Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Julai 2010

TAK NAK HINA MACAM MANA ?




NEGERI TERKAYA KINI DI BAWAH PAKATAN




PM MINTA PAS HENTI HINA UMNO, JANGAN LETAK PRASYARAT – berita hairan

Najib Razak mengingatkan PAS supaya berhenti menghina UMNO dalam ceramah dan kenyataannya jika serius dalam hasrat berbincang semeja demi perpaduan orang Melayu.

Najib berkata, UMNO sentiasa bersedia menggerakkan usaha ke arah perpaduan demi masa depan orang Melayu tetapi ia tidak sewajarnya dilingkungi pelbagai prasyarat seperti dikenakan PAS sebelum ini.

KAH KAH KAH….KAH KAH KAH… KAH KAH KAH..

woit…. KESIAN… SEDIH… HIBA… BERDERAI AIR MATA....kah kah kah..

kah kah kah… GEROMBOLAN KENA TIBAI OLEH PAS… kah kah kah..

woit… PAS INI PUN SATU HAL…. BAGI CHAN LAAAA GEROMBOLAN…. kah kah kah….

kah kah kah…. SEKARANG GEROMBOLAN SUDAH NYAWA NYAWA IKAN…. kah kah kah..

kah kah kah…. JANGAN SEKSA DAN HINA GEROMBOLAN…. kah kah kah…

woit…. TEKAN SEKALI DAN TUTUP OXYGEN… PUTUSKAN TALIAN HAYAT…. kah kah kah

kah kah kah.... KALAU LAMA TERSEKSA... KALAU CEPAT SATU MALAYSIA GUMBIRA...kah kah kah

nota:
satu yang mustahil untuk tidak
menghina gerombolan
kalau gerombolan tidak dihina
ertinya rasuah sudah lupus di malaysia

selagi rasuah ada maka gerombolan
akan terus di hina kah kah kah


10 ulasan:

Ashvin berkata...

Balik balik 'demi perpaduan Melayu'.Ooooiii, melayu takde problem lah...its you idiots at UMGOK yang ada masalah perpaduan. Dah terdesak, pakai perpaduan pulak...ish ish ish. Yesterday once more....tak habis habis.

Bodohkan Melayu! Kayakan UMCO!

Tanpa Nama berkata...

bro..... lama tak tengok akhbar, tak tau muka depan ada gambar cantek!!!!!

safhamas berkata...

Woi! Haram jadah! "dilingkungi pelbagai prasyarat seperti dikenakan PAS sebelum ini"?!. Bangang nak mampus! "Pelbagai prasyarat"?! Satu saja la bangang woi! KEMBALI KEPADA ISLAM!!!! Kalau engkorang kembali kepada Islam secara menyeluruh, silap haribulan Tok Guru sendiri akan bubarkan PAS!!! Mengaku Islam, isytihar negara Islam tapi amal sekular, natang bewok!!!

sheikhalfarisi berkata...

tahniah,cemerlang,gemilang & terbilang pd org2 pas dan khusus utk tuan guru datuk nik aziz.

tibai cukup2 gerombolan biar pak najis tu, tunduk dan patuh sampai teriak bawah ketiak bik mama

Papa Chang berkata...

bilenye PAS serius dalam hal nie..?? ke mmg ade puak2 dlm PAS yang mmg beriyer.. pastu bergerak secara silent... (ala2 penakut mcm piem naikkan harge minyak) kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Sudahlah Mat Mongol macam budak kecik la... kau hina orang boleh pulak.. tapi bila kena hina sedih, hiba dan pilu... pigi dah... celaka tul BN... korangnye pasal la roti canai faveret aku kat pasar Kg Pandan da naik seposen jadi sehengget...

Tanpa Nama berkata...

itu belum dihina oleh Allah..

dihina oleh manusia pun, dah tak tertahan2...

buat jahat tak ingat orang... bila dihina, terasa hati pulak...

sudahlah bodoh, tak boleh ditegur.., pandai pulak, tak boleh ditumpang..asyik nak merembat saja, macam taib mahmud...semua balak2 di sarawak adalah milik taib mahmud dan keluarganya...dia berhak untuk menjual balak di sarawak sesuka hatinya...hehehe..bodohnya rakyat sarawak...dibiarkan taib pakai cawat jer...

Tanpa Nama berkata...

Melayu dihina disebabkan kelaku UMNO. Oleh itu kalau nak dimuliakan kita terajang aje Melayu UMNO.

Tanpa Nama berkata...

Engaku tu seorang "isteri" Najib. Hari tu suami kau tergeliat kaki depan orang ramai haram tak tolong ama cam????

Ak berkata...

Dulu gerombolan yg tendang PAS keluar PAS.Cerai talak 3 lah tu. Sekarang mahu rujuk pula. Mana ada jalan.

Siapa mahu jadi "CINA BUTA".