Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 25 Julai 2010

WAJIB BERLAKU JUJUR - JANGAN TABUR FITNAH




OPPS... MAAF SILAP GAMBAR !





INI DIA GAMBAR SEBENARNYA


SELAMATKAN SELANGOR HENTAM ANWAR, MALAYSIAKINI – mkini

Jelajah pertama 'Selamatkan Selangor' bermula dengan siri menghentam Anwar Ibrahim dan portal berita Malaysiakini, terutama oleh bekas 'ayam tambatan' ketua pembangkang itu, Ezam Mohd Noor.

Di pentas Sekretariat Selamatkan Darul Ehsan (SSDE) di Shah Alam malam tadi, kira-kira 250 penyokong BN turut dihidangkan dengan tayangan video 'Tak Nak AI' (Anwar Ibrahim).

KAH KAH KAH


nota:
mari kita berlaku adil
wakil tt tiub telah ada bersama malam pelabcaran TAK NAK AI
dibawah ini adalah laporan terpeinci tentang siapa dan siapa yang datang
wakil tt telah cuba seadil mungkin untuk mengira:

pemandu senatak ezam 1 orang
pemandu sitim 1 orang
pemandu mat noh 1 orang
pemandu bas mini 2 orang
body guard mat noh 3 orang
macai senatak 7 orang
barua senatak 2 orang
barua sitim 7 orang
baruan mat noh 12 orang
dibawa sitim dri serdang 9 orang
dari kementeran mat noh 12 orang
special brach 5 orang
polis trafik 3 orang
polis beruniform 9 orang
tukang jaga alat bunyi 4 orang
mat bangsa penyusun bangku 6 0rang
mat bangla pasang khemah 7 orang
warong jual cd anti pakatan 4 orang
wrong jual makan/minun 4 orang
wartawan malaysiakini 1 orang
wartawan nutgraph 1 orang
wartawan malaysian insider 1 orang
wartawan umno reform 1 orang
wartawan melayu 3 orang
wartawan nst 2 orang
wartawan tamil nesan 1 orang
wartawan bernama 1 orang
wartawan latihan bernama 1 orang
wartawan akhbar china 4 orang
krew tv rtm 2 orang
krew tv3 2 orang
krew ntv 7 2 orang
agen amk pkr 2 orang
agen asing 2 orang
--------------------------
JUMLAH 132 orang

nota :

4 meter dari tempat itu ada warong burger ada
untuk berlaku adil kerana ceramh boleh dengar
kita tambah lagi 5 orang

tim kompang tingkatan tiga dan lima 18 orang
kroni nak jumpa mat noh minta sains 2 orang
musuh sitim dari serdang 9 orang
agen kj memerhati senatak 2 orang
agen bik mama 2 ornag
agen toyo 8 orang
ibu dan ayah senatk 2 orang
aduk ipar sitim 1 orang
besan mat noh 2 orang
kontrektor kelas f 7 orang
kontrektor nak minta pasir 4 orang
------------------
JUMLAH 67 orang


JUMLAH DILAPOR YANG DATANG
250 orang

YANG DIBAWA DATANG
199 orang

YANG BETUL BETUL DATANG DENGAR CERAMAH 51 orang

pecahan 51 orang:

kaum ibu 28 orang
pak cik pencen 6 orang
puteri 9 orang
pemuda 5 orang
tidak dikenali gender 3 orang kah kah kah


KAH KAH KAH..

woit... KALAU HANYA ADA 51 ORANG NAK TAWAN SELANGOR ...PIRAAAAAh... kah kah kah

24 ulasan:

zane berkata...

Biar betul isham oii! kalau macam nilah gayenyer BN bungkus PRU akan datang. Cuma satu aja yang mereka boleh buat, menipu undi!

Kita kena fikirkan cara bagaimana nak menghadapi penipuan berleluasa BN ini.

hishamuddin md. noordin berkata...

artikel ni paling seronok di baca... boleh tersenyum bertahun tahun.........

Tanpa Nama berkata...

yang tak ketahuan gender pun ada ka. kah kah kah,,, TT ko tambahla aku sorang lagi kat situ bagi kasi jamm ceramah tu.. kah kah kah

jab sp berkata...

yang dalam perut puteri umno tak mau kira sama ka?.

