Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Julai 2010

YOU GEROMBOLAN FUCK FACE !




INI DIA TAXI DRIVER




PAKATAN SELANGOR TAK AKAN BUBAR DUN JIKA BN PANGGIL PRU TERGEMPAR - minsider

Pakatan Rakyat (PR) Selangor telah memutuskan untuk tidak membubarkan Dewan Undangan Negeri (DUN) jikapun Barisan Nasioanl (BN) memanggil pilihan raya umum tergempar di peringkat pusat dalam waktu terdekat.

The Malaysian Insider difahamkan keputusan itu dicapai oleh PR pada mesyuarat pimpinan negeri itu Isnin lalu.

PR Selangor mahu menggunakan tempoh mandat lima tahun sepenuhnya, tanpa mahu terikat dengan rentak BN bagi membolehkannya menunaikan janji-janji pilihan raya umum lalu.

Selangor salah satu daripada empat negeri yang kini diterajui PR. Tiga negeri yang lain ialah Pulau Pinang, Kedah dan Kelantan.

Menteri Besar dan Ketua Menteri boleh memutuskan untuk memanggil pilihan raya negeri dengan memperoleh perkenan Sultan ataupun Yang Dipertua Negeri.

Perdana Menteri pula boleh berbuat demikian di peringkat pusat dengan menperoleh perkenan Yang di-Pertuan Agong.

Lazimnya pilihan raya umum negeri dan pusat akan diadakan serentak.

Bagaimanapun pemerhati dan penganalisis menjangkakan kelainan ekoran perubahan landskap politik negara sejak 8 Mac 2008.

Ketua Penerangan PAS Roslan Shahir Datuk Mohd Shahir ketika mengesahkan perkara itu berkata, PR memerlukan masa yang secukupnya memandangkan Umno-BN terus-menerus mendakwa pihaknya tidak melaksanakan program yang dijanjikan ketika kempen pilihan raya.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


woit… INI BERITA BAIK…. kah kah kah..

woit… INI BERITA BIJAK…. kah kah kah..

nota:
selama 50 tahun gerombolan ajak main guli
kita pun main guli
gerombolan ajak main gasing
kita pun main gasing
gerombolan ajak main konda kondi
kita pun main konda kondi
gerombolan ajak main bola
kita pun main bola
padang bola gerombolan punya
refree bola orang gerombolan
lineman bola orang gerombolan
stadium bola gerombolan punya

bila kita nak score gerombolan alih tiang gol

padan muka kita kalah melopong

KAH KAH KAH

masa nya telah sampai untuk berkata :

fuck you mother fucker
you fucking play my game now. you fuck face !
come and lick my balls... you shit hole
fuck your dead father...
fuck your dead mother...
fuck face scumbag...


KAH KAH KAH

woit… PUAN AINON ! JANGAN MARAH DENGAN KATA KATA ITU… kah kah kah…

kah kah kah… INI KATA BUAL OLEH ROBERT DE NIRO DALAM TAXI DRIVER…kah kah kah…

kah kah kah... BIK MAMA NAK JEMPUT ROBERT DATANG MAKAN ROTI JALA... kah kah kah..

kah kah kah... NANTI BILA ROBERT DATANG SINI... KITA SEMUA DAH TAHU...FUCK FACE...kah kah kah...

nota:
kalau tak jumpa dalam taxi driver
cari dalam means street
kalau tak jumpa juga pukul talipon
dan
tanya harvey keitel kah kah kah

nota:
bayangkan bila robert de niro datang ke kl
dia berkata:

YOU... FAT FAT ...SHORT SHORT... DARK DARK.. FUCK FACE..... kah kah kah

21 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

OH YEAH!!.."YOU TALKIN TO ME U FAT UGLY BITCH?";-)

Tanpa Nama berkata...

"Listen you fuckers, you screwheads, here is a man who would not take it anymore, a man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is someone who stood up

Tanpa Nama berkata...

TT,
baguih la,
Kerajaan PAKATAN tak perlu
ikut gerombolan,
Kali ni baru depa tau,
Langit Mesia ni
Tinggi atau rendah.

Kalau nak buat PRU,
Mesti umum lebih awal
Tok sah dok buat kejutan
Nanti PR pula terkejut!

