Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Julai 2010

RAMALAN KAJI CUACA TEPAT DAN BETUL





KALAU MUFTI MENIPU - SATU NEGARA IKUT MENIPU





HASAN AKUI TEMU HARUSSANI TETAPI BUKAN SULIT
– harakah daily

Exco kerajaan negeri Selangor, Hasan Mohamed Ali mengesahkan beliau ada bertemu dengan Mufti Perak, Harussani Zakaria dua bulan lalu tetapi bukan ada agenda sulit.

Beliau memberitahu, pertemuan tersebut diadakan secara terbuka dan ditempat yang terbuka bagi pihak kerajaan negeri Selangor atas kedudukannya sebagai exco yang menjaga hal ehwal Islam dan adat Melayu.

Sehubungan itu, beliau meminta supaya semua pemimpin dan ahli PAS khasnya agar jangan berprasangka jahat terhadap beliau dan menumpukan kepada persiapan menghadapi pilihan raya yang dijangka akan diadakan tidak lama lagi.

"Saya tidak pernah diberi mandat oleh parti saya untuk membincangkan hal-hal politik perpaduan, oleh itu tidak ada agenda khusus membincangkan soal itu.


KENYATAAN HASAN DEDAH HARUSSANI BERBOHONG – harakah daily

Mahfuz Omar menuntut Mufti Perak, Harussani Zakaria memohon maaf secara terbuka kepada PAS dan seluruh orang Melayu Islam berikutan penjelasan Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat dan Pesuruhjaya PAS Selangor, Hassan Mohamed Ali yang menunjukkan mufti itu berbohong.

Sambil menyifatkan Harussani melakukan pembohongan yang memalukan, Mahfuz berkata, pengakuan Hassan yang menjelaskan bahawa pertemuannya dengan Harussani tidak ada agenda khusus membincangkan penyatuan Umno dan PAS sekaligus mendedahkan kedudukan dan peranan Harussani sebagai alat dan pencacai Umno.

"Kenyataan Hassan jelas mendedahkan pembohongan seorang mufti seperti Harussani. Pembohongan Harussani serta kesediaan beliau menjadi pencacai Umno sangat memalukan ulama khususnya para Mufti yang ada di Malaysia.

"Harussani sepatutnya meletakkan jawatan sebagai Mufti Perak kerana beliau pernah menyatakan, sebagai mufti beliau tidak berbohong. Sedangkan pendedahan Hassan memperjelaskan pembohongan Harussani," katanya.

KAH KAH KAH..

woit… APA SUDAH JADI NEGARA KITA INI… kah kah kah..

woit… BUDAYA MENIPU DAN PEMBOHONG….kah kah kah…

kah kah kah…. BANYANGKAN…. KALAU MUFTI BOLEH MENIPU…. kah kah kah..

woit… PATUTLAAA APNO MEROMPAK SIANG DAN MALAM….kah kah kah


23 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

baru aku perasan, mufti ni mata dia sepet....

Tanpa Nama berkata...

Bukan Harusmani Zakarnya sahaja yang patut disalahkan.... si Hasan Mohamed Ali ni apasal lak baru je nak bukak mulut? Takut TB(kali nih TB bukan TT, sori comrade) dedahkan evidence ke?

Tuan Guru Nik Aziz better keep a close eye pada mat Ali nih...I can bet my last penny, kalau mat ali ni di tendang keluar dari PAS, he'll masuk AMCO within 5 minutes. Menatang bewok.

Tanpa Nama berkata...

Mufti berpolitik; berbohong; menipu etc etc. Apalah jadi dengan halehwal ugama Islam dalam Malaisia ni? Kalau pemimpin pemimpin halehwal ugama berbohong siapa lagi boleh dipercayai?

alamakkk nasi goreng sudah jadi bubur sayur.

Tanpa Nama berkata...

KAU MEMANG DASAR PENGKHIANAT LA HISHAMUDDIN, INILAH YANG DIKATAKAN MELAYU LIBERAL, PERGI JAHANAM LA DENGAN KAMU

Tanpa Nama berkata...

mufti harusanasini elok letak jawatan dan masuk politik jadi mursidul am parti baru tajaan brahim ali iatu parti Ampusanasini

Dr Rita Coolidge berkata...

di sini ulama PAS paling kuat menipu..

mereka lagi azab dan jahat..
kata2 ulamak PAS penuh tipu dan dusta..
mereka juga menyebarkan fitnah..
dan paling hina mereka melacurkan agama Islam untuk tujuan duniawi..

Tanpa Nama berkata...

Bukan Mufti saja berbohong banyak lagi kalangan pemimpin agama Islam yang berbohong. Nanti tiba masanya orang yang beragama (hakim, pak imam, politikus UMNO, PTD UMNO, Editor UMNO) yang melalak, menganjur, memberi motivasi, berdakwah, berdoa jangan berbohong merekalah yang cekap berbohong. Nanti orang tidak BERAGAMA atau ATEIS 'kafir' yang tidak berbohong! Kita sudah menerima ajaran agama Islam yang songsang.
Tetapi Mufti UMNO boleh terlepas kerana orang Islam Malaysia yakin dia tidak akan terlepas di Padang Mashar nanti!

Tanpa Nama berkata...

Baik kita tutup buku sajalah isu perpaduan UMNO-PAS ni Isham. Aku nampak isu ini sengaja dipanjang-panjangkan menjadi polemik yang tidak berkesudahan. Isu kenaikan harga gula, minyak dan gas tenggelam begitu saja! Sedangkan isu yang paling menyengat rakyat marhaen sekarang ini ialah isu "penyelarasan" harga inilah.