Tanpa Nama berkata...

Si barua ezam memang tak sedar diri..nasi disuap pun umgok yang bayar..duduk dlm pkr..tak boleh nak soru...la ni hidup mewah ..anak bini senang ...buat le apa yang gerombolan suruh..The Best Pencacai. Umgok suruh dia jilat bontot najis pun dia rela..kite tengok apa lagi plan dia lepas ni..manusia apa jenis ni..aku pun pelik..jadi katak krong kreng krong kreng je bunyik nye..Oii mak bapak anak bini semuanya dah senang oii ezam gila!!

Tanpa Nama berkata...

bro..jaga -jaga..gambar kerusi kosong tu le pengundi hantu..yg terdiri dari mat bangla, nepal, indon ..proses i.c dah standby..tuggu nak pie angkut depa semuanya ni pie mengundi..

Si katak ni kalu suruh tanggal seluar kecik pun dia rela..janji hidup anak bini senang bebbb...

C++ berkata...

Bhai TT,

gua paling tak tahan biler baca "yang tak dikenali gender 3 orang" .... hahahaha... camana takleh nak kenal gender.... hahaha..

Diorang mari guna feri P.Undan (Pulau Undan) ker... hahaha

JBS berkata...

Senatak Ezam tu, baru 2 tahun kena tahanan dah londeh seluar le.. kalu 6 tahun macam Anwar, tak tahu apa nak terlondeh lg..silap-silap dua biji buah jam pun luruh sama..kah..kah..katak

Tanpa Nama berkata...

TT lu biar betul..ni catitan lu punya orang kat site ni betul ke..nampak macam kelakar lah..
Paria punya Ezam tak boleh harap..boleh kumpul penyokong 51 orang je..TOYOL dan NO NOK kena pangil BIG MAMA tolong ni baru ramai datang...

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah...lepas PRU13...mari kita sama2 salai Mat Ezam ni..

Kendian pakat2 kita makan daging dia...

TT amik siang makan perut dengan hati..

aku nak mentekedarah songkok ngan telinga mat ezam sudah la..

bontot bagi kat sepol..

otak tak leh bagi sapa2 makan... kita pakat2 pijak la..apalagi??? otaknya bodoh...sapa nak makan?

Tanpa Nama berkata...

PM Najis kata kat Ezam..
You help me, i help you...
Macam kat Sibu...
Lepas tu satu Sibu lingkup..
Kah kah kah..

Razak berkata...

Tengok F1 lg bagosss....

SyawaL berkata...

Uiish...jgn main main ooo....
Depa ni memang boleh tawan Selangor ni.....

MahadeyBersiong berkata...

Yg takde gender antara 3 orang tu, sorang dah tau siapa : Dr. Rita! kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

tak payah ramai-ramai...senatak ezam sorang je dh boleh kucar kacirkan pr selangor..kah kah kah...hamjadah punya ezam...ptuiiihhhhh..

jb jb berkata...

aduhai senak perut baca berita terbaharu dan terhangat ni. syabas BN. sepatutnya, kira sekali tayar bas dan kerusi. baru cukup 100.

Saiful berkata...

susah matematik ni senor tt..tak larat saya nak kira...saya tgk senatak kotak22 tu ceramah..yg dok benci sangat kat AI tu apa hal, apa salah dia ..dia dok curi dok kita ka..dia ada kerja..dia ahli parlimen..org undi dia..yg engkau tu sapa indi..jadi senatak pun free...kami bagi gaji hang..namapak sombomhg semacam..dada pun mendabik saja bila cakap..siap guna nama Allah laagi tu..InshaAllah kebenaran tu akan terbukti juga..biarkan apa pun kebenaran ..kebenaran akan terbukti..tak sekarang ..nanti..dunia pun dah semakin tua..

Tanpa Nama berkata...

EZAM mirip versi Ibrahim Katak dari PERKASA. Hairan stailnya masih mirip AI tapi mengukut habis AI, macam kembar AI menyelar AI, berbuih-buih, berderai-derai ekornya tapi sayang audiensnya orang bangan yang pasang telinga. Apa yang cuba diyakinkan, peilah anak muda tak minat langsung nak datang mendengar. Kasihan jadi barua upahan dan terkonteng-konteng tak berjaya meyakinkan rakyat kerana Ezam Lwembu tak cukup syarat, kena jadi orang perjuangan betul baru orang mahu dengar, hang oportunis besar yang KURENG kasih sayan!