Razak berkata...

Lama dah aku nk tgk gerombolan terkejut fuck face.. Ini kali diorg gerenti terkentut-kentut.
Kalau pakatan rakyat x di benarkan di daftar kita lwn 4 penjuru, lepas kira undi komponen pakatan gabung balik undi, baru lah gerombolan jadi betul2 bengong..

al-mankaraqi berkata...

idea cantek......

SyawaL berkata...

Hehehe....kena fuck plak gerombolan la ni

Tanpa Nama berkata...

Umno umpama sebuah bangunan yang kelihatan besar dan hebat, sedangkan segala tiang, rasuk dan gelegarnya telahpun hancur luluh dimakan bubuk dan anai-anai. Ia bakal runtuh bila-bila masa sahaja. Dengan pelbagai perkembangan mutakhir yang berlaku, kita meramalkan satu krisis baru yang amat menggemparkan akan berlaku di dalam kepimpinan Umno tidak berapa lama lagi. Percayalah!

Perjuangan para pemimpin Umno bukanlah untuk menegakkan agama dan keadilan kepada rakyat. Asas perjuangan mereka adalah kecintaan kepada dunia dan ketakutan kepada mati. Maka, amalan rasuah, kronisme, penipuan, khianat, memfitnah sesama sendiri dan jatuh menjatuhkan merupakan suatu kemestian demi merebut dan mengekalkan kuasa.

Dana dan sumber negara di mana jua akan diperah dan khianati semahunya. Maka judi sukan yang jelas haram menjadi halal demi memperkayakan mereka yang sudah kaya dan menjadikan rakyat yang miskin semakin papa kedana.

Hakikatnya, perpaduan sejati apa jua kelompok tidak akan wujud apabila tiadanya nilai-nilai teras yang merealitikan perpaduan itu iaitu keikhlasan, kejujuran dan keadilan serta saling menjaga rukun dan adab dalam muamalah dan perhubungan. Inilah yang dapat kita fahami dari firman Allah yang bermaksud:

“Dan berpegang teguhlah kamu semuanya kepada tali (agama) Allah dan jangan bercerai-berai…..” (Ali-Imran: 103)

Isu perpaduan Melayu dan survival Islam di Malaysia ini tidak akan dapat diselesaikan jika kita masih melihatnya melalui teropong Umno dan para kuncunya. Ia perlu dikaji dari perspektif baru dalam fenomena baru realiti politik berasaskan demokrasi di Malaysia.

Jika Umno benar-benar ikhlas, hentikan segala kezaliman, penindasan dan kemungkaran yang diamalkan selama ini. Suburkanlah iklim demokratik di Malaysia berasaskan perlembagaan negara yang ada. Wujudkan ruang persaingan yang terbuka dan sihat dan berasaskan syariat yang ditetapkan Islam. Ini akan menjadikan kita lebih kreatif dalam usaha menyampaikan khidmat yang terbaik untuk seluruh rakyat tanpa mengira kaum dan agama berasaskan kebenaran dan keadilan.

Dengan ini Islam yang murni akan lebih terserlah. Barisan kepimpinan Islam yang bertaqwa, bijaksana dan adil akan dapat dilahirkan. Masyarakat bukan Islam akan lebih memahami Islam dan melihatnya secara objektif dan tepat.

Perkara ini sedang menjadi kenyataan. Masyarakat bukan Islam tidak lagi menjadi fobia kepada Islam apabila bersedia mengundi parti Islam di dalam pilihanraya, selepas sekian lama, Umno telah menjadikan segala berunsur Islam sebagai momokan kepada mereka.

Perkembangan inilah yang amat menggerunkan Umno sekarang ini, lantas menjadikan slogan perpaduan Melayu sebagai gendang perang terakhir sebelum terus tumbang di telan gelombang rakyat yang menuntut keadilan.

* Dr Muhd Nur Manuty ialah Pengerusi Biro Pemahaman dan Pemantapan Agama, Parti KeADILan Rakyat.

kgpadangbalang berkata...

Hahahaha,

You talkin' to me?

Cun bhai, Robert De Niro dalam Taxi Driver sebagai Travis Bickle....