Nampaknya Najib dengan penasihatnya APCO berjaya mengalihkan isu dan meredakan kemarahan rakyat bawahan. Ruginya kita...

dinhakki berkata...

Inilah dia ahlil kitab , Alquran selalu mengingatkan kita semua , agar berhati2 dengan ahli kitab . Kebanyakkan ahli kitab tidak boleh dipercaya . Mereka ada kepentingan duniawi . Kalau rosak ahli kitab , seluruh negara boleh punah .

Tanpa Nama berkata...

dulu aku cukup hormat beliau, tapi selepas 1 kes demi 1 kes, rasa hormat sudah hilang...rakyat bising dengan penarikan subsidi, dia sibuk nak alih topik. apabila amanah dikhianati, tunggulah balasan dari Allah

Ateng berkata...

Biasa la - kalau pendapat org itu tak sama dgn kita, kita akan kata dia macam2, sebaliknya kalau dia sependapat dgn kita - YES you're my friend dunia akhirat..

'...dia akan mengajak kita sejengkal demi sejengkal...'

Adakah seseorang Muslim itu lebih buruk dari bukan Muslim utk dijadikan sahabat?

dukun melayu berkata...

harussana haramsini berbohong

tetapi mengapa dia berbohong?

terperangkap dalam fatwa sendiri?

fatwanya diikut orang banyak?

sudah meletak diri setaraf tuhan

namanya ujub.berkajang kajang

ditulis biro beerook agama

kakitangan pejabat kerajaan.

lagibanyak untuk cikgu dan cikgi.

tajuk tajuknya gempak gempita

1. kerja itu ibadah
2. guru jutawan akhirat

agar mereka tidak berfikir.membetah

suatu dosa,haram.membenar wang

murid miskin dibuat taman bunga,

beli aircond......

....tidaklah haram sebab kerja satu

ibadah.dan yang malas berfikir trus

bangga mengatakan "ini satu ibadah"

Tanpa Nama berkata...

UMNO LA MELAYU LIBERAL... BUKAN HISHAMUDIN RAIS... KAU TENGOK LA BINI-BINI PEMIMPIN UMNO MANA ADA YANG TUTUP AURAT DENGAN SEMPURNA... ITULAH LIBERAL... WANITA UMNO LAGI TEROK... TOGEL TERUS... PADAN LA SEBAB MUFTI MEREKA PUN TEROKKKK... PEMBOHONGGGGG.....

Tanpa Nama berkata...

Dr Rita berkata "di sini ulama PAS paling kuat menipu..mereka lagi azab dan jahat..kata2 ulamak PAS penuh tipu dan dusta..mereka juga menyebarkan fitnah..dan paling hina mereka melacurkan agama Islam untuk tujuan duniawi.."

Dr monyet mana pula ni ye????? Please enlighten me

Tanpa Nama berkata...

Dr Rita ni...
MONYET BAPUK!
Tapi tak apa la,
Sudi jugak dia baca TT.

HARUSANA SINI,NAJIS,

MALIKUL SEMBAB,

BERUK KERI,

KATAK BERAHIM,


Depa tak baca TT,

Jadi Dr Monyet ni la

Pi habaq kat depa

Dan makcik FELDA!

mosabit berkata...

dr rita ni adik angkat norita yg kena bunuh tu ker?...pasal entot entot dengan penganut UMNO..

aku yakin dr rita ni penganut umno yg paling 'alim sekali......

kah kah kah kah kah kah ...

Dr Rita Kunyit berkata...

Dr Rita, paling paling hina kalau lelaki tak mengaku lelaki! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Tanpa Nama 2010 Julai 25 07:38 dan Dr. Rita Coolidge (Kulibatak ke ???)...terima kasih kerana membaca blog ini, mudah2an terbuka minda dari kesesatan dan kebejatan akhlak...korang berdua memang.....BINGAI..

MeriamBuluh berkata...

DR Rita...
lain kali posting la bahan bukti kata PAS jual agama untuk duniawi...setakat lepas peluru kosong baik tak yah..alasan budak tak sekolah....semua orang kat sini komen bila dah nampak bukti..
Saiful pun tak berak sampai 2 hari semata2 nak simpan bahan bukti..
kahkahkah

opisboi berkata...

jangan worry nak gua tanya patner wah..siPAUL the Octopus dia bolih ramal sapa tipu..sapa penyapu..

habibah berkata...

kolum hishamudi ais dah x da dalam mastika :(

ha ha ha berkata...

Ha ha ha..

UMNO bukan Melayu Liberal tapi Melayu SEKULAR...ha ha ha...tak gitu Nakasone??

Anyhow sekarang Dr. Hassan dah mengaku .. Dato' Haji Hariussani bila lagi nak buat kenyataan rasmi..jangan biarkan fitnah ini berlanjutan..bahaya untuk umat ISLAM kerana ianya hanya menguntugkan golongan SEKULAR MELAYU..ha ha ha.

Rita..ko ni Islam ke Islam Sekular (ade ke ISLAM SEKULAR) ..ha ha ha.

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; LEK BROOOOOOOOOOH...........DASARNYA.AKHBAR MANA YANG HEBOH TENTANG BENDANI,HAH......BROOOOOOH.JANGAN SAMPAI KITA SEMUA KENA AMPUT OLEH SIPENGAMPUT.RELAK SEMUA..........