Tanpa Nama berkata...

Aku memang suka tengok Ezam Mohd Noor bila berceramah diatas pentas BN. Itulah gaya seorang senator yang dilantik oleh United Malays National Organisation.

Gaya bercakap dan berceramah ketika dalam parti PKR masih tetap sama cuma tajuknya saja yang berbeza.

Dulu serang Tun Mahathir, sekarang serang Dato' Seri Anuar Ibrahim.

Kenapa perlu singkirkan Dato' Seri Anuar dari menjadi penasihat kerajaan Negeri Selangor..?

Apa salah Dato' Seri..?

Apakah kerana beliau mengutuk United Malays National Organisation menggunakan khidmat APCO... maka dia sebenarnya agen yahudi, sembah lutut yahudi, disamping jadi pengkhianat bangsa melayu..?

Dengan alasan itu maka kita sebagai rakyat negeri Selangor mesti bersatu menyingkirkan Dato' Seri dari jawatannya sebagai penasihat ekonomi Negeri Selangor..?

Idea itu langsung tak lojik.... kerana Mohd. Najib telah menghabiskan RM77 juta duit rakyat untuk dapatkan khidmat yahudi demi memuliakan dirinya yang tercemar dengan pelbagai kontravesi.

Sepatutnya orang ini yang dituduh agen yahudi, cium lutut yahudi dan jadi pengkhianat bangsa melayu kerana selalu menipu...

Oleh kerana itu saudara Ezam kena cari isu lain yang lebih mantap.

Tapi sebelum dapat idea lain, apa kata kalau kita bersama bersatu "SELAMATKAN SELANGOR" dari dirompakan oleh kumpulan lanun darat yang diketuai oleh Mohd. Najib pencacai yahudi...

bksd berkata...

korang lupe nak kira hantu2 raya, ramai ooo beribu2, jaga2 hahahahahahaha

org nak buat pe hantu dah banyak

hahahahahaha

Tanpa Nama berkata...

Bro Isham...

kakakakkaka...ceramah umum kt Linggi malam semalam(24/7/2010) kt kg tampin kanan pun jejak 3ribu org WALAUPUN umno gunakan polis mintak penganjur ubah tempat...

tempat yg agak terpencil jauh ke dalam terletak di atas bukit yg baru saja dicebak tanahnya utk tanaman semula getah (gaknya?)...sempoi selamba....sukses..semua sb dr ibupejabat polis daerah pd dtg...takleh cakap apa....just bg laporan kehadiran 3ribu....kakakakka...

orang niaga...lagi ramai sejak pkl 6 ptg dah siap ambik port masing2...happening lah kg tu 5 jam sbb jd 'uptown pr'...hahahhahahha....

Lawan tetap lawan...fuck the gerombolan...fuck ur ugly face...kakakkakaka

Tanpa Nama berkata...

TT,

Aku gelak baca artikel ni sampai perut sakit.

Geli hati lah...cara dan format artikel ni ditulis.

memang creative dan bijak nak sangkut peminat blog ni.

Kudos to you TT and team

please write about fat mama tripping in East Malaysia....humpty dumpty falling down. Tulis tu....tentu geli hati punya.

badan fat mama memang potong stim....

orang kampung

Tanpa Nama berkata...

DIDI KOTA BELUD BERKATA; TT BOHONG.MANA ADA 200 ORANG MALAH LEBIH 1OOOOO .APALAH LU TT.JANGAN BUAT KIRAAN YANG SALAH.ORANG MARAH.100000 ITU YANG PASTI.TAK CAYA....HA,,BIAR AKU BUKTIKAN....SEMUT,KATAK,CENGKERIK,LIPAS,TIKUS,CICAK,KUNANG-KUNANG,LANGAU,KUTU,RERAMA,KUMAN,BAKTERIA APA PASAL TT TAK KIRA.MEREKA PUN MAKHLUK JUGA.....KAH..KAH..KAH.....

Tanpa Nama berkata...

jln jam msti punya,harrier mat ezam xleh masuk,jln kaki 1 km bro,berpeluh telo...kah kah kah