Nurul Izzah Aidilfitri

selangorku 1

.

Ahad, 29 Ogos 2010

SILA PILIH



YANG MANA SATU - BOLEH BANTU




nota:
yang mana satu boleh bantu
untuk pa chu cheng kah kah kah

yang mana satu boleh bantu
untuk ngaaaaang kah kah kah

yang mana satu akan bantu untuk selaras kan barang !


27 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

potong stim la awek pkr....
puteri umno terbaik dari ladang hahaha

Tanpa Nama berkata...

Fatwa kebangsaan membenarkan non-muslim boleh masuk dalam masjid termasuk juga Kavita Kaur. Kavita Kaur tak perlu mandi hadas atau bersunat dulu. Pakai sopan-sopan sikit, angkat tangan kat pak guard..masuk terus kedalam.

Tanpa Nama berkata...

hukum murka belum sampai

Tanpa Nama berkata...

oh..goncang goncang..!!!

Abu Nafis berkata...

Lawak la lu bro....

Tanpa Nama berkata...

yang baju kuning tu, lebih baik bogel je. inilah akibatnye Islam di bawah APNO.

Tanpa Nama berkata...

yang ni boleh bantu selaraskan barang mufti harusanasini...

dah selaras baru boleh keluar fatwa
orang kapir tak leh masuk masjid
orang kapir masuk masjid tutup aurat
kalau tak haram
orang kapir tak leh bagi tazkirah
orang kapir haramharamharamharam

TETAPI wajip pi shopping kat kedai orang kapir

Pegi mamposs la lu
cakap tak serupa bikin
JANGAN TIPU MELAYU LA

msr_ar berkata...

hahahaha.. kalu hok kuning tu payoh nok selaraskang. banyok kene overhaul. kalu si Teo tu.. tadok masaloh tu.. sb dia start dari "0"..
hehehe...

Tanpa Nama berkata...

nama puteri yg duk tengah mengaji pun, semacam ja...geng depa jugaaaakkkk!!!!

Aku Jawa berkata...

aku pilih baju kuning, pehh mantap baju jarang2 memang selaras abih alat sulit aku tengoknye

kalau yang belah kanan tu kurang stim, nampak sejuk jek, kah kah kah

Husnaa Saip berkata...

ironic.. muahahaha..

Tanpa Nama berkata...

mengaji tuh baguih...tp bab pemakaian mcm nk g kenduri kawen/jom heboh.nama aje pakai baju n tudung..tp pd zahirnya tidak..dunia akhir zmn..lg elok pakaian YB even xpakai tudung.

pisangmalaysia berkata...

woit bro tt..
kah kah kah.....ini boleh menselaraskan darah...kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

pa chu cheng = tembak senapang air


lol !!!

SyawaL berkata...

nyut nyut nyut

Khun Pana aka johanssm berkata...

Kalao pakai macham tu masok masjid..RajaGopoh tak akan murka maki tapi sebaliknya akan stim gila.

Jangan jadi raja selangor..lebeh baik jadi raja apno.

Drebar Lori berkata...

Weii..Isham esok masukkan lagi dua calon. Satu yang duduk bersimpuh dalam surau pakai tudung sambil senyum simpul...nama Hana Yeoh ka apa dan seorang lagi yang tengah ceramah dalam surau depan wanita yang duduk bersimpuh ramai- ramai tu...apa nama dia..bik mama ka first lady ka gituu..
Empat orang baru banyak pilihan sikit...Walau apa pun Soltan murka ka tak murka aku pilih yang baju kuning nii...sebab?...boleh nganggg..kah..kah..kah

Niamah...

Tanpa Nama berkata...

Ustazah mashitah, sonyap je tak nak komen pa2 ka?

lama den tak dongar fatwa ustazah tu..

Mansur berkata...

Bro Isham..lu memang cun laa..hahaha..

Tanpa Nama berkata...

OK la tu, Ustaz um-NGOK kata adab ngaji AL-QURAN kena tutup aurat, kan dah tutup tu cuma boleh nampak je. Apala BENGAP+BODOH+BENGONG orang um-NGOK nie.

-madir-

Tanpa Nama berkata...

YB Teo Nie Ching, jgn amik pot kat puak-puak UMNgOk yang sebenarnya jahil. Kat mana-mana dlm M'sia ni bleh nampak majoriti Org UMNgOk ni pemalas nak ke surau.. ade yg dtg seminggu sekali, ade plak yg dtg sebulan sekali tapi paling ramai dtg setahun dua kali masa raye dan last sekali gerenti mesti dtg punye masa dah mampos... kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

hak baju kuning tu... yut yut yut kepala.... pak cho cheng selaras beb...

Tanpa Nama berkata...

AMARAN KERA JAAN MALAYSIA !

Jangan selaraskan barang anda masa berpuasa

Nanti kurus pose hehehe

suis-media berkata...

Salam Bro,
Gambar ini adalah pengikut ajaran ISLAM HADARI PIMPINAN AYAHNDA SYEKH ABDULLAH BADAWI.

abamkobam berkata...

yang baju kuning le...baru bleh selaraskan barang.....hahahaha

Tanpa Nama berkata...

barang boleh selaras dalam masjid kalo tgk baju kuning tow

Tanpa Nama berkata...

What does this have to do with pa chu cheng (打水枪)?

- AO