Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 15 Ogos 2010

CHINA KATA NEP BAGUS !





KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH



kah kah kah... dari dulu lagi tt telah kata
nep baik untuk china - hari ini seorang ahli
perniagaan china telah berkata NEP ini terbaik
untuk orang china - ini bukan dari haji lebai
vinsen tapi dari china baru.

mengikut kata adik najib - nep ini - adalah
anak sundal - kah kah kah - anak sundal
macam mana ?

oarang yang kata nep ini anak sundal telah
kaya raya kerana nep -

KAH KAH KAH

woit... PEKASAM NAK KATA APA ?....kah kah kah

kah kah kah... SENATAK NAK KATA APA?.... kah kah kah..

kah kah kah... PEJUANG JIHAD ZUL NORDIN NAK KATA APA?... kah kah kah..

kah kah kah.... PEJUANG GAZA NAK KATA APA?... kah kah kah

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

melayu ni haibat... haibat kerana kebodohannya... pergi kerja pun asyik menyundal saja.. pantang orang atas suruh apa sikik, mesti dia akan buat kerja lebih2 punyer..

inikan pulak boleh dapat duit yang banyak.. aku pun akan pulun gila babi untuk dapatkan duit... kalau sebut usaha untuk mendapatkan keredhaan Allah, soheh slow punyer sbb tak dapat duit... ini adalah motivasi semua orang... tak kira yang mengaku alim ka.. buat2 alim ka.. apatah lagi yang dah terang2 kapir dan munafik..

sepanjang kajian benak aku la kan, hampir 99999.99999% orang adalah hipokrit wal munafik... nak jumpa yang buat kerja kerana Allah ni.. alahai, macam aku nak usahakan menjadi ikhlas la kana...

apapun mulut mesti manis.. ada ruang dan peluang, janji rembat dulu... nanti putih mata woo kalo orang lain balun pulak... kita yang melopeh.. jangan berpura2 ikhlas, rembat saja. kalo baca kuran, boleh la berpura2 menangis, sbb ini memang nabi suruh.. hahahahaha... duit kalu, aku takkan teragak2 merembat selagi terdaya hahahaha