Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 8 Ogos 2010

MELAYU JANGAN JADI BODOH!



PROJEK PEMBODOHAN MELAYU YANG BERJAYA




NOH SIFATKAN KERAJAAN SELANGOR BIADAP - melayau

Noh Omar menyifatkan tindakan Kerajaan Selangor yang tidak memperdulikan keberangkatan Raja Permaisuri Agong, Tuanku Nur Zahirah ke satu majlis di negeri itu pada bulan lepas sebagai biadab dan tidak menghormati institusi diraja.

Beliau berkata, kegagalan kerajaan negeri memohon maaf sehingga hari ini juga dianggap tidak wajar dan seolah-olah terlalu mengikut telunjuk sekutunya, DAP yang cenderung tidak menghormati kaum Melayu dan institusi diraja.

KAH KAH KAH..

Nota:
tak payah cakap laa hal raja raja ini.
tak payah laaa nak adu domba raja dengan pakatan rakyat

betul nak tahu alkesah raja dabn sultan
sila pergi anya kavita singh
kavita singh tahu riwayat raj dan sultan kah kah kah..

melayu jangan jadi bodoh
lima puluh tahun dibodohkan sudah
cukup - tak mahu lagi cium kaki
atau jadi anak ajing kurap kah kah kah


12 ulasan:

Putra IJ80 berkata...

Eh! siape kavita singh nie.

Tanpa Nama berkata...

DR BUDIMAN HASRUL SANI:

CAKAP SIANG PANDANG-PANDANG, CAKAP MALAM DENGAR-DENGAR, KERANA PULUT SANTAN MERASA,KERANA MULUT BADAN BINASA!

Tanpa Nama berkata...

Betul tuh! Aku pun dah tak ambik pot ngan raja-raja ni dah. Mereka sumer pun berak busuk cam kita gak..kan isham?

Tanpa Nama berkata...

cuba tengok siapa yang dok pukul patong2....eemmmm semuanya perut boroi...ingatkan kot dalam program "The Bigest Loser" kah..kah...kah. Sendiri mau ingatlah beb.

Kucing Parsi berkata...

adakah jika saya memijak kepala raja atau permaisuri nya saya akan mendapat tulah... chit poodah...

cuma tengok geng2 yang berpayung di bawah nya konon nya berdemo...

chiss cilaka, rakyat punya subsidi di tarik. elaun raja tak ditarik, memang cilaka

Tanpa Nama berkata...

lagi baik dgn pakatan la...

jilat kaki DAP.

DAP lagi melayu dari melayu...lagi islam dari org islam...

jilat sampai kecur liur korg...

besok2 mak bapak korg kat kg pon kene halau...padanla muke

NIPAH VIEW berkata...

Duli dalam bahasa sanskrit bermaksud debu. Paduka pula bermaksud kasut. Tak percaya sila semak kamus sanskrit yang ada dekat google.

Tanpa Nama berkata...

Abihkan beras saja!
Istana dekat Satu Billion..
Abihkan duit rakyat!

Tanpa Nama berkata...

HIDUP PAKATAN RAKYAT...
HANCUR UMNO.....

bobtnb berkata...

satu lagi isu bodoh oleh UMNO. najib apa citer hidup ke mati sonyap jo.

Tanpa Nama berkata...

apa biadap pulak,,,yang biadap noh omar ,,lidah pendek

Tanpa Nama berkata...

pegi mampus kat semua raja gopal dan raja kapor. aku slalu kagum ngan Napoleon Bonarparte yg menganggap sistem monarki adalah tidak relevan dan haruslah disatukan eropah dibawah satu sistem pemerintahan tunggal yg berpandukan demokrasi.

kalau napoleon menang kalahkan British di Waterloo, pasti sekrg tanah melayu di bawah jajahan Perancis.

Siapekah yg nak jadi Napoleon Melayu?