Kena tgk ni, satu lagi pilihan hebat TT selain Reservoir dogs....

blogenstarz berkata...

Babi punya MELAYU tak sedar diri.
Junjung BABI, Peluk BABI,Bela BABI.
Pergi JAHANAM dengan IDEOLOGI BABI kau tu.

Tanpa Nama berkata...

Tak payah buat PRU lagi pun takpa. Pasal PRK selalu ada kat Malangsia ni. Apalahlah mat monggol ni, tak sayang nyawa kat bila PRU di adakan, gerombolan jangan dok angan-angan mat jenin lagi, mesti bungkus punya.

Lagi pun kerajaan monggol bukan boleh main paksa-paksa orang. Orang nak makan burger orang punya pasallah. Kalau gerombolan nak makan taik dulu, silakan.

Sivakumar berkata...

Yo brother

Itu buku travel terkenal, Lonely Planet (edisi Malaysia, Singapura dan Brunei) ada citer pasal TukarTiub juga la, sini tengok.

mie berkata...

salam..

rasanya TT kena desak kerajaan PR yang lain supaya ikut jejak langkah pakatan selangor ni..jangan bubar dun selagi belum cukup tempoh mandat dari rakyat..

kompem lepas ni serangan umno bn akan lebih ganaz lagi..haha...depa pakat dok kebas juboq lepas keluar kenyataan dari pakatan selangor ni..haha

tok jenggot berkata...

berani ke gerombolan nak buat PRU tergempar..??
silap2 sampai 10 tahun depa pun tak berani..
dah tau gerombolan mesti kalah..

fat..fat..round...round..
dut..dut..
dangdut.. menguruskan perut yg gendut..

Tanpa Nama berkata...

Baguih sangat... tapi heran juga dengan Malaysiakini,. Apa dah jadi.. Pro UMNO aku tengok sehari dua ni. pegi mampuih.. TT The Best..Kah..kah..kah..

PalaBanaPakHang berkata...

hambek obat!!!

Tanpa Nama berkata...

cita cita pemimpin dalam UMNo hanya nak rembat wang dari cukai rakyat dan Barang Naik (BN),kenaikan harga barang keperluan adalah satu seratigi untuk menyusahkan seluruh rakyat di Malaysia atas nasihat APCO Yahudi/Zionis..

Tanpa Nama berkata...

Najib tengah rancang nak dilucutkan jawatan PMnya awal.Makbul doa Syaaban ku.

Tanpa Nama berkata...

reservoir dogs tuh lg byk fuck fuck..tarantino dgn harvey keitel mencarot manjang..wakakakaka

Modern Talking berkata...

Puan Ainon ? hahahah teringat plak lagu Cik Ainon Janda mUda dendangan Allahyarham S.jibeng :)

Tanpa Nama berkata...

Pak isham... gubah ini lirik utk APNO pak...

Di Saat Kupinta Keputusanmu
Kau Masih Menanyakan Semalamku
Bertanya Tentang Dia dan Kehebatannya
Sedangkan Segalanya Telah Engkau Tahu
Tiada Rahsia Hidupku

Di Saat Kulahirkan Kekesalan
Sengaja Kau Mengambil Kesempatan
Mengungkit Perbuatan dan Keterlanjuran
Kau Ulang Bercerita Tentang Hati Luka
Membuat ku Rasa Berdosa

Demi Masa Depan Yang Kita Mimpikan
Hapuskanlah Kenangan Yang Mengusik Perasaan
Tiap Kali Memandangmu Tak Terhingga Kesalku
Maafkan aku Sayang Menodai Kepercayaanmu

Andainya ku Dapat Menarik Kembali
Detik-detik Hitam Yang Berlalu
Kesilapan Serupa Tak Akan ku Ulangi
Cukuplah Sekali Menyakitimu
Cukuplah Sekali Kau Membenciku

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; SAMBIL KUDA-KUDA,PALA PANDANG KANAN,TANGAN TAMPAR DUA-DUA PEHA,TANGAN KANAN SEPERTI ANGKAT CAWAN ,HADAP KANAN SAMBIL JERIT...." UMNO......PIIIILAAAH MABOKKKKK....!!!!!".