Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Khamis, 8 Julai 2010

PENGORBABAN SEORANG YAB



AHLI PARLIMEN SIBUTI PITAM SELEPAS MAKAN DURIAN DAN DAGING KAMBING
- mStar

KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Sibuti Ahmad Lai Bujang dikejarkan ke hospital pada pukul 2.15 petang Rabu selepas mengadu tidak sihat ketika menghadiri Pesta Durian dan Promosi Daging Kambing anjuran Kementerian Pertanian dan Industri Asas Tani di Dewan Serbaguna Parlimen.

Ahli Parlimen Tangga Batu Idris Haron yang duduk semeja dengan Ahmad ketika majlis itu berkata pada mulanya Ahmad dari Barisan Nasional (BN) itu berborak dan ketawa dengan Ahli Parlimen yang lain.

"Tetapi tiba-tiba dia tidak selesa, dia longgarkan tali leher dan tiba-tiba diam, apabila melihat mata hitamnya pandang ke atas, Ahli Parlimen yang lain mula menggosok dahinya dan bertanya sama ada dia okey atau tidak," katanya kepada pemberita di sini pada Rabu

KAH KAH KAH…

nota:
diharapkan sehat
tapi sedarlah pengorbanan yang amat besar
ialah mengosongkan kerusi untuk pilihanraya kecil
pengundi akan berterima kaseh kerana dapat projek
pengundi akan berterima kaseh kerana ada pesta

tuan warong dapat berniaga
rumah boleh disewa
reban ayam boleh disewa untuk dijadikan markas
hanya satu bahaya pilihanraya kecil
kalau bik mama dating mungkin akan bergegar kampong kah kah kah


nota:
DAPAT TENGOK MALIKUL SEMBAB BUAT JAMBAN TAN

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Salam TT,

Tunggulah,mai hujan duit,
mai angin projek kroni,
dalam longkang ada emas,
depa gali,depa lombong!

Tunggulah,
Depa mai tidoq dalam reban ayam,
itik,kambing,lembu,kerbau!
depa suka,
pasai perangai jenis BN UMNGOK
LAGI bongok ni suka benda kotor,
haram,najis.
Tunggulah !

Depa ada Harus sana Harus sini,
depa buleh tukar,
HARAM jadi HALAL,
Mai la PRK,
Cukup seronok depa ni!
Pasai,makcik FELDA,melayu bangang
orang hulu,
memang kawan sekole depa.

Cukup susah depa kalau orang pandai
internet,sebab tu Mesia ni paling
slow dan mahal dlm dunia ni.

Rice Ya Team cakap belit.

Piiraah!

Lang berkata...

reti bahase tak mamat tu... kalau makan durian, makan pulak kambing tu namanya memang nak tempah prk tu...

makan, makan la juga... umur kena tengok... sihat tak sihat kena jengok... kalau ikut sangat perut.. maut

umar al khattab berkata...

..woit.....YB..!
dah tau 2 benda tu kolestrol banyak, jgn la makan banyak2 woit....!

Kapla boleh fenin' dan badan boleh tumbang woit....!

agaknya YB ni makan tak berulamkan petai macam TT kot..... kah kah keh

"Di dalam petai ternyata memiliki kandungan gula alami yaitu Sukrosa, Glukosa dan Fruktosa dengan kombinasi serat. Kombinasi dari zat tersebut ternyata dapat menghasilkan stamina tenaga yang cepat. Menurut penelitian para ahli, mengkonsumsi dua porsi petai dapat menghasilkan tenaga yang cukup besar selama 90 menit, maka tidak heran apabila banyak atlet olahraga dan pekerja keras menjadikan petai menu favorit mereka.
"

mosabit berkata...

hidup lagi ker dia?....innalillah...

kah kah kah kah kah kah ....

rattlehead berkata...

lerr...dah standby nak meniaga air soya dah nie kat kawasan dia bila PRK...hidup lg rupanya....makan pun dah nampak gelojoh...bab rembat harta rakyat apatah lagi....

Tanpa Nama berkata...

@ Lang

"reti bahase tak mamat tu... kalau makan durian, makan pulak kambing tu namanya memang nak tempah prk tu..."

dah la nama pun BN, mana dia ada cerdik sangat nak pikir2 mender canggih manggih cenggini... tu la bio banyak sangat daging lilit kat kepala... kesihatan sendiri pun dia tak mampu pikir, apatah lagi hal2 kemaslahatan rakyat?

Tanpa Nama berkata...

Nyawa puakx BN ni memang liatlah.Susah betul depa nak gol. Kerana makan rasuah dan pecah amanah kot menyebabkan nyawa mereka panjang???? Puak ni kalau nak suruh letak jawatan disebabkan kesihatannya, malam sikit. Lebih baik terjun dari kemuncak KLCC dari letak jawatan hoi!!

Tanpa Nama berkata...

RPK, PKR, PRK najib geli geleman
1Malaysia tahu rakyat nak diutamakan,
Betul benar jika YB sanggup berkorban
Sudi pilih mati atau meletak jawatan


vikmoro kombet.

Tanpa Nama berkata...

RPK, PKR, PRK najib geli geleman
1Malaysia tahu rakyat nak diutamakan,
Betul benar jika YB sanggup berkorban
Sudi pilih mati atau meletak jawatan


vikmoro kombet.