyat dari mana? Tg Rambutan ke Tampoi? Bila dia nak ngaku dia ahli MIC ke , Perkosa ke.....????

Tanpa Nama berkata...

Oii Zul Nodin, daripada ko menipu, membohong lebih baik ko balik rumah makan babi la....

Tanpa Nama berkata...

loyar (islam) ni pakai kopiah pun menipu rakyat ke???
baik loyar yang satu lagi (bengali) tak pakai serban pun tapi tak menipu rakyat..

Tanpa Nama berkata...

Ini-lah sample manusia yang semacam "Pak Pandir"
Kah..kah....kah...
Kah..kah...kah...
Booo...bot.bot...
Ketawa sampai mengebom di hiroshima..
Kah...kah...kah..

Bohong ?!
Terpaksa bohong ?!
Kenal Bohong !?

Betul...bohong untuk cari makan
Betul....bohong untuk dapat jawatan
Betul.....bohong untuk dapat tempat duduk bawah air-con

Apa hukuman dia , jikalau tipu Ibubapa ?
Jawapan ???????

Apa hukuman dia , jikalau tipu Rakyat ?
Jawapan ???????


"A liar should have a good memory."
Quintilian, De Institutione Oratoria
Roman rhetorician

mosabit berkata...

ini pantun khas buat zool bisul pejuang slam tersohor di dunia...sambil selam minum kencing puteri umno...

siakap sehohong duri ikan gelama...
cakap bohong lama lama jilat burit bik mama.....

kah kah kah kah kah kah ......

Lang berkata...

mamat ni kata dia MP wakil tuhan kat parlimen...

geng2 dia dah buat logo parti katak.. katak konfius..

Lang berkata...

Lelong2... murah2...

katak tunggangan... boleh diarahkan menipu sanasini... bayaran murah 2juta saja.. suara merdu... muke cantik... lemah lembut... tak perlu bagi kereta... dia tunggang motor cukup... kerja menipu pasti beres...

lelong2.. murah2...

FaridShah berkata...

malaon ni kalau disuruh makan taik pun, akan makan...!

wayar betoi lar

Tanpa Nama berkata...

dia sedar la jugak.berani mengaku.

masalahnya ada lagi blogger yang asyik dok "KAH KAH KAH" tak habis-habis yang tak sedar jadi balaci DAP.


ZZZZZZZZ...

Tanpa Nama berkata...

@Tanpa Nama 2010 Julai 8 12:06

Oit, zul nordin sudah banyak jasa dengan orang mlayu. jasanya ialah menunjuk-nunjukkan bagaimana hendak menjadi Melayu yang bodoh dengan cara yang betul, bagaimana untuk menjadi bodoh dengan cara yang sepatutnya.

Ini sudah dikira jasa yang cukup baik untuk dikenang.

Tanpa Nama berkata...

@ mosabit 2010 Julai 8 15:11

woit mosabit, aku suka la pantun kau tu... pantun tak perlu disaring2...

aku amik letak buat panduan anak cucu aku... nak edit apa kejadahnya...

kahkahkah, bercakap bohong, lama2 jilat burit bik mama...kahkahkah...

Tanpa Nama berkata...

kalo malam2 aku tengah melantak, nampak muka zol bengong nih, putus terus selera haku.

pejuang jihad?
khaakkk ptuiiiihhh!!!

Tanpa Nama berkata...

Bro zul nodin bisul ni buat kecoh saje... kalau nak menipu pun biorle smart.... ni tidak... kecoh la lu ni...duduk diam2 makan 'suap' udah le...

cakap dia ni sepuluh, enambelas tak boleh pakai... extra enam lagi beb...

insaf la bro zul nodin ooiii, pru ke-13 lu wakil parti mana bro? wa tengok lu punya muka pun itu 'nur' sudah hilang la....

tongkat berkata...

syaitan bertopeng kopiah.?woiiii pejuang islam ala-ala big mama..ungkapan ini sangat sesuai untuk hang,,,puiiiiii

ayahanda zulkiplie nordeng berkata...

usha gambar ni hahaha

http://3.bp.blogspot.com/_-W-4f0KYvZU/TDVFtYcyFmI/AAAAAAAAB4s/3msHxDQPISE/s1600/zul.jpg

Tanpa Nama berkata...

Tiga sifat munafik menurut hadis Rasulullah ialah; Apabila berkata-kata ia berbohong, apabila berjanji ia mungkir dan apabila diberi amanah ia khianat. Jadi mamat ni kena banyak bertaubat dan memohon maaf dengan orang-orang yang menaruh kepercayaan kepadanya! Bertaubat insya Allah boleh melalui jalan mudah kerana Allah sentiasa menerima taubat daripada hamba-hambaNya. Tapi perkara nak minta maaf tu berat kerana saudikah orang-orang yang menaruh kepercayaan kepadanya itu bersedia memaafkannya?

Tanpa Nama berkata...

kalu benar kata2/tanggapan begini:

" 1. assalamualaikum dah tukar jd assalam 1malaysia
2. najib dah disamakan dengan rasul"

" mamat ni kata dia MP wakil tuhan kat parlimen.."

...dari YB (?) Zulkifli Nordin al-kulmibandabaaru maka pihak Majlis Fatwa Kebangsaan perlu ambil tindakan sebagaimana Kahar Ahmad yg ngaku jadi rasul melayu...
...diisytiharkan bahwa tahun 2010 adalah tahun katak2 kena kutuk.

vikmoro kombet.

hadi berkata...

dia bukan saja munapik tapi bik mama's pet...