Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Isnin, 19 Julai 2010

MALAM RABU INI DI DEWAN PERHIMPUNAN CHINA




KE JALAN RAYA SEKALI LAGI



PROTES NAIK HARGA DI LANCAR 28 JULAI - mikini

Gabungan Memprotes Kenaikan Harga Minyak (PROTES) akan melancar kempen bantahan terhadap tindakan kerajaan menaikkan harga petrol, diesel, gula dan gas petroleum cecair (LPG) pada 28 Julai ini.

Pelancaran bantahan tersebut akan berlangsung di Dewan Perhimpunan Cina Selangor-Kuala Lumpur.

Penyelaras PROTES, Dr Hatta Ramli berkata dalam mesyuarat hari ini, pihaknya turut membincangkan untuk mengadakan demonstrasi membantah tindakan kerajaan itu.

Bagaimanapun, kata beliau, tarikhnya akan ditentukan dalam mesyuarat yang diadakan pada hari pelancaran kempen tersebut.

nota:
semua di jemput hadir
sila masukkan dalam jadual
jangan lupa malam rabu ini
kita sama sama tibai dan hina gerombolan
bagi isteri rosmah susah hati kah kah kah

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

patutka aku ikut serta???? pasai antara yang lima tu aku cuma terlibat dalam hal gula aje, yang lain lain tu tak bersangkut dengan kehidupan aku... lagipon aku guna gula sikit je pasal nak menten kencing manis.... pegi noreh naik basikal, masak guna kayu getah,lpg tu hape bende? lagipon buat kat dewan cina.... kalau buat kat stadium ke kat mejid ke gagah la jugak.... Ceh! itula pemikiran gampang warga emas (?) saluran 1 yang ditarbiah gerombolan selama lebih 50000 tahun!!!!!!!

mosabit berkata...

hina jangan tak hina....kita bakar sama dia...biar jadi sami belu...

sami belu sitampok manggis....
sungguh sami belu dipandang maniss...

jadi kalau nak manis kita cuma pandang sami belu jer...

kah kah kah kah kah kah ....

Tanpa Nama berkata...

kahkahkah...mari mencaci dan menghina gerombolan...kahkahkah

kita ada sebab yang munasabah untuk mencaci dan menghina gerombolan

1. kerana menyusahkan rakyat
2. kerana merembat duit rakyat
3. kerana bodoh dan bodoh dan bodoh berterusan